לדלג לתוכן

שיחת משתמש:הראל1234

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Uziel302 בנושא אבי נשר
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום הראל1234, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אליסף · שיחה 10:23, 4 בינואר 2014 (IST)תגובה

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: ביקורת בצורה שהבעת היא "מחקר מקורי" שאסור בויקיפדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,

תודה לך. ממש לא אכפת מזה להתראות

מחיקת דף הטיוטה שלך[עריכת קוד מקור]

שלום הראל, דף הטיוטה שכתבת נמחק, שכן אין לו חשיבות אנציקלופדית. --אילילה - שיחה 10:45, 4 בינואר 2014 (IST)תגובה

הראל, אסור לערוך דפי משתמש של אחרים, ובמיוחד אסור לדבר כמו בצורה שפנית אל אילילה, ישנם כללי התנהגות מסוימים ואסור להפר אותם (מדובר גם בנימוס בסיסי בסופו של דבר). לגופו של עניין, אתה ממש לא צריך להתעצבן ולכעוס בגלל המחיקה, שכן הדף שכתבת לחלוטין לא מתאים לאנציקלופדיה, אתה מוזמן לכתוב בדף המשתמש שלך דברים עליך, אבל ערך זה לא יהיה שכן, כפי שכבר נאמר, הוא לא בעל חשיבות אנציקלופדית. בנוסף, הדף הזה אינו דף פייסבוק ואינו תחליף לערך במרחב הערכים, אז תקח את זה בחשבון כשאתה כותב דברים על עצמך שם.
הראל, אני חושב שאתה מסוגל לתרום פה בצורה טובה לפי יכולת הכתיבה שלך, אז באמת אני אשמח אם תתעל אותה למקומות טובים שמתאימים לאנציקלופדיה. יש לך במעלה הדף מדריכים שיכולים מאד לעזור לך בתחילת הדרך, ואני גם אשתדל לענות על כל שאלה. שבת שלום, אליסף · שיחה 10:55, 4 בינואר 2014 (IST)תגובה

אבי נשר[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אבי נשר. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,Uziel302 - שיחה 20:02, 4 בינואר 2014 (IST)תגובה