לדלג לתוכן

שיחת משתמש:חנית חדד-סיניק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Hanay בנושא התמונות בערך חולדה קמפניינו
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום חנית חדד-סיניק, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:06, 1 במרץ 2014 (IST)תגובה

התמונות בערך חולדה קמפניינו[עריכת קוד מקור]

שלום חנית. כל התמונות בערך לא צולמו על ידך והתקבלו מארכיון קבוצת יבנה. בעת העלאת תמונות לוויקישיתוף או לוויקיפדיה שלא צולמו על ידך, יש לקבל את אישור בעל זכויות היוצרים להעלאת התמונות לוויקיפדיה ברישיון חופשי מתאים. הנושא הוסבר למשתמשת:Roni ment וגם למשתמשת:Sharon Geva.

הנחיות מפורטות מה צריך לעשות תמצאי בדף ויקיפדיה:OTRS. יש שם את נוסח האישור הנדרש במסגרת ואת כתובת הדוא"ל אליו יש לשלוח את האישור. תמונות החסרות אישור נמחקות במשך הזמן מוויקישיתוף ולכן חשוב לפעול בנושא הזה במהירות. בנוסף ראיתי שהעלית גם את צילום כריכת הספר קובץ:כריכת הספר.JPG על חולדה. אם זכויות היוצרים על הספר לא שייכים לארכיון הקיבוץ, אז האישור שלהם לא תקף כאן, ויש כאן הפרה של זכויות היוצרים.

חשוב גם לשים לב שבעת שנותנים שם לקובץ, חשוב לתת שם ייחודי ולא כריכת ספר שמתאים לכל ספר.

והערה אחרונה. כשמעלים תמונות לויקישיתוף חשוב ליצור קטגוריה המרכזת את כל התמונות ומקשרת אותן לערך, כי אחרת הן נבלעות במעמקי מליוני התמונות בוויקישיתוף. ראי דוגמה לקטגוריה כזאת בערך ברוריה אבידן-בריר בפרק קישורים חיצוניים. את הקטגוריה יש ליצור באנגלית.

אני מקווה שתטפלי בנושא במהירות. את מוזמנת לשאול אותי אם משהו לא ברור. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:06, 1 במרץ 2014 (IST)תגובה