שיחת משתמש:חשמלית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אהלן, נחמד שקפצתם לבקר. סידרתי קצת. אני מקווה שעכשיו יותר נעים פה . תרגישו בנח וספרו לי מה הביא אתכם הלום. חשמלית 20:52, 11 ינו' 2005 (UTC)

ארכיונים:

ארכיון1-ברוך בואך | ארכיון2-הזמנות זהו ארכיון בלבד. הזמנות חדשות נא להוסיף בדף השיחה הראשי, כרגיל. | ארכיון3 מכתב מאפי, מולים, התעללות, אייקונים, עיסתי, המזנון ומהירות האור, ערכים חשמליים, זכויות יוצרים, אורי שב מהכפור, בימטאל, מתכונים | ארכיון4-שיחות על נומרולוגיה | ארכיון5-קשקשת ברשת חצי שעה ביום, אירוח לילי, כתבה לעיתון, שיפוץ אייקון | ארכיון6-נומרולוגיה ובן הטבע נסיון למצוא פתרון, גיוס, הגיגי בן הטבע, פיצול הגיגיו של בן טבע, עוד פיצול של הגיגיו של בן טבע | ארכיון7 לשכתוב, החוצפן, הארקה, מכביה?, ביקורת (מל"מ, רוחב סרט), תבנית אלקטרוניקה, חונכות, טרנזיסטור, כתבה, נומרולוגיה בערכי המספרים, בקשה (מדורית), טרי פראצ'ט, ועוד זוטות

מיקרואלקטרוניקה (כן, שוב...)[עריכת קוד מקור]

היי. אנשים לא מתקרבים לערכים שכתבתי כאילו הם מדבקים ואפילו תבנית העריכה לא עוזרת. אנא, קראי את מוליך למחצה וטרנזיסטור. לא כדאי להכעיס את ההמונים הצמאים לידע בניסוחים קלוקלים ועובדות לא מובנות. תודה. ‎DaFLM‏ 14:45, אוגוסט 20, 2005 (UTC)

הי DaFLM, אני עוברת על טרנזיסטור בחלקים (אתה בטח עוקב). היום הכנסתי הפניה לערך קבל מתוך כוונה להפנות לעיקרון הפעולה של קבל (במיוחד קבל לוחות), אך ראיתי שעיקרון הפעולה לא מוסבר בערך קבל. האם תוכל להוסיף הסבר בסיסי של מה מתרחש בקבל לוחות (איך הפעלת מתח על לוח אחד גורמת לקיבוץ מטענים על השני וכו'), כך שההפניה לא תהיה לשוא? נראה לי לא מתאים לפרט את זה בטרנזיסטור (שגם ככה הוא ערך ארוך וכבד למדי), וזו תהיה תוספת מכובדת לערך הדל על קבל. חשמלית 12:51, 28 אוגוסט 2005 (UTC)
הנה אני שוב. טרנזיסטור כבר מתיש אותי לגמרי. יש עוד כל כך הרבה דברים שצריך לכתוב שם. נתתי כמה כיוונים לפיתוח. אני מקווה שמישהו ירים את הכפפה (אולי אתה?). אני לא יכולה לכתוב את כל הערך הזה לבד. לפחות לא כרגע. נראה לי שבינתיים אני משאירה אותו ככה. כבר עשיתי בו די הרבה. חשמלית 13:10, 29 אוגוסט 2005 (UTC)
שלום. הייתי בחופשה קצרה בחו"ל, לפני הגיוס. כדאי באמת להתחיל לחלק את המאמר. ניתן להפנות למאמר ראשי אשר יעסוק בכל הקשור לטכנולויגיות שערים לוגיים - CMOS, NMOS, מעגלי דומינו וכו' (כאן אני ממש חלש) ולתת את ה CMOS כדוגמא פשוטה יחסית להבנה (שני מתגים). אחרת, אם נכניס את שאר הטכנולוגיות, יווצר מאמר מפלצתי. ברמה עקרונית ניתן ליצור ערך דומה על מגברים. כמו כן, אני לא מרגיש שלם עם החלק האחרון - "התפתחויות צפויות", צריך לחשוב איך לשפר אותו, הוא אמור לרכז איכשהו את הכל. ראי את העריכה הקטנה שלי (וההערות). דרך אגב, מה עם יצירת מקורות זרם ואיפנון? הערך מתפתח באופן טוב, הטרנזיסטור הוא עולם ומלואו ולכן הוא אמור לרכז את כל הנושאים (ויש הרבה) ולהפנות למאמרים יותר ספציפיים (אשר ייכתבו, בעזרת השם, ביום מן הימים) ‎DaFLM‏ 19:19, ספטמבר 4, 2005 (UTC)
כמה דברים ששכחתי לציין - אני מתגייס בעוד שבועיים וצריך לסיים עוד הרבה דברים, אז לא נראה לי שיהיה לי זמן פנוי לכתוב, אולי רק לערוך קצת. שנית, גם הערך מוליך למחצה זועק בתחינה למגעך הקסום. שלישית, חבר אמר לי שהערך טכני מדי. זה מצביע כמובן על כשלוני, שכן ניסיתי ליצור ערך ברור ומובן. לטענתו, איורים נוספים יעזרו שכן קשה לעקוב אחרי הטקסט בלי תמונות מנחות. ‎DaFLM‏ 19:29, ספטמבר 4, 2005 (UTC)
אז קודם כל, גיוס נעים, והמון תודה על התרומות שלך לתחום הנדסת החשמל עד כה ועד הגיוס. אתה מוזמן לבקר כאן בחופשות, אבל אתה ממש לא חייב. אני מסכימה איתך שצריך כבר לחלק את 'טרנזיסטור'. אוסיף את זה לרשימת המטלות שלי. יש לי ידיד שאולי אצליח לשכנע אותו לכתוב על מקורות זרם ואיפנון (שצריכים להכתב בערכים נפרדים. לאיפנון כבר יש ערך, והגיע הזמן שיהיה גם למקור זרם וגם למקור מתח המוזנחים). גם 'מוליך למחצה' נמצא אצלי ברשימת המטלות. אגיע אליו מתישהו (זה עלול קלחת זמן). ראיתי שהוא ארוך מאד (מה שדוחק אותו כלפי מטה ברשימת המטלות שלי), וייתכן שמוטב לפרק גם אותו לכמה חלקים. טוב, המון עבודה יש לי... ועוד דבר שחשבתי עליו עכשיו - יצרת את תבנית הנדסת חשמל המבורכת, אבל בהיעדרך צריך שמישהו אחר ידאג לה. אשמח אם תנחה אותי קצת - איך עובדים עם זה? איך, נגיד, משנים משהו בתבנית? איפה בכלל נמצאת התבנית? דברים בסיסיים כאלה. כמובן שאם אין לך זמן, אוכל למצוע תשובות במקום אחר, אבל אם יש לך זמן, יהיה נחמד אם תיתן לי כמה טיפים ראשונים. חשמלית 09:25, 5 ספטמבר 2005 (UTC)
כשהזכרתי את מקור הזרם והאיפנון התכוונתי שצריך להוסיף אותם כשימושים של הטרנזיסטור. ניתן לערוך את התבנית כאן: תבנית:חשמל. את הצורה העתקתי מטבלה אחרת ואז שיחקתי עם הפרמטרים. תודה על האיחולים. ‎DaFLM‏ 09:45, ספטמבר 5, 2005 (UTC)

בקשה לבדיקה[עריכת קוד מקור]

שלום, חשמלית. אני תרגמתי ערך מאנגלית (עם תוספות שלי), ורציתי להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום קצת יותר ממני. אז DaFLM, שקצת עסוק כרגע, הפנה אותי אלייך, ואת בהחלט נראית כמו בן-אדם נחמד. יש סיכוי שתוכלי לעבור על מעגל משולב ולהביע את דעתך? אני מאוד אשמח... Arya Stark 20:36, 24 אוגוסט 2005 (UTC)

יקירַי, אתם עושים עבודת קודש. עברתי על מעגל משולב, ותיקנתי בעיקר את תהליך הייצור (היו שם הרבה מאד אי-דיוקים), כל השאר היה די בסדר. התחלתי לעבור גם על טרנזיסטור, אבל הגעתי רק עד סוף ההיסטוריה, ו'נשברתי' לפני סוגי הטרנזיסטורים. אני מאד עסוקה השבוע, אז לא היה לי זמן לעשות זאת קודם ('צטערת DaFLM). אולי בשבוע הבא יהיה לי קצת יותר זמן ואמשיך עם השניים הנ"ל. לפי מה שראיתי מטרנזיסטור הוא די טוב, אבל אעבור עליו בכל זאת, רק כדי לודא שאין שם 'עיזים' משוטטות. המשיכו בעבודה הטובה :-) חשמלית 14:38, 25 אוגוסט 2005 (UTC)

חשמלית יקרה, שימי לב לשינוי, ויקיפדיה:מפגשים/הצעת מפגש ספטמבר. תודה, דורית 14:30, 25 אוגוסט 2005 (UTC)

תודה יקירתי. אני קצת נעדרת השבוע (המון עבודה בעבודה), אבל אני קוראת, ועוקבת אחרי הדף הזה (אלא מה?). אני מחכה בקוצר רוח לראות שוב את זיו פנייך :-) חשמלית 14:38, 25 אוגוסט 2005 (UTC)

:-) הדף שלי משעמם לאחרונה, אז את לא מפסידה. אל תשכחי להירשם. דורית 14:44, 25 אוגוסט 2005 (UTC)

אבקש את חוות דעתך. עמית 21:25, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

בהמשך להערותייך: זה יהיה חצוף מצידי לבקש שתנסחי את המשפט על הנגדים? אני לא מצליח להחליט איפה ואיך להכניס אותו. עמית השולת!!!1
ניסיתי לנסח מחדש בארגז החול שלך. למיטב הבנתי, מבודד הוא חומר שלא מעביר זרם חשמלי כלל (עץ לדוגמה), ולא חומר שמוליכותו נמוכה (זה יהיה נגד). המשפט על "מבודד מוחלט" נראה לי שגוי, אז הכנסתי אותו לסוגריים (לדעתי צריך למחוק). סחתיין על החתימה! חשמלית (שיחה) 12:04, 8 ספטמבר 2005 (UTC)

את מוזמנת לעזור לי לכתוב את הערך "חנון" במשתמש:MathKnight/ארגז-חול/חנון. תודה בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:22, 6 ספטמבר 2005 (UTC)

*בכלל* לא הגזמת במחמאות... אל תשכך ש"חנון" זו מילת גנאי, לא ציון לשבח. זה צריך לבוא לידי ביטוי בערך. אנסה לנסח מחדש (אני רואה בהודעה שלך הזמנה לשחק בארגז החול שלך (-; ) חשמלית 14:48, 6 ספטמבר 2005 (UTC)

קראת את הערה שרשמתי בדף השיחה של הערך? אב.פ 14:50, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

קראתי, אך לצערי אין לי תשובות. כל מה שכתבתי ידוע לי מידע אישי. אתה מוזמן לברר ולתקן אם צריך. חשמלית 14:57, 7 ספטמבר 2005 (UTC)
טוב, אם אין לך התנגדות אני אמחוק את החלק שהוספת. 09:06, 8 ספטמבר 2005 (UTC)
מה? את הכל? ומי אמר לך שהמידע שהיה שם קודם מבוסס? ואם הוא מבוסס, אז על מה? עד כמה שידוע לי המידע שהוספתי הוא נכון, אם כי אולי לא מדוייק לחלוטין. היתה לי סיבה לערוך את הערך ולשנות את הכתוב. מי שמכיר אותי קצת יודעת שאם יש לי ספק אני לא משנה ערכים. אני מציעה שלפני שאתה מוחק תנסה לאשש את המידע שאתה מחליט למחוק וגם את המידע שאתה מחליט להשאיר. חשמלית (שיחה) 09:13, 8 ספטמבר 2005 (UTC)
המידע לפחות בחלקו לא נכון (כי קיימים תארים בשמות אחרים בחו"ל והיו קיימים גם בארץ [וזה אני יודע מהרבה מאוד מקורות בתור מידע בטוח]) כך שיש 2 אפשרויות פעולה מידיות: למחוק או לשים תבנית שכתוב אבל בכל מקרה אי אפשר להשאיר את הערך בצורה הנוכחית (שיש בו דברים לא נכונים עובדתית ושני החלקים שלו סותרים אחד את השני) אב.פ 09:38, 10 ספטמבר 2005 (UTC)
אני יודעת שבארץ לא ממש "התיישרו" לפי המקובל בעולם, והיתה תקופה שהמציאו תארים חדשים כאן בארץ. ייתכן שכך קרה גם במקומות אחרים. אני חושבת שברוב מדינות מערב אירופה המצב נשאר ללא שינוי כבר כמה מאות טובות של שנים. הדברים שכתבתי מתייחסים בעיקר למצב זה. אני לא יודעת מה קרה בעניין זה במזרח אירופה תחת השלטון הקומוניסטי, וייתכן שגם שם נעשו שינויים שהוכתבו על ידי השלטון הקומוניסטי. אשמח אם מישהו יתפנה לעשות מחקר מקיף יותר בנושא, וישכתב את הערך, כדי שגם אני אוכל לקרוא ולהשכיל. חשמלית (שיחה) 11:39, 11 ספטמבר 2005 (UTC)
הפסקה אומרת בעצם 4 דברים:1) קיימים (והיו קיימים מאז ומעולם) 3 סוגים של תואר דוקטור. 2) שמותהם. 3) פעם היו רק 3 פקולטות. 4) הסיבה ל-1 היא 3.

1) לא נכון עובדתית: ניו זילנד: http://www.otago.ac.nz/courses/qualifications/dsc.html קולומביה הבריטית: http://www.pair.ubc.ca/AboutUBC/degree.htm אוסטרליה: http://www.uq.edu.au/study/program.html?acad_prog=7510 ארה"ב: http://www.cula.edu/pg_details.asp?idDoc=86&idCategory=81

2) מפורטת בפסקה הבאה (התואר בישראל כיום) לכן היא מיותרת.

3) גם אם נכון (אני חושב שלא אבל אני עוד אבדוק לבדוק את זה) זה לא רלוונטי.

4) 1 לא נכון אז לא צריך להסביר אותו.

ואני מוריד עכשיו את הפסקה הזאת,

שלך, אב.פ 18:16, 11 ספטמבר 2005 (UTC)

  1. לא אמרתי שהיו קיימים מעולם, אלא רק מתחילת ימי קיומה של האקדמיה. ומלבד תארים מקומיים של אוניברסיטה זו או אחרת, אילו עוד תארים מוכרים בכל רחבי העולם ומקובלים על כל האקדמיות בעולם?
  2. יש הבדל בין רשימת התארים המוענקים בישראל היום לבין רשימת התארים המוכרים על ידי כלל האקדמיות בעולם.
  3. אנא בדוק (אני מאמינה שנכון), ולמה לא רלוונטי? האם אין משמעות להיסטוריה של האקדמיה בהקשר זה? האם אין משמעות למקורות השמות שניתנו לתארים שמשמשים אותנו עד היום? לדעתי יש חשיבות רבה להסביר מדוע אדם שלומד כיום מתימטיקה שימושית מקבל בסיום לימודיו תואר "דוקטור לפילוסופיה", ולא "דוקטור למתימטיקה שימושית".
  4. ראה 1.
לא אכנס למלחמות עריכה, אבל לא אסתיר את אכזבתי. קל מאד למחוק פסקאות שלמות. קשה יותר לערוך מחקר רציני ולשלב את הדברים בתבונה בתוך הטקסט. הערך המדובר נראה מבולגן? יש סיבה טובה לכך - כל נושא התארים האקדמיים אינו מסודר במיוחד באקדמיות השונות ברחבי העולם. הסיבה לכך היא שהתארים התפתחו דרך מסורת ארוכת שנים בחלקים שונים של העולם, וההתפתחות התקדמה בענפים נפרדים ויצרה חוסר התאמות. יחד עם זאת יש מכנה משותף צר המגשר בין האקדמיות ברחבי העולם בנושא זה, וחשוב לתת לו ביטוי בערך כזה. אם אינך מסכים עם זה, חבל מאד. אבל לבוא ולהציג את המצב בארץ (שאינו מקובל כמעט על שום מוסד אקדמי אחר ברחבי העולם) מבלי להתייחס לעולם הסובב אותנו ולמורשת האקדמית העולמית, זהו עוול לקוראים שלנו. חשמלית (שיחה) 08:00, 12 ספטמבר 2005 (UTC)
הגבתי בדף השיחה של הערך. אב.פ 15:18, 12 ספטמבר 2005 (UTC)

לא שאת צריכה הזמנה, אבל שימי לב לשיחה שניהלתי עם ליאת בדף שיחתי הידוע לשמצה. אגב, ארכבתי את רוב הצעקות הקודמות, זה כבר היה יותר מדי. דורית 20:43, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

חשמלית שלום,

אנא שימי לב למיזם הנ"ל. האם תרצי לתרום למיזם בנושאים הקרובים לליבך?

תודה, APH 09:28, 8 ספטמבר 2005 (UTC)

שאלה בקשר ל"ויקי ספר"[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי חשמלית! איך הגעת ל"ויקי ספר"? ראיתי אותך רשומה שם. האם יצרת בשביל זה חשבון נפרד רק ל"ויקי ספר"? או בחשבון הנוכחי? אודה לך אם תעני לי, כי אני רוצה להיות שותפה לכל חלקי ויקי, ליאת. [[[שיחת משתמש:מישהי שאיכפת לה|שיחת משתמש: מישהי שאיכפת לה]]] [[[משתמש:מישהי שאיכפת לה]]]

הי ליאת. המיזמים השונים של ויקיפדיה הם נפרדים, ולכן צריך להרשם לכל אחד מהם בנפרד. (יש איזו מחשבה לשנות את זה, אבל כרגע זה המצב). אם את רוצה להשתתף גם במיזמים אחרים, תצתרכי להרשם לכל אחד מהם בנפרד. שימי לב שכללי הכתיבה (סגנון ותוכן) במיזמים אחרים עשויים להיות שונים מאלה של ויקיפדיה: בויקיפדיה, הסגנון הוא של כתיבה אנציקלופדית. בויקיספר, הסגנון הוא של ספר לימוד או הדרכה (גם מתכוני בישול נכללים). בויקימילון, הסגנון הוא של הגדרה מילונית. גם התוכן המתאים לכל מיזם משתנה בהתאם. אשמח לסייע לך גם בויקיספר, אבל אם יש לך בעיה עדיף שתפני אלי כאן בויקיפדיה, כי הנוכחות שלי בויקיספר היא הרבה יותר נמוכה. כתיבה נעימה. חשמלית (שיחה) 11:48, 11 ספטמבר 2005 (UTC)
בס"ד

היי חשמלית! תודה על הכל, הסתדרתי בינתיים, ואני מקווה שאסתדר שם כמו שאני משתדלת להסתדר פה, ליאת.

אני לא מסכים עם חלק מהפיסוק שהוספת לאלגברה מופשטת ואני פונה אלייך כאן כי אני לא בטוח שאני יודע פיסוק בעצמי ורוצה ללבן את הסוגייה בצורה כללית.

  • את פיסקת: "הענף נקרא כך כדי להבדילו מהאלגברה הבסיסית, הנלמדת בבתי ספר, שעוסקת במניפולציות טכניות של ביטויים..."
ואילו אני חושב: "הענף נקרא כך כדי להבדילו מהאלגברה הבסיסית הנלמדת בבתי ספר, שעוסקת במניפולציות טכניות של ביטויים..."

גם "הבסיסית" וגם "הנלמדת בבתי ספר" הם תיאורים. למה מוסיפים פסיק לפני אחד ולא לפני השני?

  • את פיסקת: "היתרון שבשיטת עבודה זו, הוא היכולת להשיג תוצאות כלליות, שיהיו תקפות למקרים רבים, על ידי התייחסות למספר תכונות בסיסיות המשותפות לכל אותם מקרים, תוך הזנחת המידע שאינו חיוני."
ואילו אני חושב: "היתרון שבשיטת עבודה זו הוא היכולת להשיג תוצאות כלליות שיהיו תקפות למקרים רבים, על ידי התייחסות למספר תכונות בסיסיות המשותפות לכל אותם מקרים, תוך הזנחת המידע שאינו חיוני."

כאן אין לי מושג מה הכללים התחביריים שגוררים שימוש בפסוקים (אין כאן פסוקיות שאני יודע לזהות ובגרות בלשון עשיתי בי' ואני לא זוכר כלום), ולכן אני קורא את המשפט ומנסה לראות איפה מתאימות הפסקות. שני הפסיקים הראשונים, שמפרידים את "הוא היכולת להשיג תוצאות כלליות" נראים לי ממש מיותרים ולא ברור לי למה הם צריכים להיות שם.

אם תוכלי לסייע לי ולהזכיר לי את הכללים הלשוניים המדוייקים שעל פיהם יש לשים פסיקים זה יהיה לי לעזר רב. גדי אלכסנדרוביץ' 11:53, 13 ספטמבר 2005 (UTC)

אוקי. לגבי הראשון זה די פשוט: גם "הבסיסית" וגם "הנלמדת בבתי ספר" הם תיאורים, אבל "הבסיסית" היא מילת תואר, ואילו "הנלמדת בבתי ספר" היא פסוקית, ולכן הפרדתי אותה. ההנחיות האחרונות של האקדמיה מתירות לא להפריד פסוקיות באותם המקרים שבהם יש תיאור מצמצם (לדוגמא במקרה הזה). לכן, במקומות כאלה, אני מחליטה אם לפסק או לא בהתאם לנוחות הקריאה. במקרה הזה, המשפט הארוך שכנע אותו לפסק. האפשרות השניה היתה להפריד את המשפט לשני משפטים, אך בחרתי שלא לעשות זאת משתי סיבות: א. זה יקח לי יותר זמן. ב. כותבים שונים מאמצים סגנונות שונים, ובעריכות שלי אני משתדלת לתת ביטוי לסגנון הכותב המקורי, לכן ניסיתי לשנות כמה שפחות. לגבי המקרה השני, גם אני לא ממש בטוחה בפסיק הראשון. היה קשה לי עם המשפט הארוך, והתלבטתי איך נכון לפסק אותו. בסופו של דבר, אימצתי את כללי המורה לנשימה נכונה. לגבי "שיהיו תקפות למקרים רבים", גם זוהי פסוקית, ובסופה שמת פסיק, כפי שצריך, אך לא הפרדת את תחילתה כראוי. אם לא מפרידים פסוקית, אז לא מפרידים אותה כלל. אם כן מפרידים (כפי שראוי במקרה זה, שוב עקב אריכות המשפט), אז להפריד אותה משני הכיוונים. גם אני לא מאסטר בלשון, וגם הבגרות שלי היתה לפני יותר מעשור, אבל נראה לי שיש לי את הטאצ'. אתה מוזמן לפנות אלי בכל פעם שיש לך התלבטות בנושא. חשמלית (שיחה) 12:39, 13 ספטמבר 2005 (UTC)
בלי הגדרה מדוייקת של פסוקית אני לא יכול להתקדם הלאה... גדי אלכסנדרוביץ' 12:47, 13 ספטמבר 2005 (UTC)
אל תתפוס אותי במילה, כי גם אני לא ממש מדקלמת את החומר, אבל פסוקית היא מיני-משפט בתוך המשפט. לא תמיד קל לזהות פסוקית, אבל את רוב הפסוקיות אפשר לזהות בקלות לפי המצאות של פועל נוסף, שאינו מתייחס לנושא של המשפט ה"גדול", אלא לעצם אחר במשפט. לדוגמא, במשפט הראשון, הנושא של המשפט ה"גדול" הוא הענף, אך הפועל נלמדת מתייחס לאלגברה. במשפט השני, הנושא הוא הייתרון, אך הפועל תקפות מתיחס לעצם תוצאות. האם זה עוזר? חשמלית (שיחה) 14:48, 13 ספטמבר 2005 (UTC)

אודה לך מאוד אם תעני לי בדף השיחה הנ"ל. מארק ברלין 15:10, 14 ספטמבר 2005 (UTC)

גמרת לשכתב אותו בארגז החול שלך או שעדיין לא? מתן 08:18, 3 אוקטובר 2005 (UTC)

האמת היא שזנחתי אותו לאחרונה, ובימות החגים והמועדים שאנו בעיצומם סביר להניח שלא אתפנה לשוב אליו לפני סוף החודש. אתה מוזמן לעבוד עליו בנפרד או להמשיך את עבודתי, כפי שתבחר. אני מזמינה אותך גם לשחק בארגז החול שלי אם נוח לך. תודה על ההתעניינות, ושנה טובה. חשמלית (שיחה) 17:04, 9 אוקטובר 2005 (UTC)

בס"ד היי חשמלית! מה שלומך? מקווה שהכל בסדר. אני צריכה עזרה בתרגום ערך מאנגלית לעברית, אבל הבעייה היא שאני לא יודעת אנגלית. פניתי לגילגמש, והוא אמר שלא יוכל לעזור עקב בעייה זו. הטיוטא נמצאת במשתמש:מישהי שאיכפת לה/ארגז חול שיתוק מוחין מה עושים? תוכלי לעזור? תודה, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 11:40, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

התנהגות גברית בקרב נשים[עריכת קוד מקור]

הי חשמלית! קראתי את דבריך בשיחה שעסקה בנשים שמאמצות התנהגות גברית בשל תפקידן והבאת כדוגמה את לימור ליבנת. האם תוכלי בבקשה להפנות אותי למקורות מידע שאת מכירה העוסקים בנושא? תודה, דנה.

דנה, חשמלית בחופשת ויקי, איני יודעת מתי תשוב. זה חשוב? דורית 15:04, 6 ינואר 2006 (UTC)

בד"כ לא נכנס לדפים של אנשים,אבל את זה משהו מיוחד... סתם רציתי שתדעי שאת עושה רושם מצוין.. חיים יפים שיהיו לך!

אסף מ 12:02, 24 יוני 2006 (IDT)