לדלג לתוכן

שיחת משתמש:טריון לאניסטר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת TZivyA בנושא שטיסל

שטיסל[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "שטיסל". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שלום צביה , אני חלק מהפקת הסדרה ויודע מי הם הדמויות שמופיעות בסדרה , דף זה הוא שגוי מבחינת קטגוריית הדמויות . כפי שראיתי משתמשים אחרים העירו לך על פרט זה אך את עדיין חוזרת על אותם הטעויות . שאלה לי עלייך , ראית בכלל את הסדרה ?

הצעד הבא יהיה חסימת הכתובות איי-פי מהם אתה גולש. תפסיק ליצור משתמשים חדשים, ותשדל באופן כללי לדבר אמת. איני רואה טעם בדיון שלא מתקדם לשום מקום.
נ.ב. אם אתה רוצה שלא יזהו את הכתיבה שלך מיד, תפסיק לשים רווח לפני כל נקודה או פסיק. • צִבְיָהשיחה • ג' בטבת ה'תשע"ה 20:49, 25 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

לא ענית לי על השאלה ,ראית בכלל את הסדרה ? לפחות תורידי את טובי שטיסל ,הרבנית ערבליך והרבנית חשין . ותוסיפי את ליפא אל דמויות המשנה

כפי שאמרתי אני חלק מאנשי הפקת הסדרה ואני יודע מי יהיה בעונה השנייה .

בבקשה תורידו לי את החסימה[עריכת קוד מקור]

למה שמו לי חסימה , ברצוני לשפר דף שגוי ומלא בשטויות . אני לא מבין , אני מנסה לשפר ואתם הורסים ומאשימים אותי בהשחתה . אני אשמח לקיים דיון עם אנשים שראו את הסדרה ושמוכנים לעזור לדף .