שיחת משתמש:משה רבנו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום משה רבנו, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

ערןב 07:50, 28 אפר' 2005 (UTC)

שלום. ראיתי שאתה עורך את תעלה. אם ברצונך לציין שאתה עורך ערך מסוים, אתה יכול לשים בו את התבנית {{בעבודה}}. מה שמתקבל זה:

הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

.

לא כדאי לאיים על משתמשים - זה לא צעד ידידותי במיוחד. בברכה, ערןב 07:50, 28 אפר' 2005 (UTC)

אבל אני לא רוצה שיערכו לי את מה שאני עושה באמצע - זה נשמע מעצבן! משתמש:משה רבנו
מצוין, לשם כך נועדה התבנית :) ערןב 07:54, 28 אפר' 2005 (UTC)

שלום לך,
מדוע אתה מעתיק את התנ"ך לוויקיפדיה? אם אתה סבור שהעתקה הזאת נחוצה, תעשה אותה, בבקשה, בויקי-טקסט שהוא הבית של הטקסטים. הנה לינק לנוחותך - ויקיטקסט. גילגמש שיחה 14:13, 28 אפר' 2005 (UTC)

אני מצטרף להערתו של גילגמש, ומוסיף: אם אתה מעתיק את התנ"ך ממקור דיגיטלי מוגן בזכויות יוצרים, אל תעשה זאת גם בויקיטקסט, אל תעשה זאת כלל - ויקיפדיה מכבדת זכויות יוצרים. דוד שי 14:22, 28 אפר' 2005 (UTC)
המממ, לקחתי את זה מגרסה של "התנ"ך הממוחשב". אני לא יודע אם יש לזה זכויות יוצרים, והכלל - מה אסור גם דברים כאלו להעתיק?!? משה רבנו 18:06, 28 אפר' 2005 (UTC)
מותר להעתיק את הטקסט עצמו, כלומר, אתה יכול לשבת ולהקליד את התנ"ך בעצמך, אבל אסור לך לקחת את זה ממקור בעל זכויות יוצרים בלי אישורם. אם לא כתוב כלום, יש זכויות יוצרים. ראה ויקיפדיה: זכויות יוצרים. טרול רפאים 18:09, 28 אפר' 2005 (UTC)
אני לא יודע, זרקתי את העטיפה של הדיסק. טוב, נו, לא משנה. אתה יודע על מישהו שיכול למחוק את מה שעשיתי עם התנ"ך? אני לא יודע איך למחוק משה רבנו משה רבנו 18:11, 28 אפר' 2005 (UTC)
תסמן עם {{מחק}} ואנחנו נמחק את זה. טרול רפאים 18:13, 28 אפר' 2005 (UTC)