שיחת משתמש:נחום ראזענבערג~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  גילגמש שיחה 10:54, 19 יוני 2006 (IDT)

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום נחום ראזענבערג~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

בקשר לערך שרשמת על הרב נחום ראזענבערג, הוא כתוב באופן בלתי אנציקלופדי (אם תרצה לראות מהו אופי אנציקלופדי, אנא חפש שמות של רבנים אחרים) ולכן מחקו לך אותו. כמו כן, יש בו פרסומת אסורה. אם תרצה לכתוב אותו באופן סביר ומקובל, אתה מוזמן וכולנו נשמח להרחיב דעת ולשמוע על כל רב וכל עניין רציני אחר. בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 11:05, כ"ג בסיון ה'תשס"ו (תאריך עברי)

אשמח לדעת קצת מיהו הרב: האם הוא אדמו"ר? ראש ישיבה? במה הוא עוסק, ומה תרומתו לקהילתו ולעם היהודי? אילו ספרים כתב? בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 11:05, כ"ג בסיון ה'תשס"ו (תאריך עברי)

שלום עליכם[עריכת קוד מקור]

'נחום ראזענבערג הוא דר בניו יארק עסקן גדול - כפי שאומר - במקוואות, הוא דר בכל העולם כולו יותר ממקומו בניו יארק, שהולך להתעסק בבניית מקוואות

לאחרונה התחיל להתעסק בדברים אחרים שאין רוח חכמים נוחה הימנו, אבל היות שרואה שקלי הדעת שומעים אליו, ואוהבים לשמוע דברי נבלה, אזי בכל עת מצוא אופה סיפורים נאים על צדיקי הדור ועל עסקני הכלל, וברית כרותה שלשון הרע תתקבל על הלב, סוברים הקלי הדעת שיש איזה אמת בדיבורו, ובפרט שאומר בעצמו שהוא אומר אמת!

למה הוא עושה דבר זה? יש כמה דעות, יש אומרים שהוא בכעס על כל הרבנים שמעולם לא שמעו אליו כשדיבר עמהם מעניני מקוואות ושאר דברים - ויש אומרים מפני שהוא בעצמו

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

04:18, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:59, 19 באפריל 2015 (IDT)