שיחת משתמש:ספי770

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית



כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    pacmanשיחה 18:48, 9 יולי 2006 (IDT)


שלום. העריכות שעשית בגל מה שנוגע לתוכנית ההתנתקות (בערך ניצן (יישוב) וכו') הן ממש השחתה פוליטית, ואל תחזור עליהן שוב.

להכניס מאמר דעה ארוך לתבנית הקטנה של "הידעת" (שמופיעה בעמוד הראשי!), זה ממש בלתי נסבל. אנא הפסק מייד להשתמש בויקיפדיה ככלי להבעת דעותיך. היא נועדה בשביל לתאר את המציאות, לא בשביל להביע דעות עליה. הנוסחים בנושאים רגישים כמו ההתנתקות התקבעו אחרי דיונים רבים, ואל תשנה אותם על דעת עצמך.

אנא המשך לפעול כמו שעשית בערך חג הגאולה, ולא כמו שעשית בשאר עריכותיך פה, אחרת תסולק מפה. emanשיחה 15:04, 19 יולי 2006 (IDT)


כפי שאתה רואה נתקלת כבר עם הגיעך לויקיפדיה בגדולי השמאלנים. אז כדי שלא תיבהל, דע לך כי גדול השמאלנים של ויקיפדיה הואאסף. האדם הזה משחית את כל הערכים שהוא יכול, וכדי שלא יעירו לו על כך, הוא מכנה את עריכותיהם של האחרים "השחתות". העריכות שלו הן מוטות לגמרי, ולא צריך להיבהל. צריך לדעת לעמוד על שלך. חוץ ממנו נתקלתה כאן בעוד שניים. eman הוא גם כן שמאלני גדול, אבל לא פעיל בהשחתות כמו אסף. וpacman הוא סתם משועמם, שחוץ משחזורים לא עושה כמעט כלום בויקיפדיה.
אני מציע לך להיות בקשר עם יאיר בן-צבי, אילת, שגם כן סבל די הרבה מהשיחזורים של השמאלנים של ויקיפדיה, ויחד אולי לחשוב מה לעשות. אולי להקים מאגר של אנשים נטרליים שיוכלו ביחד להלחם בעריכות המוטות של השמאלנים.
בברכה--תם 01:30, 20 יולי 2006 (IDT)
"תם" - ההאשמות שלך מופרכות. מעבר לכך אינן שוות שום תגובה
ספי - אני מקווה שלא תיתן לאנשים שמנסים לבחוש בדברים לא להם להסיתך מדרך הישר. נשמח לכל מידע אמין שתוכל להוסיף לנו. אבל לא ניתן לויקיפדיה להוות ביטאון אידיאולוגי לצד זה או אחר. בתודה ובהצלחה, emanשיחה 02:12, 20 יולי 2006 (IDT)
הנה, במהלך ההיכרות שלך עם צוות השמאלנים של וויקיפדיה נתקלת באחת מדרכי התגובה האופיינים להם. הם פשוט לא מגיבים לטענות, ובמקום זה הם מנסים להציג עצמם כנטרליים, וכותבים ש"לא ניתן לויקיפדיה להוות ביטאון אידיאולוגי לצד זה או אחר", בעוד שהם עצמם פועלים בלי הרף להפוך את הויקיפדיה לשופר תעמולה שמאלני, וחושבים שאתה טיפש ולא מבין עד כמה הם מוטים. ככה הם, מה לעשות. --תם 02:46, 20 יולי 2006 (IDT)
"תם" (שאני מניח שזו בובת קש למשתמש אחר מטענותיך הרבות, על אף שמעולם לא נתקלתי בך, אך אתעלם מכך), רק רציתי לציין כי גרמת לי לצחוק לפחות ל-10 דקות ויש עוד חיוך בפי. בכל מקרה, מלבד הקשקושים הרבים שכתבת, אני מודה על ההערכה החיובית שלך לגבי מלחמתי בהשחתה פוליטית. בברכה, אסף 12:50, 20 יולי 2006 (IDT).
אסף כנראה כבר לא מצליח להבין שום דבר, גם לא מה כותבים על ההשחתות הפוליטיות שהוא מבצע בלי הרף. הוא לא נלחם בהשחתות הפוליטיות, אלא אדרבה הוא גדול השמאלנים המשחיתים הפוליטיים שקיים בויקיפדיה. מי שרוצה יכנס לערכים של עמונה, ולעוד הרבה ערכים אחרים ויראה זאת. אבל אין מה לעשות, זה כנראה מכנה משותף של כל השמאלנים, שגם אם מוכיחים להם דברים שחור על גבי לבן, הם אינם מסוגלים לשנות את הדעות העקומות שלהם.--תם 02:22, 21 יולי 2006 (IDT)
איך חולפת תהילת עולם... פעם הייתי נחשב לאחד מגדולי עוכרי ישראל כאן, עכשיו כבר אף אחד לא זוכר אותי... אני באמת צריך לגשת לכתוב את הטבח בטנטורה. נדב 22:33, 27 יולי 2006 (IDT)
תראה מה זה... ולי אפילו מעולם לא הייתה האפשרות להיות חלק מהרשימה... מאכזב מאד. אסף 22:35, 27 יולי 2006 (IDT).
לא הייתה לך האפשרות להימנות על רשימת עוכרי ישראל רק בשל העובדה שהיא הכילה רק מפעילי מערכת, ואתה ברוך השם לא מפעיל מערכת. רק זה היה חסר לעם ישראל...
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך בית מדרשו של הרבי מלובביץ שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, odedee שיחה‏ 19:03, 20 יולי 2006 (IDT)


יש לך כתובת דוא"ל? אם כן - תוכל לשלוח לי דוא"ל? תודה, אחיה פ. 19:37, 20 יולי 2006 (IDT)

מה רישיונה של התמונה שהעלית? דודסשיחה 20:24, 20 יולי 2006 (IDT)

מדוע מחקת את הערך שד (איבר)? דוד שי 23:12, 20 יולי 2006 (IDT)

אבקשך לענות לשאלתי זו. אינך יכול להמשיך ולערוך ללא תשובה מספקת. דוד שי 14:28, 21 יולי 2006 (IDT)