לדלג לתוכן

שיחת משתמש:קיפודי123/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת אלעדב. בנושא פרסום במזנון

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

קובץ:עידו אופק זיגו.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום,

העלית לוויקיפדיה או לשרתי ויקישיתוף תמונה המוגנת בזכויות יוצרים, דבר האסור על פי הכללים. אנו בוויקיפדיה מקפידים לעשות שימוש בתמונות חופשיות. הכוונה היא לתמונות שהאדם המחזיק בזכויות היוצרים שלהן, בדרך כלל הצלם, ויתר על חלק מזכויותיו ביצירה, או על כולן. אין לקחת סתם כך תמונות שאותרו באתרים ברחבי הרשת, תוך שימוש ב-Google למשל, ולהעלותן לוויקיפדיה. תמונות אלה תימחקנה.

על מנת לעטר ערך של אדם בתמונה, יש לאתר תמונה חופשית, למשל באחד האתרים המופיעים ברשימה "ויקיפדיה:מקורות לתמונות". ניתן גם לפנות אל אדם שסביר שהוא מחזיק ברשותו את התמונה המבוקשת כחוק, למשל נשוא התמונה עצמו, ולבקש ממנו אישור להצגתה ברישיון חופשי. במקרה זה יש לפעול על פי ההנחיות בדף "ויקיפדיה:OTRS". אפשר גם להעלות תמונות שצילמנו בעצמנו, ולתת להן רישיון חופשי.

אם טעות בידי וצילמת בעצמך את התמונה, או אם ברשותך אישור מתאים מיוצר התמונה, אפשר לפנות אלי כאן, או בדף שיחתי. אפשר גם להתייעץ בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים. תודה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:08, 28 בינואר 2016 (IST)

שלום חנה, פנית אלי בנוגע לתמונה של עידו אופק (אני קיפודי123)

האמת היא שקיבלתי ממנו אישור על שימוש בתמונה זו (ראי תמונה) קובץ:הודעה.png בתודה, קיפודי123

העברתי את תשובתך לכאן, כדי שתהיה רציפות בשיחה. לעצם האישור, אני מצטערת אבל הוא לא תקין. הרישיון בוויקיפדיה כולל שימוש מסחרי, זה לא מופיע בפרטי האישור. ובכל מקרה האישור צריך להיות מתועד כמו שצריך, על פי ההנחיות בדף ]ויקיפדיה:OTRS. זאת קצת טירחה, אבל אין דרך לעקוף את תהליך האישור המסודר של תמונות שלא צולמו על ידך. חנה Hanay

שיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:19, 29 בינואר 2016 (IST)

האמת לא ממש הבנתי קיפודי123 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בדף שהפניתי אותך אליו, יש למעלה כתובת דוא"ל אליה צריך לשלוח את האישור, בהמשך יש נוסח של האישור. את הנוסח הזה על עידו אופק לשלוח לכתובת המופיעה שם. זה התהליך. אפשרות אחרת היא שאתה תצלם אותו, ואז אינך צריך אישורים, כי זכויות היוצרים הם שלך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 14:19, 29 בינואר 2016 (IST)

העלאת תמונה בשימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

קיפודי123 שלום רב, כדי לעלות תמונה בשימוש הוגן (לדגומת צילום עטיפה של דיסק), אתה מעלה אותה לשרת (ולא לויקישיתוף) - יש בחירה בתפריט מצד ימין תחת "כלים" ואתה בוחר להעלות קובץ בשימוש הוגן. בברכה אמא של גולן - שיחה 01:15, 29 באפריל 2017 (IDT)

תודה רבה! קיפודי123 - שיחה 13:11, 29 באפריל 2017 (IDT)

פרסום במזנון[עריכת קוד מקור]

שלום קיפודי, הסרתי מהמזנון את מה שכתבת, הוא מיועד לדפי מדיניות. אם יש ערך על מה ששאלת, אני מציעה שתשאל בדף השיחה של הערך. בנוסף כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, --חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 17:33, 29 באפריל 2017 (IDT)

אה, סליחה, לא ידעתי קיפודי123 - שיחה 17:35, 29 באפריל 2017 (IDT)

בנוסף, האם אני יכול למחוק את כל מה שיש בדף השיחה שלי?קיפודי123 - שיחה 17:36, 29 באפריל 2017 (IDT)

שלום, כפי שכתבתי בתקציר, לא מקובל למחוק דפי שיחה, אבל אפשר לארכב. אלעדב. - שיחה 22:55, 31 באוקטובר 2018 (IST)
מציע שתקרא איך לבצע ארכוב. אלעדב. - שיחה 23:08, 31 באוקטובר 2018 (IST)