שיחת משתמש:שמוליק מהקריות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ויצ'ילפוצ'טלי[עריכת קוד מקור]

האם אתה מתכוון להרחיב את הערך?--עמית 12:48, 30 יוני 2005 (UTC)

שלום שמוליק. רק הערה נוהלית: נהוג להמשיך שיחה באותו דף בו היא התחילה. שאלה: ככה אתה רוצה שיראה ערך באנציקלופדיה המכובדת שלנו? האם לא כדאי לחכות עד שיהיה בידך כל החומר הדרוש לכתיבתו ואז להעלותו שנית כערך מכובד וראוי?--עמית 14:01, 1 יולי 2005 (UTC)

אני מצטער על כך. האם למחוק את הערך?

אתה לא יכול גם אם אתה רוצה... אני אחשוב מה אפשר לעשות.--עמית 21:02, 1 יולי 2005 (UTC)

ערכי ישובים[עריכת קוד מקור]

אם אתה חושב שיש עוד מה להוסיף בערכי הישובים שאתה מעלה (ואני חושב שכן), אז בבקשה תסיים כל ערך בתבנית {{קצרמר גיאוגרפיה}}. תודה מראש. --עמית 4 יולי 2005 05:47 (UTC)

אני אישית חושב שזה די והותר על כל ישוב. אין הרבה מה להוסיף על כל קיבוץ או מושב קטן בארץ. אני אישית חחושב שזה מיותר להוסיף זאת כי הערך מספיק כפי שהוא. שמוליק מהקריות 4 יולי 2005 11:38 (UTC)

על איזה מקור התבססת בכתיבת ערכי המועצות האזוריות ? שש"ז 5 יולי 2005 15:40 (UTC)
ידע אישי שלי למה? אתה חושד בהעתקה? אם כן הסר דאגה מלבך אני לא העתקתי דבר!!! שמוליק מהקריות 5 יולי 20:24 (UTC}

בביטוי "לא העתקתי דבר" אין אמת - הערך נס עמים מועתק בשלמותו, ומקור ההעתקה מסומן בתוך הערך. גם בערך סער מצאתי העתקה של משפט שלם מ-[1] - גם זאת אסור לעשות. אבקשך לנקות ולסמן למחיקה כל ערך שהעתקת. אם לא תעשה זאת בהקדם, ניאלץ למחוק את כל ערכיך. דוד שי 5 יולי 2005 18:13 (UTC)
אני חושש שיותר ממשפט שלם - ההעתקות מסומנות כאן [2]. לאור תגובתו השקרית בעליל אני חושש שבכל מקרה אין מנוס ממחיקה כוללת. גם סגנון כתיבתו בדפי השיחה מעורר את הרושם שלא כתב דבר מקורי משלו שש"ז 5 יולי 2005 18:23 (UTC)
תקשיבו, אני אגיד לכם בדיוק מה קרה. אני ערכתי ערך שאפשר לכתוב עליו אולי שתי שורות. הסבירות שהערך דומה לערך אחר או זהה לו זה לא בשליטתי. יש רק דרך אחת להגיד משפט כלשהו. אני לא המצאתי את אמריקה אני פשוט כתבתי אותה ואתם חושדים שאני מעתיק. זו חוצפה מה שעושים לי. ממתי כל שורה קטנה שדומה לשורה אחרת היא חשד להעתקה? שמוליק מהקריות 5 יולי 2005 22:07 (UTC)

הודעה חשובה לכל מי שמתכוון להשמיץ אותי או חושד בי בהעתקה (תקראו את זה טוב)[עריכת קוד מקור]

ועכשיו הודעה לכל מי שמבקש להשמיץ אותי. אני כתבתי ערכים קצרים שבמקרה נפלו משפט או שניים שיצאו זהים למשפטים במקומות אחרים. אני רוצה שתוכיחו לי שכל ערך שכתבתם אי פעם לא משנה מה אורכו לא זהה ולו במילה אחת לערך שכבר קיים איפה שהוא. אם תוכלו להצביע ולו על ערך אחד כזה אני מתחייב להודות בהעתקה (שאני אגבל אודה אף פעם כי לא עשיתי את הדבר הזה ולא חשבתי לעשות אותו אפילו). ישנה סבירות של 1 למיליון לכתוב ערך שלא ידמה לערך אחר במקום אחר והסיכויים רק יורדים כאשר מדובר בערך כה קצר שמה שיש לכתוב עליו זה משפט או שניים בדיוק ולא פלא שישנה חפיפה.
אני אדם דתי מאמין ואני מאמין במצווה "לא תענה ברעך עד שקר" ולכן אני אף פעם לא מנסה לרמות מישהו, וכן אני לא מנסה לרמות אף עורך בויקיפדיה בסיפורים שכן אני סמוך ובטוח במלוא נפשי שנפלה טעות פה ואם יש מי שחושד באמינותי אין לי מה לעשות בדבר. שמוליק מהקריות 5 יולי 22:15 (UTC)

התגובה שלך רעה מאוד: קורה שטועים, אבל להתעקש על טעות במקום להתנצל - זו כבר טעות גדולה ובלתי נסלחת. אין שמץ של ממש בטענתך - ההעתקה שלך בשני הערכים שציינתי ברורה וחד משמעית, אין בה כל מקריות. יתרה מזו: הצדק עם שש"ז - בסער ההעתקה היא הרבה יותר מאשר משפט - הועתקה פסקה שלמה. אני חוזר ומבהיר: נקה בהקדם כל ערך שהעתקת. דוד שי 5 יולי 2005 19:19 (UTC)
לך קל לדבר על תגובה טובה או לא כאשר לא עליך קופצים יותר מעורך אחד בהאשמות חסרות בסיס על העתקה. אני מבקש ממך משהו, אני רוצה שעכשיו תיקח את המשפטים "המועתקים" כביכול ותגיד אותם על כל תוכנם בדרך אחרת. אם תוכל אני אודה בהעתקה (דבר שאני אגב מסרב בתוקף להודות בו מכיוון שהדבר לא היה ולא נברא). אני עמלתי על ערכים אלו מזמני האישי לא לטובתי אלא לטובת אחרים ואני מרגיש שההאשמות כנגדי הן מצוצות מהאצבע ואין להן בסיס כזה או אחר. שמוליק מהקריות 5 יולי 2005 22:29 (UTC)
ובעניין סער-אני אשבע עכשיו ב-ה' שלא חיפשתי באתר כלשהו חומר, יכול להיות שישנו דימיון. ואם כן, מדוע לא כל הטקסט הודגש אלא רק חלק? זוהי הוכחה שלא העתקתי שכן אם הייתי מעתיק היה כל הערך מודגש.שמוליק מהקריות 5 יולי 2005 22:31 (UTC)


אם הדבר ימצא חן בעיניכם אני אשנה את המלל בכל הטקסטים שרשמתי לאחר בדיקה בכל אתר ואתר ברשת ואזל לא יופיעו אצלכם איזה שהם חששות לגבי העתקה. כך הדבר קורה אצל מספר עורכים ואני יכול להבטיח לכם שאני לא סתם ממציא שבכדי שלא יעלו עליהם, העורכים משנים את סדר המילים או המילים שניתן להחליפן במילים בעלות אותה המשמעות בכדי שלא יגלו אותם. אני לא עושה כך (ובאותה הנשימה אני גם לא מעתיק) ואז תהיו שמחים יותר? אם רק אני אדע שהערך זהה לאחר או שלא? אני מדבר במצב היפוטתי. אם אתם רוצים אני אוכל לעבור על כל ערכיי עם כל מידע באינטרנט בנושא ולשנות ניסוח כדי שלא יווצר חשד אך זה לא יועיל לאיש אז במקום זה תתחילו קצת לתת בי אמון כי אחרת זה מה שאני אעשה ועוד רבים יכולים ועושים כיום זאת. שמוליק מהקריות 5 יולי 2005 22:37 (UTC)

נתקלתי בכאלו ששיקרו בעזות פנים, אבל עד כדי כך ? על המחזאית ליליאן הלמן (אני מקווה שיש ערך עליה) נאמר ש"כל מילה שלה היא שקר, כולל ה"א הידיעה וו"ו החיבור". נראה לי שאתה לא צועד רחוק ממנה. לתועלת הציבור אציע להתבונן בקישורים הבאים:[3] ולהשוותו עם הערך משמרת. [4] ולהשוותו עם הערך נורדיה. שש"ז 5 יולי 2005 19:48 (UTC)
שמוליק, אינני רוצה לפגוע בך, ואני מבקש ממך בצורה ידידותית: עזוב את ויקיפדיה. יש ברשת אתרים רבים שבהם תוכל להשתלב היטב, אך לוויקיפדיה אינך מתאים. דוד שי 5 יולי 2005 19:50 (UTC)

אני מסכים לעזוב מתי שרק תרצו אך רק שתדעו שאתם עושים טעות מרה ושאיש כמוני שמסכים לפעול בחלק הארי מזמנו החופשי לטובת ויקיפדיה מגיע יחס טוב מזה ושאני חושב שיהיה קשה למצוא מישהוא שיעשה עבודה בערכים קטנים וחסרי עניין אלו. אם אתם רוצים אני אודיע בגלוי שהעתקתי וזה רק כדי לנקות את היחסים בנינו. אם אתם רוצים אני ממחר אתחיל לערוך ערכים ואם ימצא בהם ולו משפט אחד מועתק תוכלו להעיף אותי מפה. זו תהיה מעיין תקופת מבחן של חודש שבסופה תגידו ברצינות האם אני מעתיק ערכים או שלא ואם ישנם ערכים שאתם חושדים בהעתקה אני אמחק אותם בו במקום. אני לא רוצה לעצבן איש סתם אני רק איש קטן שמזמנו החופשי רוצה לעזור לפיתוח האנציקלופדיה. שמוליק מהקריות 5 יולי 2005 22:56 (UTC)


אנשים אני מצטער על כך שהאשמתי אותכם. הסתבר לי כרגע שהאח הקטן שלי ערך כמה ערכים בשמי. אני כרגע עסוק בהורדתם. אני פונה אישית לכל מי שפגעתי בו בכך שהאשמתי אותו בהאשמות שווא. אני מאוד מצטער ואני מבטיח שהמקרה הזה לא יחזור על עצמו (הסברתי לו את טעותו). שמוליק מהקריות 5 יולי 2005 23:07 (UTC)

אציין שאני לא מאמין לגרסתך זו. לדעתי יש למחוק את כל הערכים בחשד להפרת זכויות יוצרים. בפעם הבאה שאתה כותב ערך חדש, מרחיב ערך קיים וכיוצא באלה, אנא ציין את המקורות שהתבססת עליהם. תודה. גילגמש שיחה 6 יולי 2005 18:10 (UTC)

שאלות כמו ששאלת אין לשאול על ידי פתיחת ערך חדש. אתה יכול לשאול במזנון או מקום דומה. בכל מקרה, אני מציע שתפתח משתמש חדש ותתחיל דף חדש. Pacman 15:24, 29 מרץ 2006 (UTC)

וגם אם אתה נשאר עם שם המשתמש הזה, אם מעכשיו תכתוב ערכים מקוריים אף אחד לא יכעס עליך יותר. אבל באמת אל תפתח ערכים בשביל לשאול שאלות, יש לזה מקומות מסוימים. נגיד רוצה לשאול את דוד שי אם הוא כועס עליך? פנה לשיחת משתמש:דוד שי. רוצה לשאול משהו בעניין מדיניות - ויקיפדיה:מזנון. שאלה ספציפית - ויקיפדיה:דלפק ייעוץ. צהוב עולה 15:33, 29 מרץ 2006 (UTC)