שיחת משתמש:שרית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, שרית, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש 13:01, 14 יולי 2004 (UTC)

שלום, ברוכה הנמצאת, ברוכים העוסקים במלאכה. פרקולית 08:36, 26 יולי 2004 (UTC)


ברוכה הבאה![עריכת קוד מקור]

טוב לראות כאן עוד נשים :-) אגב, כתבו עליך דברים טובים בויקיפדיה:מזנון :-) Xslf 08:05, 26 יולי 2004 (UTC)

פורנוגרפיה וארוטיקה[עריכת קוד מקור]

היי שרית!

טוב לראות אותך כאן ועד עכשיו עשית יופי של עבודה בערכים שערכת. קראתי הערה שלך בשיחה:פורנוגרפיה. אני כתבתי את הערך המקורי, כולל ההערה על ההבדל בין הפורנוגרפיה והארוטיקה, ואני לא מתכוון להתחיל להגן על כל מילה, כך שאת יכולה לערוך כרצונך ללא חשש (ממני לפחות). אם יש לך שינויים יותר רדיקלים ממה שכבר כתבת את מוזמנת לעשות אותם.

באופן כללי אל תחששי מ"מלחמות עריכה". זה מה שעושה ערך לערך טוב. ערך שנכתב ולא נערך הוא פחות טוב. "מלחמת עריכה" רק יכולה לשפר ערך קיים. כמובן שאם העניינים יגלשו לפסים לא הולמים (התעקשות מצד אחד המשתמשים על עריכה לא ראויה, כזו שמשקפת עובדות לא נכונות, או מעדיפה דעה אחת על רעותה) אז מישהו ממפעילי המערכת ישחזר את הערך ויגן עליו. עדיף לנסות לערוך ולשפר בלי חשש, ואם הדברים מדרדרים, תמיד יש "מבוגר אחראי" שישמור על הגבולות. ודאי שיש לך אג'נדה משלך בנוגע לפורנוגרפיה וארוטיקה, וודאי שאת סבורה שהערך צריך לשקף אותה. אם לא תתני לה ביטוי, והערך יישאר פגום מהבחינה הזו, רק מחשש שמישהו יתקן אותך אחר כך, לא חבל? אלמוג 13:09, 27 יולי 2004 (UTC)

שלום אלמוג, תודה על ההבהרה פרקולית 14:13, 27 יולי 2004 (UTC)

תודה על הפרגון[עריכת קוד מקור]

הי שרית,
סיימתי אתמול קורס מדיטציה של חמישה ימים ובמייל קיבלתי הודעה מאמא עם הכותרת "כתבו עלייך בעיתון", ובשיא שלוותי חשבתי שהיא זימזמה לה את שירו של אריק איינשטיין או עופפה קצת... ולהפתעתי גיליתי שהיא צודקת. זו בהחלט היתה הפתעה משמחת. תודה על הפרגון (ותודה גם למשתמש:אלון שכטר שעזר להרחיב), ובתקווה שכמה ממחנכי ישראל יחשבו גם הם שזהו רעיון טוב ליישום בשנת הלימודים הקרובה. F

היי לך. מאוד נחמד שאמא שלך יודעת שאת F16  :-) פרקולית 14:13, 27 יולי 2004 (UTC)
לאמא שלי לא היה מושג שאני F16, אבל הבת שלה בהודו ותורמת פעילה בויקי, ובעיקר - נתתי לה לקרוא את ההצעה שלי לשילוב ויקיפדיה בהוראה (היא מורה). F

מחיקת דפים[עריכת קוד מקור]

שלום שרית, אינך יכולה למחוק דפים כי אינך מפעילת מערכת. את יכולה לשים את הטמפלט הבא {{ToBeDeleted}}

ומעפילי המערכת ימחקו את הערך. לגופו של ענין, הערך ציניקנים לא היה קיים והעברתי את הדף לכתובת הזאת. גילגמש 16:09, 27 יולי 2004 (UTC)

אם תבטל את פעולת העברת הקיניקאנים, אולי זה יחזיר את הציניקנים המקוריים? ואני לא צינית הפעם. תודה על ההסבר. קטונתי פרקולית 16:20, 27 יולי 2004 (UTC)
את יוצרת לי שוב תדמית של מישהו ששולט מאחורי הקלעים ומשנה מאמרים במסד הנתונים מבלי ששמי יירשם בתיעוד השינויים - ובעצם אף אחד לא יידע. האומנם? בן הטבע 16:24, 27 יולי 2004 (UTC)
התדמית שלי היא של אדם בלתי מתפשר ויהי מה. אולם לא לכך התכוונתי. בכל פעם שיש איזה משהו שנעלם, משום מה היה מוזכר שמי. אני גם חדש כאן. כולנו חדשים. האנציקלופדיה רק בתחילתה ובסופו של דבר היא תהיה מאגר המידע בעברית הגדול ביותר בכל הזמנים. בן הטבע 16:47, 27 יולי 2004 (UTC)
אני חדשה כאן, לא מכירה את התדמית שלך, אז ודאי אין מקום למילה "שוב". ראיתי ערך עם שם מוזר, חשבתי שכדאי לתקן, שלא יהיה מגוחך. במקביל, ראיתי הפנייה ל"ציניקנים" בתוך הערך על דיוגנס. לא המצאתי את זה.

("'ואם אתה, סתם ציניקן, בכל זאת זה צובט בלב'") פרקולית 16:29, 27 יולי 2004 (UTC)



  • היי שרית.

ראיתי שאת עשית קצת עבודה על ערכי אדולף היטלר בויקיפדיה. אחד הערכים הראשונים שכתבתי היה היטלר - שליט גרמניה. זהו אחד הערכים הראשונים שכתבתי ולדעתי הוא מאד גורע ומקלקל, מכיוון שבמקום לעשות ערך אנציקלופדי (אחד בשורת ערכים שהערך הזה פוצל אליהם) יצא לי (מחוסר נסיון או מפרצצנות לשמה) מעין מאמר היסטורי, שמאד מעניין אותי, אבל אף אחד אחר, וגם היחס בין דעות לעובדות בו הוא מאד בעייתי. מאז אני מחפש מישהו עם חוש של עורך, אכזר וחסר רתע, ומתעניין בעניין מספיק כדי שיתקן את הערך הזה בלי רחמים וישנה אותו למה שצריך להיות. אני לא בקטע של להטיל על אנשים משימות (קטונתי וכו') אבל נראה לי שאולי את הכתובת. מה דעתך? אלמוג 04:06, 30 יולי 2004 (UTC)

היי אלמוג, לדעתי זה מאמר מאוד מעניין, והנושא מספיק חשוב כדי להאריך. זה עוזר לנסות להבין קצת את התופעה המדהימה הזאת. יש כאן עוד ערכים שכתובים כמו מאמרים. למעשה, רבים מהם כאלה. חשבתי שזה הקונספט. והואיל ולא עקבתי אחר ההיסטוריה של הדף, לא ידעתי אילו מהדברים שם התקבעו לאחר פולמוסים ממושכים, כנהוג בנושאים כאלה, ואילו לא. לכן, לא נגעתי בחלק של הדעות (שלא נראה לי נוראי, במאמר הזה), אבל אם תרצה, אני יכולה לעשות זאת. הבעיה היחידה לפעמים היתה משפטים מאוד מאוד ארוכים ומורכבים, אותם חילקתי לשניים או שלושה. פרקולית 05:16, 30 יולי 2004 (UTC)

תודה! אלמוג 10:46, 30 יולי 2004 (UTC)

הפעלת הגנה[עריכת קוד מקור]

שלום שרית,
הערכים דן בן אמוץ ואמנון דנקנר מוגנים, זאת אומרת שאף אחד לא יכול לערוך אותם פרט למפעילי מערכת. אם תרצי להוסיף משהו מעבר למה שכתבת, אנא צייני זאת בדף השיחה ואחד ממפעילי המערכת ידאג לשלב את זה בערך.

כעקרון מדיונות ההגנה לא מקובלת בויקיפדיה, אלא אם כן מדובר במקרה של ערך שמושחת הלוך וחזור. לדעתי המקרה הנ"ל נפל בקטגוריה הזאת ולכן הגנתי עליהם.
שב"ש גילגמש 22:06, 30 יולי 2004 (UTC)

שלום גילגמש,
אני שמחה לראות שבכל זאת יש תקווה ושאני לא טורחת לחינם, אם כי עלי להודות שצרוּת העין וחוסר ההבנה די מתסכלים לפעמים.
אני מקווה שיהיה ברור שאני אוביקטיבית ככל האפשר, למרות העובדה שיש לי ידע אישי ולפעמים גם נגיעה אישית בנושאים מסוימים. אני חושבת שדווקא העובדה שאני כותבת בשמי, בניגוד לאנשים המשמיצים, אמורה להבהיר זאת. הרי כל אחד בעל אינטרסים יכול להיכנס עם מספר IP ולקשקש מה שיקשקש, בלי גילוי נאות.
לעניין דן בן-אמוץ, עוד דבר קטן - איך פותרים בקלות את זה שהוא נהג לכתוב "בן-אמוץ", בעוד שהערך נקרא "בן אמוץ" בלי מקף מחבר? זה גורם לכך שלא נוצר קישור חי כשכותבים את השם עם מקף, כראוי.פרקולית 01:40, 31 יולי 2004 (UTC)
אם המקף הזה כל כך קריטי ניתן להעביר את הערך ל-דן-בן אמוץ, אם כי אני לא חושב שזה נחוץ. גילגמש 05:46, 31 יולי 2004 (UTC)
ראיתי את ההתכתבות כאן ובניתי הפנייה מדן בן-אמוץ לדן בן אמוץ - ובזה לדעתי נפתרה הבעיה. ^^ דּוֹד1 07:03, 31 יולי 2004 (UTC)
טוב מאוד, תודה. פרקולית 07:16, 31 יולי 2004 (UTC)

שלום שרית, התרתי לגברת נחמדה בשם נעמי לערוך את הכתוב בערכים שעליהם טרחת והמריבה בערה. אם יש לך השגות על כתיבתה, תוכלי לומר לי זאת. חשוב שגם את תהיי מרוצה וגם חברים אחרים. יחדיו נגיע לעמק השווה. בן הטבע 19:41, 1 אוג' 2004 (UTC)

שלום בן הטבע,
אני בהחלט לא מרוצה.
זה שאתה קורא לי או לה "גברת", לא ממש הופך אותך ליותר אדיב או תרבותי. אם זו אכן נעמי בתו של דן, אז לכאורה גם היא מנועה מלעסוק בערכים האלה, למעט מסירת עובדות ביוגרפיות מוצקות.
ובאופן כללי, הייתי מציעה שתביא בחשבון שיש אנשים שאמנם לא מכירים זנים של בעלי חיים, אבל מתמצאים בספרות ובנושאים אחרים. יש גם אפשרות קלושה שאתה לא שמעת על משהו או על מישהו, ובכל זאת הוא חשוב.
ובעניין הקיניקנים/ציניקנים, קרא מה שאמר מנחם בגין לשפרינצק ב"אנקדוטות מפורסמות". פרקולית 20:00, 1 אוג' 2004 (UTC)



לשרית ונעמי שלום,

הדיאלוג ביניכן התנהל בשטח שאמור להיות פרטי בלבד של שרית, כשרק לשרית יש זכות לערוך אותו. בדף המשתמש נהוג לשים תיאור קצר של המשתמש ותיאור הערכים שהכין. את הדיאלוג הייתן צריכות לנהל כאן.

אביהו 19:49, 1 אוג' 2004 (UTC)
שלום אביהו,
אני כתבתי מה שכתבתי בדף שלי, לא התכוונתי שתתנהל שם שיחה. מצטערת אם עברתי על כללי הפרוטוקול. אבל שזו תהיה הבעיה האחרונה שלנו. פרקולית 20:00, 1 אוג' 2004 (UTC)

היתה חוויה אנתרופולוגית מרתקת, שיעור מאלף באנרכיה. תודה.

שרית שלום. עם כל הכבוד (ומגיע לך הרבה ממנו על העבודה המעולה שלך), היתה לך טעות, כנראה מחוסר ידע, בקשר למה שקרה עם הביוגרפיה של דנקנר (ולא אחזור על כינויי הגנאי שכינו דווקא את דנקנר). מדוע את כל כך מתעקשת להנציח את הטעות? נעמי.

שלום נעמי,
אם את אכן נעמי בן-אמוץ, אז קודם כל, ברכות. ושנית - את, יותר ממני, אמורה להיות משוחדת לגבי הערכים האלה, לא?
בכל אופן, אני לא מתעקשת להנציח כלום. כתבתי בעצמי שמצידי אפשר למחוק את עניין החרם. אני רק ביקשתי לתאר את המצב האמיתי.
אני מניחה שיש בינינו אי הבנה. הביוגרפיה (או "הביוגרפיה", לשיטתך) גרמה חרם תרבות על דן בן-אמוץ. זאת עובדה (איך עוד את מסבירה את זה שכמעט לא מתייחסים אליו, ושדורות שלמים כבר לא מכירים אותו?). יכול להיות שבמקביל, היו גם אנשים שכעסו והחרימו את דנקנר. אבל מבחינת התרבות הישראלית, עובדה שדנקנר ממשיך לככב בה, בראשות עיתון גדול.
אני לא מבינה למה את מתעקשת בנקודה הזאת, וגורמת לי להתייאש מההשקעה בעריכה כאן, ובעיקר מהשלמת הערך הזה, שיש עוד הרבה מה להוסיף אליו. אם יש כאן אנשים שמוחקים את העריכה שלי, שהשקעתי בה זמן ומחשבה, בעידודם של אנשים שבכלל לא יודעים מי היה דן בן-אמוץ (או אריקה ג'ונג, לצורך העניין), כפי שהודו בעצמם, אז מה יש לי לעשות כאן. דון קישוט אני לא... כל טוב
ראשית, שרית, מדוע השיחות מתנהלות כאן ולא בדף השיחה. צר לי שאינני מכיר את הדמויות הללו. בימי עלומיי, הכרתי את המיניות בחופים הקסומים של מדינת סאו פאולו, אבל אם הגברת אריקה, יכולה לחדש לי מה טוב. ניסיתי להגיע ללינק שנתת לי והגעתי לבאג באמזון. נו, טוב, גם מהאמאזונאס יש לי זכרונות טובים. לגבי דן בן אמוץ, צר לי אבל אינני מכירו. את דנקנר אני מכיר מפופוליטיקה. שני חבריו לפאנל הם חברי כנסת היום. אני זוכר אותו עם זקן, אך הודיעו לי שהוא כבר התגלח. אני דווקא מחבב אותו. בן הטבע 19:49, 1 אוג' 2004 (UTC)
האתר של אריקה ג'ונג. היא כתבה באופן ישיר על סקס הרבה לפני שאחרים העזו לעשות זאת, ולמעשה היתה חלוצה בתחום, בקרב הסופרות. אולי אפילו אתה שמעת על הספר "פחד גבהים" (Fear of Flying). גילוי נאות: אני תרגמתי אחד מספריה (אין לי אחוזים). פרקולית 20:23, 1 אוג' 2004 (UTC)


לא שמעתי דבר אודותיה ואודות ספריה (לפחות אני מכיר המתרגמת). אני יצרתי את הערך "יהודים מפורסמים באומות העולם" ואף חיברתי את הקטגוריה של מיניות בערך. אם הייתי יודע דבר אודותיה, הרי הייתי עושה זאת. בכל אופן, לא צריך ספרים כדי להבין במיניות ולדעתי מדובר בשערוריה ותו לא. לצערי לא תרגמתי ספרים שחיברו בני שבט הטפירפה, כי הם לא יודעים לכתוב. אבל אני מניח שהם שמים בכיס הקטן את אריקה. מיניות האדם היא דבר טבעי, שאפשר להבין אותו רק אם חיים בתוך תרבות ששמרה את אורחות העבר. כיום הכל נהרס - שמרנות ואחריה מתירנות לא יכולה להשיב אותנו לאותה הרמוניה נפלאה. מיניות זה לא רק מין, זו דרך חיים שנעלמה בעולמנו. כל הטקסים והחגים והאושר. אולי אצל היהדות הטקס נשמר בבר המצווה, אצל החברים בטפירפה, יש טקסי התבגרות כה מרשימים בעוצמתם שבלתי ניתן לתארם. זו חוויה אדירה וכולה קשורה במיניות, קרי היום בו נער נעשה גבר ונערה נעשית אשה. בערך בגיל 12-13 אצלם. ומה לנו נותר מזה? מאומה. ממש חידלון מוחלט. בן הטבע 20:42, 1 אוג' 2004 (UTC)
אדם אחד אינו יכול לדעת הכל. אבל מן הראוי שאדם יהיה מוכן לשמוע/לקרוא מה שיש לזולת לומר. כי ייתכן שהזולת דווקא כן מתמצא בנושא הספציפי הזה. בעוד שההערה שלי על ג'ין סימונס היתה חצי בצחוק (יש חובבי רוק כבד שיגידו שהוא צריך להיות ברשימת היהודים המפורסמים...), אני חושבת שלא צריך היית למחוק את אריקה ג'ונג מרשימת הסופרים היהודים רק מפני שלא שמעת עליה. אחרי הכל, נראה שגם על הצייר פול סיניאק לא ממש שמעת, אם כתבת את שמו כפי שכתבת.
אשר למיניות ולטקסי התבגרות - לכל חברה ותקופה יש את שלה. "זיון מרוכסן" פירושו יחסי מין עם זר מוחלט. היום עושים זאת כל הזמן בשירותי המועדונים, אז זה היה סנסציה. פרקולית 20:54, 1 אוג' 2004 (UTC)
"נראה שגם על הצייר פול סיניאק לא ממש שמעת", היי, כנסי לשיחה של הקירבה שברוח. אני נחשב בר סמכא ברמה גבוהה בכל הקשור לציירים ולציורים. אולם לא ידעתי על יהדותו. על האחרים כן. הרי אני הכנתי את הרשימה (רק את זו?)
חיברתי את אשר דיורנד, קאמי פיסארו, רנה מגריט, ליאונרדו דה וינצ'י, אסכולת נהר הדסון ועוד, בטרם נעלמו עקבותיי בתחילת פברואר.
יחסי מין בשירותים זה לא מיניות, אבל ככה זה כשבפרובינציה מנסים לחקות את המערב. מיניות זו תרבות. יחסי מין עם זרים? בקשי ממר דנקנר לשלוח אותך ולסקר את הקרנבל של אולינדה. לדעתי תקבלי שוק תרבותי. לדעתי גם אריקה היתה נמלטת משם כל עוד רוחה בה. מאחר שאני מכיר את שתי התרבויות, גם ברזיל וגם ישראל, הרי שאי אפשר כלל לגשר על הפערים. אגב, במועדונים בברזיל לא צריכים ללכת לשירותים כדי לעשות זה, יש די והותר מקום ברחבת הריקודים. בן הטבע 21:28, 1 אוג' 2004 (UTC)
אני רואה שהתחלנו ברגל שמאל, ואנחנו עקביים. התכוונתי לכך ששמו של סיניאק היה כתוב ברשימה שלך "סיגנק". זה הכל. אולי זה לא אתה כתבת, אם כך אני מתנצלת.
כל דבר מיני שאנשים עושים, זה מיניות. זה יכול להיות נהדר, ויכול להיות זיפת. תלוי באנשים, תלוי בנסיבות. גם פה וגם בברזיל. לא צריך להגזים עם קונספט הפרא האציל. פרקולית 21:41, 1 אוג' 2004 (UTC)


לא, זה דווקא אני. כנראה שקראתי את זה איפה שהוא והעליתי זאת לויקיפדיה אבל עצם הידיעה שהוא יהודי לא נצרבה במוחי. זה קורה. בכל אופן, אריקה תפסה את מקומה הנכבד ליד מוניקה לווינסקי והיא יכולה להיות מאושרת. רק אמרי לאריקה אם תפגשי אותה, שאפשר להיות עם אשה 20 שנה ועדיין להרגיש שעושים את זה עם בן אדם זר. הוא שאמרתי - פרובינציה. שכחו את הימים של יוון ורומי וחושבים שהמציאו את הגלגל מחדש. הבעיה היא שהרכב עפ הגלגלים החדשים מידרדר במדרון. בקיצור - כדי למכור סרט או ספר, צריך שערוריה והכל יסתדר. מה שאומר שם תתגלה מאהבת לפרס, יש סיכוי שהוא בדרך להיות ראש ממשלה. בן הטבע 21:52, 1 אוג' 2004 (UTC)



שרית שלום. טוב. ברור שאנשים, בעיקר הצעירים לא חייבים לדעת על בן אמוץ או ג'ונג לשיטתך. בשביל זה קיימת אנציקלופדיה שתספק מידע אובייקטיבי עד כמה שניתן. (אגב, בקשר לטענת האובייקטיביות, לא שיניתי דבר למעט מה שנוגע ל"ביוגרפיה") וסתם לידע כללי עבורך, אז כדאי שתדעי שלפני מותו של דן בן אמוץ התחוללה מלחמת עולם בין דן לבין כתב מעריב רון מיברג. לא אכנס לסיבות ומי צדק או לא, אבל רק אזכיר שאחרי מותו של דן בן אמוץ ועד צאת ה"ביוגרפיה" ואף אחריה, עבד דנקנר בשיתוף פעולה הדוק עם רון מיברג בספר שלושה בממ"ט אחד. נעמי (רק נעמי)

נעמי, זה בכלל לא משנה לי, האינטריגות האלה. אני לא חלק מהן.
הזכרתי את העובדה שהצעירים לא יודעים מי זה דן בן-אמוץ (למרות שאני בטוחה שיאהבו את הספרים שלו), כדי להמחיש לך את עניין החרם התרבותי שנגרם בעקבות הביוגרפיה ההיא, שגרמה להרבה אנשים להרחיק את עצמם בבהלה מכל מה שהתרחש בבית היפה שנשקף אל נמל יפו. ניסיתי לתרום לנושא, אבל אני לא בנויה למלחמות האלה. שוב, ברכות לך.
שרית.

שרית, האם כוונתך לאינטריגות שיתכן שהיו עם דנקנר ומיברג? לא כל כך הבנתי אבל זה ממש לא חשוב. בכל אופן, אינני מוצאת סיבה לכעסך. בסך הכל העבודה על ערכים שערכת היא נפלאה ובהם גם העריכה של "דן בן אמוץ". אגב, אין טעם לברך על תיקון טעות. זו היתה פשוט טעות והיא תוקנה. נעמי.


או.קיי. תיקנתי לך. זה לא פרוטוקול, אלא רק למען הסדר הטוב. בן הטבע 20:06, 1 אוג' 2004 (UTC)

שרית, זו באמת הבעיה האחרונה שלך, מה עוד שדוד שי תיקן את "הביוגרפיה", למשהו שבין לשביעות רצונך לבין האמת. נעמי

ברוכה השבה[עריכת קוד מקור]

שלום שרית, מזמן לא ביקרת אצלנו. גילגמש שיחה

שלום גילגמש, אכן וחן חן :-) מה חדש ומסעיר? פרקולית 13:31, 1 מאי 2005 (UTC)
הו הו.. לא חסר.. טרולים, מחשיתים וכו'. עוד מעט מגיעים ל-20,000 ערכים. יש דיון נרחב בקשר להודעה לעיתונות. מיסדו את נהלי ההצבעה וההוספה למומלצים, בחרנו עמוד ראשי חדש היה מפגש לפני שבוע בערך. וכו'גילגמש שיחה 13:33, 1 מאי 2005 (UTC)
נראה טוב, העמוד הראשי החדש. בהצלחה! פרקולית
תודה! גילגמש שיחה

תודה על תרומתך אבל העיתון "מגפון" עדיין לא הספיק לצבור שום חשיבות אנציקלופדית לאחר חודש מיום הופעתו ועל כן מחקתי אותו שנילי - שיחה 12:47, 10 בפברואר 2012 (IST)[תגובה]

שלום שנילי,

לא ידעתי שיש פז"ם לערך אנציקלופדי. מה הפז"ם? מגפון הוא עיתון אונליין עצמאי חלוצי עם 1,500 כתבות באוויר ועשרות נוספות כל יום. עובדים בו עשרות כותבים, צלמים ועורכים. גם אם חלילה המיזם הזה ייאלץ להתקפל בבוא העת בגלל היעדר משאבים, אפשר יהיה לעדכן בכך את הערך האנציקלופדי. עדיין זה יהיה מיזם קואופרטיבי שקם בעקבות הקיץ של המחאה, משהו שאנשים צריכים למצוא באנציקלופדיה.