שיחת משתמש:ששונה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום ששונה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

האם יש לך הוכחות כלשהן שמצדיקות את העריכות הקטנות-אך-משמעותיות שאת מתעקשת להכניס לעמונה? עדיף שתניחי לערך פוליטי ומועד לפורענות זה ותתרמי לנו בערכים פחות רגישים. איננו מקבלים בעין יפה משתמשים שכותבים פה רק כדי לקדם עמדות פוליטיות כאלה או אחרות. Harel - שיחה 18:35, 11 אפריל 2006 (UTC)

בבקשה לא לשנות ערכים שנויים במחלוקת ללא דיון מסודר תחילה בדף השיחה. ונא לקרוא בעיון את ויקיפדיה:מדריך לנקודת מבט ניטרלית. תודה, אביעד המקורי 18:36, 11 אפריל 2006 (UTC)

נייטרליות[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את השינוי שלך בערך חברון, מפני שכתבת את העובדה שחברון היא אחת הערים הקדושות וזאת במקום מספר הערבים בעיר. את יכולה להוסיף את המידע שלך מבלי לדרוס מידע אחר. אבקשך לערוך בצורה נייטרלית בעתיד. Pacman 20:20, 15 אפריל 2006 (UTC)

אני מחזק את הערתו, שכן זו לא פעם ראשונה של שימוש בניסוח מוטה בצורה קיצונית (בערכים אחרים). אנא הקפידי על ניסוח ניטראלי. אסף 10:30, 16 אפריל 2006 (UTC).
חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים בגולשים כדי לגרום נזק. את העריכות שעשית אנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, וכך נעשה, כך שכוונתך להזיק לא תצליח.

העריכה שביצעת בערך [[:בערך קלקיליה]] נחשבת להשחתה. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המחשבים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.

  • אם תימשך ההטרדה, נחסום אותך מיידית מכל עריכה נוספת בוויקיפדיה.
  • אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
  • מעשיך מהווים עבירה פלילית, ונשקול פנייה לרשויות החוק אם הם יימשכו.


'זאת אזהרה אחרונה. אם תמשיך לערוך ערכים בצורה לא נייטרלית תחסם מעריכה. אל תתקרב לערכים פוליטיים. Pacman 18:43, 17 אפריל 2006 (UTC)

שחזרתי כעת את עריכתך בערך ארץ ישראל. כשיש מחלוקת בין פוסקים אנו מציינים זאת. אל תעלים עובדות. odedee שיחה‏ 22:01, 23 אפריל 2006 (IDT)