שיחת משתמש:37.142.2.203

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף היינריך הימלר אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, Alon112 - שיחה 15:21, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

יש זכר ונקבה בעברית וזה הינו ולא הינה. בנוסף התיאור של כחולי העין לובשי השחורות נראה יותר מדי אגדי. מוטיבים של אגדה. לא נראה מקצועי.
לא דיברתי על העריכה הזו, אבל גם אותה ביטלתי. זו תורת הגזע הנאצית, שבבסיסה עומדים אכן נורדים כחולי עיניים. שחורי המדים הם חיילי האס-אה, כמובן. לא דיברתי ספציפית על העריכה הזו, אלא בכללי על עריכותייך האחרונות בהיינריך הימלר, אס אה, ריינהרד היידריך, וילהלם פריק וקונראד הנליין. השינויים שאתה מבצע אינם מדויקים מבחינה היסטורית והם ניסיון שגוי להשמיט את המילים "ימין" ו"שמרנות" ותוספת לא נחוצה על ההומוסקסואליות של רהם, שמצוינת כבר בערך עליו ולא שייכתלערך על האס-אה. לא מצאתי את ה"הינה" שאתה מתייחס אליה, אשמח לדיוק. Alon112 - שיחה 15:30, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

שלום 37.142.2.203,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "היינריך הימלר" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, Alon112 - שיחה 19:28, 17 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

חתימה בדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך. נא לשים לב לכללי ויקיפדיה, המבקשים לחתום בסוף כל תגובה ע"י הוספת התווים: ~~~~ (בדפי שיחה שהשתתפת בהם עד כה זה לא בוצע). מידע נוסף ניתן למצוא בעזרה:חתימה. בברכה, Shalom11111 - שיחה 23:05, 4 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה