שיחת משתמש:37.26.148.237

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "רני קלדרון". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

תרומה חיובית ושלילית[עריכת קוד מקור]

אני מניח שמדובר בבן/בת משפחה של קלדרון, על פי השימוש התכוף בשמו הפרטי בתוכן שהוספת.

אני שימ/י לב לכך שעורכי ויקיפדיה הקדישו לא מעט זמן ומאמץ בערך מאז שיצרת אותו. אני מבקש שבמקום להוסיף מידע לא אנציקלופדי (זוטות כגון שליטתו בשפות) ובפורמט לא ויקיפדי (דריסת קישורים פנימיים, שימוש בשם פרטי, אי חלוקה לפסקאות ועוד) מוטב שתתמקד/י בתרומה ממשית לערך: הבאת תמונה (חייבת להיות ברשיון "שימוש חופשי", ורצוי גם תמונה נאה או שתיים מקונצרטים - גם הן תחת רשיון "שימוש חופשי"), והוספת מידע נוסף מחוץ לפסקאות הקיימות. טוב מכך - השקיע/י מזמנך ולמד/י את נושא העריכה בויקיפדיה. בתודה ובברכה, אילן שמעוני - שיחה [דרוש מקור] 19:14, 22 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "שוט (קולנוע)". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "זרם ים". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "מהפכת הדפוס". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה