שיחת משתמש:89.237.102.205

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת David7031 בנושא יריעות המשכן
תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, נתנאל - שיחה - קפצו לי 17:54, 6 באוקטובר 2016 (IDT)תגובה

תמונות בערכי הכדורגל + הרשמה[עריכת קוד מקור]

שלום אנונימי יקר ותודה על התרומה וכל זה,

לעניות דעתי התמונות לא מוסיפות לערכים. אצטדיון זה אצטדיון, מה יש להגיד, וכולם נראים בתמונות די דומה, ובברור לא מוסיפים ידע או המחשה מיוחדת לקורא. אם זה היה ערך על האצטדיון עצמו מילא, אבל בערך על כדורגל באולימפיאדת X זה די מיותר, אנא הפסק. אני מוחק אותן. אם אתה חושב שזה עדיין נחוץ אתה מוזמן לכתוב זאת בדף השיחה של אחד הערכים, שכולם יוכלו להשתתף בדיון.

כמובן שאשמח אם תירשם, יותר קל לנו לתקשר איתך ולפקח על השינויים בערכים כשהעורכים רשומים. זה לא פוגע בפרטיות (להפך - כתובת הIP שלך כרגע חשופה, אם תירשם היא תהיה מוסתרת) וכו וכו. יום נפלא נתנאל - שיחה - קפצו לי 21:50, 6 באוקטובר 2016 (IDT)תגובה

אם יש אצטדיונים מיוחדים כלשהם, תמיד אפשר להוסיף תמונה שלהם בצד. מוזמן תמיד לפנות בשאלות. נתנאל - שיחה - קפצו לי 21:54, 6 באוקטובר 2016 (IDT)תגובה

יריעות המשכן[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך יריעות המשכן, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, david7031שיחה • כ' בטבת ה'תשע"ט • 05:37, 28 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה