שיחת משתמש:95.86.95.194

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת נרו יאיר בנושא עליית אעלה בתמר

עליית אעלה בתמר[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "עליית אעלה בתמר". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
אין כאן שום השחתה. אינני מסתמך על רצהבי אלא על מהדורה אחרת. חוץ מזה, רצהבי מתלבט בין תרל"ט לבין תר"ם, ומה בכך? מקסימום אפשר לכתוב את שתי הגרסאות. אבל מכאן ולמחוק לגמרי כפי שאתה עושה זאת כבר פעם שנייה זו השחתה ממש.
ביחס לשנה אין הבדל בין המהדורות, מה שראיתי הוא שרצהבי אומר שהשנה שגויה. בכל מקרה מדובר על דברים שנכתבו עשרות שנים לאחר ההתרחשות, בידי מי שהיה ילד קטן באותו זמן, זניח. על כל פנים, אם תחזור על העריכה הערך יוגן. גם את זה לא תוכל לשנות בכוח. נרו יאירשיחה • ח' באדר ה'תשע"ז • 23:11, 6 במרץ 2017 (IST)תגובה
אתה ביריון אמיתי. עושה מה שבא לו, לא רק מוחק בתוך הערך אלא גם בדף השיחה שלי. כל הכבוד לך. לענייננו, השנה לא כל כך חשובה כמו הסיפור עצמו שמסביר את הסיבה לעלייה. בערך לא מובאת הסיבה לעלייה, סיבתו של הרב שלום אלשיך שהגיע בשנות התשעים איננה נכונה, היות ורוטשילד קנה אדמות רק בשנת 1883. כך שהמקור שהבאתי מסביר היטב את הרקע והסיבה הראשיתית לעלייה. מה זה משנה אם זה היה בתרל"ט או תר"ם או תרמ"א, יש לנו כאן את ההסבר לעליית אעלה בתמר.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה