שיחת משתמש:Allon a

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Gridge בנושא Scheme_of_Right_Inferior_Turbinate.gif
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Allon a, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, הא? 14:53, 17 מרץ 2006 (UTC)

אתה במקרה אלון אלטמן?[עריכת קוד מקור]

אתה במקרה אלון אלטמן, איש עמותת המקור? הא? 14:53, 17 מרץ 2006 (UTC)

חשבתי ששאלון מהמקור כבר רשום. בכל מקרה, העברתי את הערך שכתבת לסינדרום האף הריק. התוכל לספק מקורות ולומר מנין החומר? בברכה, דורית 15:26, 19 מרץ 2006 (UTC)
רונן הוא אלטמן אחר. אולי אחד משלושת אחיו של אלון. איני יודע. הא? 15:42, 19 מרץ 2006 (UTC)

שמי א"א. אני סובל מנכות נשימתית שמקורה באף, הנקראת בלעז - empty nose syndromre. יש רופאי אף אוזן גרון המכירים את הנכות הזו כמחלה הנקראת secondary atrophic rhinitis. בכל מקרה, אני חבר בעמותה בינלאומית של אנשים הסובלים מבעיה זו, ומסתבר שהיא מאד נפוצה, אולם עד לאחרונה כלל לא ידעו לאבחן אותה. אני יכול לספק המון מקורות מדעיים אם צריך. די אם תציצו בדף המאמרים בלינק שמופיע בסוף המאמר. לגבי עריכת הדף עפ"י עקרונות ויקיפדיה - אודה לכם אם תוכלו לערוך אותו בשבילי, שכן הנני מתקשה מעט בשימושי מחשב ויישומי אינטרנט. תודה.

זאת אומרת שהחומר הוא עיבוד שלך מהידע והמקורות שקראת? זה לא העתק של שום דבר? אנא זכור שהמידע כאן שהעלת הוא לשימוש חופשי, וכל אחד יכול לשנותו. שמתי על הערך תבנית שיכתוב, יטפלו בו כשיתפנו לכך, זו לא בעיה. ברוך הבא, דורית 16:00, 19 מרץ 2006 (UTC)
תודה רבה דורית. הוספתי גם מספר לא קטן של מאמרים רפואיים בנושא. נכון, כפי שאמרת - החומר שכתבתי הוא עיבוד של מה שקראתי והפנמתי מן המקורות שאת חלקם צירפתי. שום דבר אינו מועתק. תודה על העריכה.

כל הכבוד על התגובה המהירה, וו'או...

בבקשה. ושוב, ברוך בואך לויקיפדיה, דורית 16:20, 19 מרץ 2006 (UTC)

Empty-Nose-(CT).jpg[עריכת קוד מקור]

אנו שמחים על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה, אך רציתי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. כדי לוודא שהעלאת התמונה Empty-Nose-(CT).jpg עונה על כללי זכויות יוצרים, יש להוסיף שם את מקור התמונה ומי מחזיק בזכויות היוצרים עליה. לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע, כיצד יש לציין בהעלאת תמונות את מקורן, כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שלעתים נמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה,ערן 23:45, 10 במאי 2007 (IDT)תגובה

Front-cross-section-CT2.jpg[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 03:59, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

Scheme-of-R-S-Inf-&-Mid-Tur.gif[עריכת קוד מקור]

שלום. במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.‏Gridge ۩ שיחה 03:02, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

Scheme_of_Right_Inferior_Turbinate.gif[עריכת קוד מקור]

שלום. במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.‏Gridge ۩ שיחה 03:03, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה