שיחת משתמש:Cccc3333

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Cccc3333, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Harel - שיחה 07:00, 15 אפריל 2006 (UTC)

ברוכים הבאים[עריכת קוד מקור]

אני שמח לראות שבסוף החלטת להרשם. אתה מוזמן לעיין בפורטל הארכיטקטורה ולמצוא שם מידע וגם ערכים מבוקשים ולראות במה תוכל לתרום ולעזור אם תהייה מעוניין בכך. כמו כן אנחנו עכשיו (במיוחד משתמש:Yoashhh) מנסים לפתח את הערכים של סגנונות הארכיטקטורה שכרגע במצב גרוע (ומטה). כנס ל-סגנונות באדריכלות, כאשר הוספתי לשם היום גם תבנית מאמרים של ארכיטקטורה מערבית, בתקווה שנוכל למלא ולהכחיל את כל הסימנים האדומים במהרה. כמו כן, מומלץ לך למלא את דף המשתמש שלך (רשום שם את הערכים שכתבת כאנונימי). אני מקווה שלא תאריך לי את החיים בשנים נוספות. בברכה, אסף 10:08, 15 אפריל 2006 (UTC).

שלום, לצערי נאלצתי למחוק את התמונה של תחנת הרכבת - היא לא אסתטית במיוחד והיא אינה מוסיפה דבר לערך. לגבי התמונה תמונה:WohlCenter1.jpg - לא ציינת מצב זכויות היוצרים של התמונה. אם צילמת את התמונה בעצמך, אני ממליץ על רשיון {{GFDL}} - תעתיק את הסוגריים והמילה באנגלית לדף התמונה, בדיוק כמו שאתה עורך ערך רגיל, ותמחק את האזהרה. אנא שים רשיון לכל התמונות שאתה מעלה, בדיוק כפי שמצוין בדף העלאת התמונות. תודה, Yonidebest Ω Talk 17:47, 17 אפריל 2006 (UTC)

התמונה "מרכז וואהל" מצוינת בעיני[עריכת קוד מקור]

אני אמנם לא צלם מקצועי - אבל נהנתי לראות את התמונה הנ"ל - מאחל לך ולנו שתמשיך להיות פעיל ותורם. ^^ דּוֹד1 07:48, 28 אפריל 2006 (IDT)