שיחת משתמש:Felagund/ארכיון7

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ללא כותרת

נדב היי 1. אני צריך את עזרתך. ערכתי את הדף ל דף של משורר אני צריך שתדחוף את האתר חזרה לערך "מתי שמואלוף".

2. לגבי היסטוריות מזרחיות - זה קצת קשה כי לוקח הרבה זמן אבל יש כבר כמה קישורים למה שכתבתי באתרים שונים כאן בויקיפדיה.

3. לגבי ויקי כנפו אני רשמתי הספד לבנה ב-NRG ומשום מה לא מאשרים את החומר הזה להכנס בדף שלה.

תכנס לשיחה בדף שלי ותראה שכבר נאמר שאם הדף יהיה כדף משורר אז יעלו אותו לאנצקפלופדיה.

בברכה מתי Matityaho 20:01, 5 נובמבר 2005 (UTC)

הי מתי. ראשית, מקובל להמשיך שיחה בדף שבו התחילה, כדי לשמור על רציפות קריאה. אני מציע שנמשיך כאן. שנית, כמובן שלא ציפיתי למצוא ערך שלם ומושלם על התרבות המזרחית תוך 5 דקות :-).
לגבי הקישור לNRG - המדיניות בויקיפדיה היא של מינימום קישורים למאמרי דעה. ריבוי קישורים כאלה הוא תמיד בעייתי, כי זה סיפור שאינו נגמר - תמיד יבוא הצד השני וירצה 'לאזן'. נדב 20:13, 5 נובמבר 2005 (UTC)


עמיר פרץ

היי, בערך עמיר פרץ כתבת(לפני חודשיים בערך) שהוא נפצע בתאונת נגמ"ש, זאת לעומת המידע הקיים בויקי האנגלית, וסיפורו של פרץ שנפצע מכדור, זכור לך במקרה מהיכן שאבת המידע? --איש המרק 10:13, 12 נובמבר 2005 (UTC)

עמיר פרץ הוא דוד שלי - המידע הוא מידע אישי ונכון בוודאות. נדב 11:59, 12 נובמבר 2005 (UTC)

Wikizine

Hi, I am w:nl:gebruiker:Walter of the dutch Wikipedia. I am writing you because your are listed as ambassador of your wiki. I have something to say that I think you will find useful and possibly others of your wiki also.

You know it is not easy for the members of a local wiki to be informed about what is going on in the higher levels of the Wikimedia family. This because of the language problem and the high level of fragmentation of places where you can find information.

I am now making a weekly news letter (Wikizine) that attempts to provide the news of the Wikimedia projects. The concept is to list only a very short description of the news an give the relevant url to the subject. I want it to be short, only give the news that is important for all projects. The target audience include the ambassadors. It is for people who are interested in what it going on outside there own wiki. I emphasize on the news that is practical-technical. The information comes form several "news"-pages on several wikis, the mailinglists and IRC. There will be news I can not discover. If you have news found somewhere or from you own wiki please let my know. wikizine AT wikipedia.be

I can only create one version in something that supposed to be English. I count on the readers to inform there local wiki about the news in there own language.

Wikizine is send by use of the mailinglist Announce-l. It is only used for this. So people can subscribe without being swamped by emails like the lists.

http://mail.wikipedia.org/mailman/listinfo/announce-l

I hope that you and others of your wiki will subscribe to Wikizine and give feedback. So that Wikizine can become really a source where Wikimedians can find out what is going on. Greetings, w:nl:gebruiker:Walter PS: do not repond here. I will not see it.

הי נדב, עניתי להגותייך בדף השיחה של חריזה, אשמח אם תגיב שם. רונן א. קידר 09:55, 23 נובמבר 2005 (UTC)

נדב - ביצעתי את שינוי הסדר בערך "חריזה" - אשמח אם תראה האם הדבר עומד ברוח הצעתך ואם יש לך הצעות נוספות רונן א. קידר 06:55, 29 נובמבר 2005 (UTC)

זכויות יוצרים

היי נדב, כתבת לי שלא הוספתי את מעמד זכויות היוצרים לחלק מהתמונות שהכנסתי לאתר. לצערי עבר די הרבה זמן מאז הכנסתי תמונות על פי כל החוקים ואני כבר לא זוכר. אתה יכול להגיד לי אם כן מה אני צריך להוסיף כדי שהתמונות לא יוסרו? את כל התמונות אני צילמתי חוץ מהפרספקטיבה עליה קיבלתי אישור מהאדריכל להכניס אותה.

תודה מיכאלי 18:28, 23 נובמבר 2005 (UTC)

מכיוון שהתמונות הן שלך, אתה תחליט איזה רשיון אתה בוחר, מתוך מגוון הרשיונות החופשיים הקיימים. השניים המקובלים ביותר הם GFDL ונחלת הכלל - שזה פשוט אומר שאתה מוותר על כל הזכויות. נדב 19:15, 23 נובמבר 2005 (UTC)

הקמת אתר ויקי ברשת סגורה

היי נדב,

אשמח אם תסייע לי להבין את היסודות בהקמת אתר ויקי ברשת סגורה. אני מעוניין להקים מעין אנציקלופדיה קטנה בביה"ס בו אני עובד, כך שכל תלמיד יכתוב ערך אחד, ולבסוף כולם יוכלו לקרוא את הערכים שחבריהם כתבו. אני בעל ידע טוב במחשבים, אבל חסר ניסיון בשרתים וכו'. עד כמה הדבר מסובך? חיפשתי קצת באינטרנט, וסיימתי מבולבל...

תודה, דוד ב.

אני הקמתי רשת כזאת אם ידע אפסי בשרתים. כל מה שאתה צריך זה
  1. שרת תומך PHP וSQL
  2. להוריד את הקובץ העדכני מכאן, לפתוח ולשים על השרת
  3. ברגע שתגלוש, בדפדפן רגיל, לשרת, תישאל מס' שאלות (שם השרת, שם המשתמש שלך, שם שרת הSQL וכו'). תענה עליהם, והמערכת עובדת.
הוראות התקנה מפורטות (באנגלית) אפשר למצוא פה. אם יש לך שאלות ספציפיות אתה יכול לפנות אלי פה או במייל. נדב 20:00, 24 נובמבר 2005 (UTC)
איך אני יודע אם השרת שלי תומך ב-PHP וב-SQL? האם אני יכול לקחת "סתם" מחשב ולהריץ עליו את התכנה?
-דוד ב.
אתה יכול לקחת 'סתם מחשב', אבל כדאי שזה יהיה מחשב יעודי לעניין זה. אח"כ תצטרך להתקין עליו אפאצ'י, PHP וMySQL. זה עבודה, אבל לא המון. לחלופין, אתה יכול למצוא שרת שמספק את השירותים האלה - אני השתמשתי בזמנו ב http://www.freecoolsite.copm - אבל אז תצטרך לשלם עליו או לסבול פרסומות. נדב 07:08, 25 נובמבר 2005 (UTC)
האם אוכל להגדיר את שפת הממשק לעברית? ובאופן כלל יותר - אני חושש שהתלמידים יתקשו לכתוב כהלכה את ערכיהם באמצעות ממשק העריכה של ויקי. האם קיימת אפשרות לכתוב את הערכים בממשק מוכר או נוח יותר (WORD, למשל)? -דוד ב.
את שפת הממשק אתה מגדיר בתהליך ההתקנה.
לגבי עורך חיצוני - האתר זהה לחלוטין לויקיפדיה. אפשר לכתוב ערכים בכל עורך טקסט ולעשות העתק\הדבק, אבל צריך לכתוב בתחביר ויקי. נדב 12:54, 25 נובמבר 2005 (UTC)
הבעיה תהיה בעיצובים מתקדמים יותר - תמונות, טבלאות, משוואות וכו'. האם לא פותח ממשק אלטרנטיבי ומעט ידידותי יותר (WYSIYG)? -דוד ב.
אני לא מכיר ממשק כזה, אבל זה לא אומר שאין. אפשר לחפש במדיהויקי. נדב 16:17, 25 נובמבר 2005 (UTC)

היי
כבר הצעתי לדורית, והיא עסוקה מידי אז אני מציע לך, בתור סוציולוג, ליצור את הערך הנ"ל, שבאופן מאוד מוזר לא קיים עדיין בויקיפדיה, ולדעתי חשוב שיהיה קיים. מה דעתך? גם עסוק מידי על דברים אחרים או שיש מצב? Odonian 19:20, 1 דצמבר 2005 (UTC)

מצד אחד אני עסוק, מצד שני - בדיוק בענייני פטריארכיה (ענייני לימודים). ביום ראשון יתפנה לי קצת אוויר, אני מקווה, ואני אכתוב את זה. נדב 21:07, 1 דצמבר 2005 (UTC)
מעולה. אחלה, תודה. Odonian 23:13, 1 דצמבר 2005 (UTC)

הערך הדמיה רפואית

העלתי לאויר ערך "הדמיה רפואית" .מדובר בערך שהוא תמצית של כל הערכים הקשורים לטומוגרפיה. הערך זהה לערך האנגלי "medical image" . אשמח לקבל חוות דעת במסגרת בפרוייקט "פרקליטו של השטן" . אשמח לדעת עם יש בכתיבת הערך האמור כדי לחסום את הכותב מסיבת השחתה. מה עוד שקבלתי מהחוסם הנכבד אוסף של מחמאות שלא כדאי לעלות אותם מחדש. הפניה : טומגרפיה גירסה 21:11 2 דצמבר 2005 , הדמיה רפואית -שני גרסאות מחוקות

היות ואתה בתפקיד יצוגי של ויקיפדיה אני מעוניין בעתיד לפנות אליך בנושא אחר.
ראשית, אני מבין קטן מאוד בענייני רפואה, כך שאיני רואה מקום להתערב בעניין. אתה מוזמן לפנות לגילגמש וללבן עימו את האופן שבו תוכל להעלות את הערך.
לגבי התפקיד שלי - תפקיד השגריר נוגע בעיקר לעבודה מול גורמים חיצוניים. עם זאת, אשמח לעזור לך בכל מה שאוכל, בלי קשר לתפקידי. נדב 21:02, 3 דצמבר 2005 (UTC)


מדיה ויקי

האם אפשר יהיה לקבל את עזרתך בבניית אתר באמצעות מדיה ויקי? אני חלש מאוד בצד הטכנולוגי.Avibliz 06:51, 18 דצמבר 2005 (UTC)

בשמחה - למרות שזה דורש מעט מאוד ידע. נדב 07:16, 18 דצמבר 2005 (UTC)
האם תוכל לשלוח לי במייל את מספר הטלפון שלך?

editor@hayadan.org.il בתודה Avibliz 07:25, 18 דצמבר 2005 (UTC)

ניסתי וקיבלתי דף מלא בהודעות שגיאה. Avibliz 12:17, 18 דצמבר 2005 (UTC)
מה בדיוק עשית? נדב 13:12, 18 דצמבר 2005 (UTC)
עבדתי לפי ההנחיות, הורדתי את הקובץ, פתחתי אותו והעליתי אותו לFTP של אתר הידען (שעובד על לינוקס וMYSQL. פתחתי בסיס נתונים חדש ומילאתי את השדות הדרושים.

אחרי מילוי השדות הרלוונטיים לחצתי על INSTALL וקיבלתי דף עם ההערות הבאות


Warning: set_time_limit(): Cannot set time limit in safe mode in /hsphere/local/home/hayadan/hayadan.org.il/mediawiki-1.5.2/install-utils.inc on line 27

PHP 4.4.2-dev: ok Warning: PHP's register_globals option is enabled. MediaWiki will work correctly, but this setting increases your exposure to potential security vulnerabilities in PHP-based software running on your server. You should disable it if you are able. Warning: PHP's safe mode is active. You may have problems caused by this, particularly if using image uploads. PHP server API is apache; ok, using pretty URLs (index.php/Page_Title) Have XML / Latin1-UTF-8 conversion support. PHP is configured with no memory_limit. Have zlib support; enabling output compression. Neither Turck MMCache nor eAccelerator are installed, can't use object caching functions GNU diff3 not found. Found GD graphics library built-in, image thumbnailing will be enabled if you enable uploads. Installation directory: /hsphere/local/home/hayadan/hayadan.org.il/mediawiki-1.5.2 Script URI path: /mediawiki-1.5.2 Warning: $wgSecretKey key is insecure, generated with mt_rand(). Consider changing it manually. PHP is linked with old MySQL client libraries. If you are using a MySQL 4.1 server and have problems connecting to the database, see http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/old-client.html for help. Trying to connect to MySQL on localhost as root... MySQL error 1045: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) Trying regular user... ok. Connected to 4.0.26-standard-log; enabling MySQL 4 enhancements Warning: $wgSecretKey key is insecure, generated with mt_rand(). Consider changing it manually. Error selecting database wikidb: 1044 Access denied for user: 'hayadan_wiki@localhost' to database 'wikidb' Avibliz 13:16, 18 דצמבר 2005 (UTC)

אתה צריך להגדיר שם משתמש, שם בסיס נתונים וסיסמא. מכיוון שכבר עשית את זה לא נכון, כנראה, בתהליך ההתקנה, אתה צריך לשנות את זה בתוך LocalSettings.php. נדב 13:52, 18 דצמבר 2005 (UTC)
אין קובץ כזה, חיפשתי בכל התיקיות.Avibliz 15:40, 18 דצמבר 2005 (UTC)
אולי בלי אותיות רישיות? נדב 19:29, 19 דצמבר 2005 (UTC)
לא, וגם כשאר יצרתי אותו לפי הנחיות שמצאתי בקובץ חבוי, זה לא עזר. עדיין יש מספיק שגיאות אחרות.Avibliz 20:31, 19 דצמבר 2005 (UTC) בכל מקרה תודה .Avibliz 20:31, 19 דצמבר 2005 (UTC)

מה אתה מנסה לעשות עם זה? אולי תרצה לעיין בתבנית אחרת שמשתמש בתבנית תנאי, תבנית:ח"כ. Yonidebest Ω Talk 12:32, 23 דצמבר 2005 (UTC)

משם לקחתי את זה. המטרה הסופית היא שכל הקישורים למיזמים יופיעו במקביל, ולא יהיו אי התאמות מרגיזות. נדב 12:33, 23 דצמבר 2005 (UTC)
סבבה. אשמח לנסות לעזור אם אוכל. בעצם, יש עוד איחוד שצריך לעשות חוץ מזה? אני אוהב לשעשע את עצמי עם דברים כאלו... Yonidebest Ω Talk 12:39, 23 דצמבר 2005 (UTC)

האטריפדיה

מה קרה? למה האטריפדיה לא פועלת? Guy0307 15:19, 23 דצמבר 2005 (UTC)

כשהאתר נפל, הכל נמחק. אולג עובד על זה. נדב 15:43, 23 דצמבר 2005 (UTC)

עזרה בהתקנת ויקי ברשת אירגונית

היי נדב

עשיתי כעצתך (במייל) ולאחר הפעלת הויקי קבלתי את ההודעה הבאה : Fatal error : Class languageutf8: cannot inherit from undefined class language in C:\program files\easyphp1-8\www\wiki\languages\languageutf8.php on line 38

אגב , התוכנות שהותקנו בסביבת ה Mediawiki-1.5.3 הם : easyphp ו- mysql-5.0.16

יש לך רעיון מה הבעיה ?

תודה

Yehuz 08:05, 26 דצמבר 2005 (UTC)

ממשד לא... נסה לחפש עזרה במטא, או בIRC. נדב 08:06, 26 דצמבר 2005 (UTC)

בוט ארה"ב

ראיתי שנעשתה החלפה ארה"ב - ארצות הברית. אני מניח שנערך דיון אך לא הצלחתי לאתרו. על כל פנים, אני חושב שהשינוי מוטעה כיוון שבפסקאות בהם חוזר השם מספר פעמים (ויש כאלו) זה מייגע. השאלה האם יש על מה לדון כעת בכלל? אריה א 23:14, 29 דצמבר 2005 (UTC)

זהו כבר... פעם הבאה תעקוב אחרי הדיונים פה - משתמש:Costello/בוט החלפות/אולם דיונים. גילגמש שיחה 23:21, 29 דצמבר 2005 (UTC)
בכלל לא זהו. מצד אחד, כדי לשחזר צריך, אכן, לעבור ידנית - זו לא עבודה לבוט. מאידך, מדי תקופה הבוט יעבור ויתקן את כל הביטויים שהוא תיקן בעבר - כך שאם אתה חושב שזו טעות, כדאי לקיים דיון ולהוריד אותו מהרשימה. נדב 06:51, 30 דצמבר 2005 (UTC)
מה דעתך? אריה א 21:56, 31 דצמבר 2005 (UTC)

עדכון בוט

שכתבתי את בוט ההחלפות כך שהוא לא משתמש בתוכנות חיצוניות (wget ודפדפן) כך שנח יותר להפעיל אותו (פקודה אחת וזהו, לא צריך דפדפן וכו'...). בנוסף - אני מאמין שהקוד - כפי שהוא כיום - יכול לעבור ללא שינויים בין מערכות הפעלה שונות. אם אתה מעוניין בקוד החדש - תגיד. Costello 10:59, 30 דצמבר 2005 (UTC)

בשמחה. שגם אני ערכתי כמה שיפורים (מינוריים יותר), לא יהיה קשה להטמיע אותם, אני מאמין. נדב 11:48, 30 דצמבר 2005 (UTC)

נדב שלום, הערך הנ"ל נמצא עם תבנית בעבודה שהונח על ידך ונערך לאחרונה ב-19 באוקטובר. לתשומת לבך. בברכה John Doe 05:36, 27 דצמבר 2005 (UTC)

תודנ על התזכורת. נדב 05:40, 27 דצמבר 2005 (UTC)

מכנה משותף: הבהרה

לאור הדיון בפרלמנט, אני רוצה שתבין את עמדתי. נושא המכנה המשותף מאוד קריטי בכתיבת אנציקלופדי. הגדרת המכנה המשותף היא הקובעת למעשה על מה נסוב הערך. אתן לך דוגמה: לאחרונה אני עוסק בשכתוב הקולוניזציה היוונית. לערך זה אין מקבילה בויקיאנגלית. מה שיש בויקיאנגלית זה ערך שבתרגום לעברית ייקרא "קולוניזציה בעת העתיקה". ברור, ששני ערכים אלו לא יכולים להיות תמונת ראי זה של זה: הם מגדירים בצורה מאוד מדויקת מה הם מכילים.
"מלחמת העצמאות" מופיעה באנגלית כ"1948 Arab-Israeli War" (על אף שהחלה ב-47'...), אבל לא בכדי: היו כמה וכמה מלחמות עצמאות בעולמנו. אז בעברית, השפה המשמשת את מדינת ישראל, זאת תהיה מלחמת העצמאות, ומלחמת העצמאות של ארצות הברית תיקרא מלחמת העצמאות האמריקנית ולא מלחמת 1776. זה פשוט עניין של נוחות (ולפעמים גם זה צריך להיות שיקול).
ברגע שמחליטים להגדיר ישובים בהגדרה אחרת התלויה במיקומם הגיאוגרפי, כבר נוצרת בעיה. כבר לוקחים הגדרה של אדם א' ולא של אדם ב'. ומי עדיף? לכן, מה שמצוי במחלוקת פשוט עדיף שלא יהיה. עמית 08:41, 28 דצמבר 2005 (UTC)

אני מבין את עמדתך היטב, אני פשוט חושב שהיא לא ישימה. למזלם של האמריקאים, רוב מי שעשוי היה לחלוק על הגדרת העצמאות שלהם ככזו קיבל אותה או שפשוט לא נמצא בעמדת ויכוח טובה כל כך. לכן הם יכולים להרשות לעצמם להגדיר זאת כ'מלחמת עצמאות'. הנסיון ליצור הגדרות שאין בהן מטען ערכי הוא בלתי אפשרי, כל עוד יוצאים מתחום הפיזיקה הטהורה, ולכן גם אי הכללת הביטוי 'התנחלות' בערך אריאל משמעותו פוליטית - אם לא נציין זאת בערך, אנו טוענים שאין הבדל בין אריאל לתל אביב. נדב 08:47, 28 דצמבר 2005 (UTC)
השאלה היא אם ערכים על ישובים הם ערכים פוליטיים בעיקרם או גאוגרפיים בעיקרם. לדעתי הערכים הם קודם כל גיאוגרפיים. אם יש מחלוקת פוליטית על ישוב זה או אחר, בהחלט ראוי שתצויין בערך, אבל אחרי המידע על צפיפות האוכלוסין וההכנסה לנפש. ולכן, אריאל, תל אביב וניו יורק הן ראשית כל אותו הדבר: מקום בו גרים אנשים. ואידך? כתוב ככל העולה על רוחך. עמית 08:55, 28 דצמבר 2005 (UTC)
ההפרדה בין גיאוגרפיה לפוליטיקה היא בלתי אפשרית, מכמה סיבות. ראשית, אולי אין ויכוח על מהו ישוב (יש, אבל זה לא רלוונטי כרגע), אבל ודאי שיש ויכוח על מהי עיר. ברור שההגדרה של אריאל כעיר, כשהיו בה (למיטב זכרוני) 9,000 תושבים, היא פוליטית (גם היום היא לא עוברת את הסף של 20,000). כך שכבר כשקיבלנו את ההגדרה של "אריאל היא עיר..." הכנסנו פוליטיקה לערך. (שיהיה ברור - אני לא דורש לשנות את זה, אני רק מצביע על זה שאי אפשר להפריד בין גאוגרפיה לפוליטיקה).
חוץ מזה, אתה מתעלם מהעובדה שמקימיהם של רבים מהישובים האלה לא מסכימים איתך - הם הוקמו לא כ'מקום שבו גרים אנשים' אלא כהצהרה פוליטית. אי התייחסות להצהרה הפוליטית הזו היא בעייתית, בעיקר כי היא קבלתה של ההצהרה - אין הבדל בין היישוב הזה לאחרים. נדב 09:11, 28 דצמבר 2005 (UTC)
דווקא ההתייחסות להצהרה הפוליטית שבהקמת היישוב היא היא הבעייתית, שכן לפי שיטה זו אין ספק שישובי הבקעה הם התנחלויות, אך אלפי מנשה (אני חושב ששם נטבע המושג "5 דקות מכפר סבא") היא בהחלט יישוב של נהנתנות ותו לא, ולכן לשטתך עשויה שלא להיות מוגדרת כהתנחלות. אי אפשר כל פעם להתייחס למה שנוח. עמית 10:03, 28 דצמבר 2005 (UTC)
אני לא מתייחס להצהרה הפוליטית שבהקמת היישוב, אלא למשמעות הפוליטית של קיום הישוב. הצהרה פוליטית יש גם בהתיישבות ברביבים או בבירוביג'אן, והן עדיין לא התנחלויות. נדב 10:58, 28 דצמבר 2005 (UTC)

תגובה להצעת הערכים של האלבומים למחיקה

(עבר ללוציפר)

צניחה, הצנחה ומצנח

שלום נדב! מה עושים כשמישהו מוסיף קצרמר כמו הצנחה, כשכל המידע שקיים בו כבר נמצא בערך האיכותי מצנח? בפרט כשכבר קיים קצרמר מיותר אחר, צנחן. צריך לפתוח הצבעת מחיקה או שזה בקטגוריה של מחיקה מהירה? בברכה, אחיה פ. 12:33, 28 דצמבר 2005 (UTC)

אפשר פשוט להפוך להפניה. זו פעולת עריכה, בניגוד למחיקה, ולכן אינה דורשת פרוצדורות מיוחדות. במקרה של ספק, עם זאת, תמיד אפשר להתיעץ בדף השיחה. נדב 12:37, 28 דצמבר 2005 (UTC)
כאן המקום לציין ש"צנחן" הוא לא קצרמר מיותר. גילגמש שיחה 12:38, 28 דצמבר 2005 (UTC)

OK, תיקנתי. אשתדל לתרגם המאמר בוויקי באנגלית בקרוב, עם שילוב תמונות נוספות.

את הרעיון לגלריות קבלתי מדוגמאות שראיתי בוויקי האנגלית; האם המדיניות שם שונה, או שראיתי דפים שעוד לא תפסו?

ריק-פ 19:56, 30 דצמבר 2005 (UTC)

עניין של מדיניות שונה - אנחנו מעדיפים להסתפק בקישור לוויקישיתוף. נדב 20:28, 30 דצמבר 2005 (UTC)

התנחלויות

אחרי סיום הדיון, צריך להריץ בוט על קטגוריה:יישובים ביהודה ושומרון ולשנות אוטומטית. בנוסף לכך, צריך לבדוק אם יש כפילות קט' - יישובים בישראל לצד יישובים ביש"ע. אם יש, צריך לרכז את הרשימה בטבלה נפרדת כי יתכן שמדובר באותם מקרים בעייתיים שצריכים דיון מיוחד. בסוף התבלבלתי. ראה הודעה זו כאילו נאמרה בעוד כמה ימים. גילגמש שיחה 08:27, 31 דצמבר 2005 (UTC)