שיחת משתמש:Felipe08

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת עידו בנושא אלדורדו עסקים מגדל

Hello, it seems that the article you created in the Hebrew Wikipedia ('Rede Globo') was a machine translation. Unfortunately, the version you created was not good enough and your entry and/or addition has been removed.

We will be happy to add a proper version of that entry to the Hebrew Wikipedia. Kindly refer to Wikipedia:Embassy and try to locate a Wikipedian who speaks your language, and will be willing to help you in the translation process.

שלום, נראה כי הערך 'Rede Globo' שיצרת הוא תרגום מכונה. הערך אינו מתאים בנוסחו או בסגנונו לוויקיפדיה, ולכן הוסר. נשמח להוסיף לוויקיפדיה בעברית את הערך שרצית. אנו מזמינים אותך לפנות לדף ויקיפדיה:חממה ולמצוא משתמשים שיעזרו לך בתהליך התרגום והכתיבה בוויקיפדיה.

בברכה, Hanay שיחה 08:38, 27 ביוני 2011 (IDT)תגובה

המוזיאון לאמנות של סאו פאולו[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, דורית 23:31, 12 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

אלדורדו עסקים מגדל[עריכת קוד מקור]

Os artigos que a tradução automática não é aceitável aqui. Por favor, pare

. עידושיחה 07:33, 5 במרץ 2012 (IST)תגובה