לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Harhanegev/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הטהרות הנידה[עריכת קוד מקור]

אנא ראה את שאלתי כאן. דניאל צבי 00:12, 15 יוני 2006 (IDT)

מה אני אעשה שיש כאן אנשים שחושבים שהם יודעים הכי טוב?[עריכת קוד מקור]

כל מה שערכתי עד היום היה אמיתי, מתוך ידיעה אישית.

בתפקידיי אני מנהל מערכת "מדאוריתא" - אתר אינטרנט המנחה על פי קו של מו"ר הרב אליקים לבנון שליט"א, ומכאן שאני גם קרוב לדעת את תורתו.

אני חבר מערכת ניהול של עמותת מוריה, בראשות הרב שמואל אליהו, ולכן גם יודע ממקור ראשון ושני, מידע רב על הרב מרדכי אליהו. כנראה שלאתיאיסט כמו אותו אחד שערך לי וחסם את הערך, יש יותר יכולת לספר לנו איפה הרב אליהו מקבל אנשים (ומה לעשות שזה בבית הכנסת ומעט מאוד בביתו).

כנראה שהוא החליט שהוא יודע מה הנהגותיו יותר ממני.

כך היה לי גם ויכוח עם אנשים שהחליטו שהם יודעים יותר טוב ממני אם הרב אליהו קרא לסירוב פקודה או לא.

לעיתים הגאווה אוכלת את האדם.

יותר מזה, לעיתים קרובות סותמים כאן בכוח את פיו של כל מי שמנסה ליצור קשר עם חבריו הדתיים / ימניים ולשוחח איתם על ההתנכלויות לציבור שלנו. ממש "מעוז חופש הדיבור" כאן בויקיפדיה. לא מזמן שלחתי הודעה למישהו בעניינים האלה, והאדון הנכבד odedee דאג למחוק את מה שכתבתי כאילו לא היה מעולם, ואף ברוב חוצפתו האנטי דמוקרטית לאיים עלי שיחסום אותי. ואני לא אתפלא אם הוא או אחד מחבריו גם ימחק את ההודעה הזו במסגרת מדיניות סתימת הפיות. בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 17:40, כ"ב בסיון ה'תשס"ו (תאריך עברי)
בכיינים. Yonidebest Ω Talk 23:36, 18 יוני 2006 (IDT)
ככה זה, מי שאין לו טיעונים של ממש, מסתפק בכינויי גנאי סתמיים או קללות והולך לו לדרכו. בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 00:42, אור ל-כ"ג בסיון ה'תשס"ו (תאריך עברי)
לצערי, אני מתרשם שאתם צודקים. הפנתי את תשומת ליבו של דוד שי לכך. אולי פעם משהו כאן ישתפר. גם אם לא, כדאי להתמיד ולפעול לקידום ויקי. בברכה. ---י.--- 06:35, 19 יוני 2006 (IDT)
לצערי לא ראיתי שמתקיים במתלונן "יפה תלמוד תורה עם דרך ארץ". לאחר שOdedee שיחזר עריכה שלו בערך מרדכי אליהו, ונימק את מעשהו בדף השיחה של המתלונן, כתב המתלונן הודעה בשיחת משתמש:Odedee, שכותרתה "החוצפה שבמעשים גורפים", ואף המשכה ברוח זו. ייתכן שכעסו של המתלונן נובע מכך שהשחזור גרם לו צער, אך יש דרך מנומסת יותר לקיים דיון, הרי על כך אמרו חז"ל "בשלושה דברים אדם ניכר: בכוסו, בכיסו ובכעסו". אשמח אם המתלונן ימשיך לתרום לוויקיפדיה, משום שניכר שיש בו ידע רב, אך יבין שכותרת דבריו "מה אני אעשה שיש כאן אנשים שחושבים שהם יודעים הכי טוב?" יפה בראש ובראשונה לאופן התנהלותו עד כה. לגופו של עניין, ראוי היה לשחזר את הערך מרדכי אליהו, כפי שנימק Odedee. דוד שי 07:15, 19 יוני 2006 (IDT)
לכבוד מר ---י.--- היקר: אמרת כי כדאי להתמיד ולפעול למען ויקי. אם תביט בתרומותי, תראה כי רק אתמול עמלתי זמן רב על שחזורי השחתות, ולא רק אתמול. כמו כן, תוכל לראות תרומות ענייניות ורציניות רבות. אני מניח שגם האדון הישר והתמים שפתח את הדיון הזה יזכה להכיר את מגבלות הנפשות הפועלות כאן והדינמיקה הקיימת כאן, ולסייע בגבולות המקובל כאן. קבלת אורחים חדשים לא רק בתבנית "ברוך הבא" אלא גם ביחס טוב ואוהד ולא קבלת פנים אוטומאטית של אזהרות ופקודות והערות לאקוניות בלתי מנומקות, בוודאי תעזור ותפחית את כמות החיכוכים. חבל מאוד שזה לא כל כך קורה בינתיים. בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 08:37, כ"ג בסיון ה'תשס"ו (תאריך עברי)
שלום יאיר. אני מכיר ומוכיר את פועלך, ומזדהה עם כל מה שכתבת כאן. ---י.--- 13:00, 19 יוני 2006 (IDT)
תודה! בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 14:22, כ"ג בסיון ה'תשס"ו (תאריך עברי)

אין צורך בניבול פה גם אם התנגדות לכפייה הדתית נשמעת לך משהו זוועתי. HansCastorp 02:07, 22 יוני 2006 (IDT)

א. לא ניבלתי את פי. הכינוי "זבל" לשטויות מקובל כאן בויקיפדיה מאוד, גם לדברים הרבה פחות גרועים מאותו אתר קיקיוני.
ב. לא מדובר על אתר "נגד כפיה דתית", אלא לאתר של שקרים השמצות ושטויות בלתי מבוססות המנסה להתהדר בכסות "יפה" של אתר נגד כפיה דתית כביכול.
בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 02:10, אור ל-כ"ו בסיון (תאריך עברי המיוסד ע"פ בריאת העולם)
גם אני מצאתי בו דבר מה שהוא "זבל" על פי השקפתי, אך עם זאת, אינני מתבטא כך. לרוב, כשיש ביקורת על דבר מה, עדיף שתהיה עניינית ומנומקת מאשר קריאת "זבל". בברכה, HansCastorp 02:13, 22 יוני 2006 (IDT)
הנה , הסברתי ונימקתי לעיל. בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 02:16, אור ל-כ"ו בסיון (תאריך עברי המיוסד ע"פ בריאת העולם)

ישוחרר אלכס לאלתר![עריכת קוד מקור]

ה"דיון" עודנו מתקיים בויקיפדיה:בירורים#חסימתו של אלכס - שנית. בברכה, ינבושד.

שלום לך, האם הוא בובת קש שלך? בברכה, pacmanשיחה 20:36, 20 יולי 2006 (IDT)

אין לי ולא יהיו לי בובות קש, אתה מוזמן לחקור חקירות שונות כאוות נפשך, בניגוד לכמה אחרים אני מזדהה תמיד בשם מלא ופרטים מדוייקים. אם אתה חושד שאינני דובר אמת, אתה מוזמן להתלונן במשטרת ישראל. בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 01:30 אור ל-כ"ה בתמוז ה'תשס"ו (תאריך עברי)
איני חושד שאתה לא דובר אמת, אבל יש כמה נתונים מחשידים:
  1. זהו משתמש חדש, וכבר הוא מכיר את כל "הסיפור שלך" וסיפר למשתמש בף השיחה שלו שמתנכלים לך
  2. בירכת אותו בדף שיחתו pacmanשיחה 01:36, 21 יולי 2006 (IDT)
ראשית, בירכתי כבר לא מעט משתמשים, לחלקם אף נתתי את תבנית ברוך הבא. מדובר בדרך כלל במשתמשים שנתקלתי בהם ביומן החדשים, וכן במשתמשים שזכיתי לראות אותם פועלים פעולות שונות.
שנית, כל משתמש שקיבל ממני הודעה, אם ברכה ואם הודעה אחרת, עשוי בסבירות גבוהה מאוד לראות את מה שיש לי לומר בדף המשתמש שלי בעניינים שונים, ובין השאר את חבלי הקליטה שלי שאתה מכנה בכינוי "הסיפור שלך". בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 01:44 אור ל-כ"ה בתמוז ה'תשס"ו (תאריך עברי)
אוקי. אני מצטער עם הבנת את דברי בצורה שלילית, גם אם אני לא מסכים איתך בכל, אני חושב שניתן היה לקבל אותך יפה יותר. pacmanשיחה 01:49, 21 יולי 2006 (IDT)
לא נראה לי שקיום בובת קש היא עילה לתלונה במשטרה (שבמקרה הטוב לא יבינו מה רוצים מהם, במקרה הרע יזרקו את המתלונן בבעיטה מהתחנה, ובמקרה העוד יותר רע, יתפקעו מצחוק).
אני אפילו לא בטוח שזה לכשעצמו עילה לבקשה לבדיקת IP (אם כי לך להבין באמצע הלילה את גיבוב המלל שכתוב שם) emanשיחה 02:12, 21 יולי 2006 (IDT)
בכל מקרה, ברור שמשתמש: תם הוא בובת קש. pacmanשיחה 02:13, 21 יולי 2006 (IDT)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

לתשומת לבך, הוגשה בקשה לבדיקת I.P שלך לעומת זה של משתמש: תם בויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה#בקשה. pacmanשיחה 17:46, 23 יולי 2006 (IDT)

כפי שכבר ציינתי לעיל, אני אשמח לכל חקירה שתרצה או שירצו אחרים, באמצעים כאלה ואחרים ואין לי כל התנגדות לחקירות, משום שאין לי מה להסתיר. כמו כן, כל המעוניין/ת ליצור איתי קשר באופן זריז יותר ממה שמציעה הויקיפדיה, יכול לעשות זאת באמצעות האימייל שלי המצויין בדף המשתמש שלי. (זאת משום שאני כרגע ב"חופשת ויקי" ולכן נכנס אליה לעיתים רחוקות יחסית לעבר) בברכה, יאיר בן-צבי, אילת 20:00 אור ל-כ"ח בתמוז ה'תשס"ו (תאריך עברי)

מתמטיקה דיסקרטית[עריכת קוד מקור]

ראיתי במקרה שאנחנו לומדים באותה קבוצת הלימוד בקורס באו"פ, אם כי אני משער שבהתחשב במקום מגוריך, אינך מתכוון להגיע לפגישות. אייל בארי 00:27, 28 יולי 2006 (IDT)

מנהגי הוא בדרך כלל אכן לא להגיע לפגישות, אך זה לא מובטח ב-100%. שיהיה לך בהצלחה! יאיר בן-צבי, אילת 19:55, אור ל-ו' באב ה'תשס"ו (תאריך עברי)
תודה רבה, גם לך. אייל בארי 20:20, 30 יולי 2006 (IDT)