לדלג לתוכן

שיחת משתמש:IT.dev.guy

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 26 ימים מאת IT.dev.guy בנושא הסבר לביטול "הוספת קישורים"
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום IT.dev.guy, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, רדיומןשיחה 17:58, 9 ביוני 2024 (IDT)תגובה

הסבר לביטול "הוספת קישורים"[עריכת קוד מקור]

שלום.

הוספת מספר לא מבוטל של קישורים לדף מחשבים אישיים לפני 1975. ביטלתי את עריכתך, משום שחלק מהקישורים שהוספת היו שגויים, וחלק לא נחוצים ולא מועילים. דוגמה לקישור שגוי היא הקישור ל-4K - אנא ראה את אמקום בו הוספת את הקישור והצץ בערך המקושר - קל לראות שקישור פנימי זה שגוי.

המטרה של "משימת הוספת קישורים" היא תרגול. במבט ראשון נראה כאילו קיבלת בלי לבדוק את כל ההצעות שהמערכת הציעה לך, ולא זו הכוונה: כאשר מבצעים את המשימה הזו, יש לקרוא את ההקשר בו מוצע להוסיף קישור, ולעיין בערך אותו המערכת מציעה לקשר, ולבדוק אם הקישור מתאים. אם לא עושים זאת, אין טעם במשימה. אם בכוונתך להמשיך לערוך, אבקש ממך לנהוג יותר זהירות בעתיד. בברכה - קיפודנחש 10:02, 16 ביוני 2024 (IDT)תגובה

תוספת: הצצתי בעריכות נוספות שלך, ומצאתי עוד כמה בעיות. דוגמה אחת היא הערך הדיוויזיה השלישית (סוריה). הופיע שם המשפט "מרד האחים המוסלמים" שם יצרת קישור ל"האחים המוסלמים". נומינלית הקישור הזה לא שגוי, אך לא כך יש לנהוג: במקום לקשר לערך האחים המוסלמים, היה נכון לקשר לערך מרד האחים המוסלמים בסוריה. הקישור הראשון אולי נכון, אך אינו מועיל כלל למי שקורא את הערך על הדיוויזיה, בעוד הקישור הספציפי יותר, שמדבר על המרד עצמו שהדיוויזיה השתתפה בדיכויו עשוי להועיל.
לא עברתי על כל עריכותיך (תוכל למצאן מקישור "תרומות" בתפריט המשתמש שלך, שנפתח בלחיצה על סמליל הדמות בפינה שמאלית עליונה), אך אבקשך לעשות זאת בעצמך בעין ביקורתית, ולהסיר קישורים שגויים שהוספת, ולנסות למצוא ערכים ספציפיים יותר אליהם עדיף לקשר במקרים שנראים כמו הדוגמה שנתתי.
בברכה - קיפודנחש 10:17, 16 ביוני 2024 (IDT)תגובה
שלום, תודה על תיקון הטעויות. IT.dev.guyשיחה 14:58, 17 ביוני 2024 (IDT)תגובה