שיחת משתמש:Iscon

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Iscon בנושא ד"ר אריה אבני

אריה אבני[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אריה אבני". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

ד"ר אריה אבני[עריכת קוד מקור]

יש בערך הכפשות ושקרים שאינם ראויים להופיע במקום ציבורי כמו ויקיפדיה. דר אריה אבני אינו רק רופא מוסמך (MD) הוא גם רופא נטורופת, כלומר מומחה לטיפול בייעוץ בתזונה, תוספי תזונה, צמחי מרפא, שמנים ארומתיים, פרחי באך.

רשיונו לא נשלל בגלל פירסומים כוזבים נגד חיסון הקורונה, אלא מסיבות פוליטיות. ד"ר אבני יצא בגלוי נגד מדיניות ההונאה והשקרים של הממשלה בנושא ה"מגיפה" (שבפועל לא הייתה) ונגד הניסוי הגנטי של פייזר בטכנולוגיית mRNA ושבהמשך התנגדותו התבררה נכונה עקב כמות האנשים שמתו ו/או נפגעו ונשארו עם מחלה כרונית או נכות לכל החיים כתוצאה מהזריקות הרעילות הללו שהממשלה ממשיכה לנסות לכפות ללא הצדקה וללא סיבה רפואית אמיתית על כלל אזרחי ישראל. גישתו ההוליסטית של ד"ר אבני - הטיפול בנטורופתיה - מקובלת ומוערכת בכל העולם כולל בישראל ובימים אלה בהם הציבור איבד לגמרי אמון ברפואה הקונבנציונלית יותר ויותר פונים לטיפול ברפואה הטבעית הזו .

אני דורשת בכל תוקף לתקן במיידי את השקרים וההכפשות שכותב הערך Gilgamesh פרסם באתר ויקיפדיה. Iscon - שיחה 16:16, 31 באוקטובר 2021 (IST)תגובה