שיחת משתמש:Ittay98

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ittay98, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏עמיחישיחה 22:35, 12 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]

זכית בכרטיסים מוזלים להופעה של מולטו אסטטקה![עריכת קוד מקור]

תחרות אזמרי
תחרות אזמרי

בוקר טוב איתי,

יישר כח על תרומתך לוויקיפדיה במסגרת תחרות הכתיבה אזמרי! הערך המעניין שיצרת אודות אברם פטרוביץ' חניבעל עתיד לסייע לכלל הציבור.

לאור זאת, מארגני התחרות שמחים להציע לך כרטיסים מוזלים להופעתו של מולטו אסטטקה, שתתקיים ביום שלישי הקרוב, 31.05.2011, במועדון הבארבי בתל אביב. אנא עדכן אותנו בהקדם בכמה כרטיסים אתה מעוניין, במחיר 160 ש"ח במקום 200 ש"ח.

בכוונתנו לפרסם בדף התחרות, בוויקיפדיה ובפייסבוק, את שמות המשתתפים בתחרות שזכו בכרטיסים להופעה. תחת איזה שם נוכל לציין את זכייתך?

בתודה ובהערכה רבה, צוות התחרות 08:42, 27 במאי 2011 (IDT)

פרסום חוות הדעת של השופטים בתחרות ביתא ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום לך. רצינו להודיעך שבאיחור מסויים (התנצלותנו הכנה על כך), העלינו לאתר את חוות הדעת המפורטות של השופטים בתחרות הכתיבה על מורשת ביתא ישראל ותרבות אתיופיה, על פי הקריטיונים לשיפוט בתחרות. חוות הדעת על הערכים שכתבת במסגרת התחרות מופיעות בדפי השיחה של כל אחד מהם. נשמח אם תוכל בהדרגה לעבור על ההערות של ביקורת העמיתים בכל הערכים שכתבת, ואם יש צורך אז לתקן בערך את הדרוש תיקון ולשפר אותו במידת האפשר.
אנו מודים לך שוב מקרב לב על תרומתך לוויקיפדיה ולציבור הרחב! יישר כח! צוות השיפוט בתחרות אזמרי. אזמרי לשירותך (: 13:52, 26 ביולי 2011 (IDT)