שיחת משתמש:Mandragora~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mandragora~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 19:06, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

יופי של ערך. דרור 19:06, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.דרור 19:50, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

שימוש בתמונות[עריכת קוד מקור]

ראה הסבר מפורט על אופן הכנסת תמונות בעזרה:תמונות#מניפולציה בהצגת התמונה דרור 19:52, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

תודה על העזרה. Mandragora 20:21, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

בקשר לקטגוריה של הקינוחים[עריכת קוד מקור]

התת נושאים של הקטגוריה הנ"ל לא מסודרים כמו בוויקיפדיה באנגלית וגם חסרים ערכים מסויימים שהייתי רוצה לתרגם. האם זה לגיטימי להוסיף קטגוריות חדשות? כרגע הייתי רוצה להוסיף "מאפים", ולתרגם את המאמרים שיש באנגלית בנושא הזה, ובהמשך גם להוסיף את המאמרים שאין שם. Mandragora 20:55, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

כן, לא רק שזה לגיטימי זה אפילו מבורך. אגב, אין טעם לשאול שאלות בדף השיחה של עצמך כי דפי שיחה מיועדים לפניות. זה בערך כמו להתקשר לעצמך ולהזמין את אותך לסרט בחברת עצמך. שאלות מהסוג הזה עדיף לשלאול בדלפק יעוץ. גילגמש שיחה 04:38, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

תבנית "בעבודה"[עריכת קוד מקור]

כאשר מופיעה על ערך התבנית, זה אומר שעליך לשאול את המשתמש ששם אותה אם ניתן לערוך, על מנת שלא ליצור התנגשויות עריכה.--עמית 11:11, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

נהוג להמשיך שיחה באותו דף בו היא התחילה, ולכן אני מעביר את תגובתך לכאן: עמית 11:52, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

אם העריכה לא הייתה לוקחת כל כך הרבה זמן, אז מילא. חוץ מזה, רק תיקנתי מה שאני כתבתי, לא רואה מה הבעיה. מה שאני לא מבינה זה- למה העברת את הנושא הזה לשיטות בישול? זה בכלל קשור לקינוחים, ששם היה מכתחילה. מאפים, כלומר סוג של קינוח. לא מבינה איך בכלל אתה דורש ממני שאני לא אערוך הודעה בזמן שמישהו אחר עורך, כשכל האתר הזה, משום מה, מבוסס על האנרכיה והחוסר כבוד הזה ואתה בעצמך מעביר את הנושא לאן שבא לך, בלי להסביר את עצמך ובלי לבקש רשות. זה באמת יותר מדיי. והייתי רוצה שהקישור ל"מאפים" יקשר לעמוד של המאמר שאני תירגמתי, ולא לשיטות בישול.

  1. הסיבה לכך שקיימת תבנית "בעבודה", היא על מנת שלא ליצור התנגשויות עריכה, שעלולות להוריד לטמיון עבודה. אנא כבדי נוהג זה.
  2. העברתי ל"אפייה" היות ויש לך טעות בסיסית: לא כל מאפה הוא קינוח. לדוגמא - לחם.
  3. האתר הזה מבוסס על דמוקרטיה ישירה והרבה כבוד, אבל על מנת להעביר ערך לא צריך לבקש רשות. אם ההעברה אינה סבירה בעינייך - את תמיד יכולה לפנות למי שהעביר, לבקש הסבר, ואם ההסבר אינו מקובל - לנסות לשכנע או לפנות לבוררות. זו אינה אנרכיה.
--עמית 11:52, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

ראיתי מספר הערות שלך, ואני רוצה להציע להוריד קצת את הטונים. אין פה ממש אנרכיה - יש כללים ועובדים לפיהם (רוב הזמן). אני מודה שלעיתים יש מחלוקות על פרשנות הכללים, אבל לא צריך להתעצבן, הרי המטרה של כולנו פה היא זהה - לכתוב אינציקלופדיה. אם יש לך שאלות אני אשמח לענות לך. דרור 11:45, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

עניתי לך בדף השיחה שלי. דרור 12:41, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

בהמשך לשיחתנו...[עריכת קוד מקור]

המונח העברי ל"פטיסרי" הצרפתי הוא כנראה "מגדנות". חנות שמוכרת אותם תהיה מן הסתם "מגדניה". עכשיו תחליטי: את רוצה לכתוב ערך שזה יהיה שמו?...--עמית 18:31, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

את עושה יופי של עבודה בתחום הקינוחים. פרוייקט מבורך. בנוסף רציתי להעיר לך על העריכה- נהוג להוסיף בסוף כל ערך קישורים לערכים זהים בשפות אחרות. ראי בתחתית הערך אלסקה אפוייה מה עשיתי, ואשמח לענות לך על שאלות. איך עושים את זה? - זה נורא קל - הולכים לויקי באנגלית ומעתיקים משם, זוכרים להוסיף את ויקי באנגלית ראשונה - עם הקידומת en ומורידים את ההפניה שיש שם לעברית. (אם אין שם הפניה לעברית, רצוי להוסיף). נקודה נוספת - כדאי להוסיף כותרות. ראי שוב באותו ערך. דרור 20:18, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

בקשר לכותרות, לפעמים המאמרים כל כך קצרים שמגוחך לשים משפט או שניים תחת כל כותרת, אז אני משאירה את זה כפסקה אחת שלמה, את המאמרים היותר ארוכים, אדאג לחלק לפסקאות ולשים תחת כותרת. ואת כל השאר אני איישם. אבל יש דבר שלא ממש מובן לי, בקשר להוספת קישור לדף בעברית בויקיפדיה האנגלי. אפשר לקבל הסבר על זה? כי לפי מה שאני ראיתי, זה לא בדיוק אותו דבר כמו הוספה של המקור באנגלית.
מקובל להשאיר את השיחה באותו מקום ולא להעביר לדף שיחה אחר, כאשר משתמשים ב":" על מנת להכניס פנימה את הפסקאות.
שנית - לעניין קישורים ראי ויקיפדיה:עריכה טכנית דרור 06:38, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:59, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:49, 19 באפריל 2015 (IDT)