שיחת משתמש:Naftali

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Naftali, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דורית 00:19, 29 ינואר 2006 (UTC)

קליף האנגר[עריכת קוד מקור]

שמחתי לראות את תרומתך, ערך מקורי ומעניין. יכול להיות ויכוח אם אכן המקום שלו כאן או בויקימילון, וכמובן שנדרשת עריכה וויקיזציה. הסיבה שאני כותב היא שלא נהוג לחתום על הערך בראש הערך. כל עריכה שאתה עושה בשם המשתמש שלך נכנסת ב"גירסאות הקודמות" כך שכל מי שמתעניין יכול לראות מי כתב את הערך ומי ערך אותו. אלמוג 19:17, 12 פברואר 2006 (UTC)


תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,
odedeeשיחה‏ 19:27, 12 פברואר 2006 (UTC)

תודה על ההערות של אלמוג[עריכת קוד מקור]

לאלמוג- תודה על הערותיך. ראשית לא ידעתי שאסור לחתום את הערך משום שבעזרה הומלץ על חתימה בסוף כל ערך, כמובן שלא אעשה את זה שוב. שנית לגבי מקומו של הערך: אם מקומו אינו כאן אין לי בעיה להעביר אותו. בעמוד הראשי של הויקיפדיה מופיע דף של ערכים מבוקשים או חסרים. ראיתי את ערך זה שם , וידעתי שאוכל להוסיף אותו אז פשוט הוספתי את המידע, אם הוא לא שייך לכאן אין לי שום התנגדות להעברתו או מחיקתו.

שלום נפתלי. תוכל לציין היכן בדיוק ראית הנחיה לחתום בסוף הערך? זה משונה, יותר סביר שכתוב שלא נהוג לחתום. אנא חתום על הודעותיך בארבעה סימני ~~~~, הם יתורגמו לחתימה כשתלחץ "שמור". תודה, odedeeשיחה‏ 19:38, 12 פברואר 2006 (UTC)

עודדי אני בערך שבוע כאן ולא הספקתי להכיר את המערכת היטב ובגלל זה אני לא יכול למצוא את המקום המדוייק אבל אני חושב שזה היה באחד מדפי העזרה. דרך אגב גם בראש עמוד זה אמרו להוסיף לכל הערה חתימה ויכול להיות שלא הבנתי בדיוק את ההבדלים. בכל מקרה אין לי בעיה לבטל את החתימות ואני אפילו די מרוצה מכך. רק שעכשיו אני צריך להסיר את החתימות מכל מני דפים אחרים שכתבתי.

Naftali 19:44, 12 פברואר 2006 (UTC)

חתימות בדפי השיחה הן רצויות מאד. חתימות בגוף הערך הינן בלתי רצויות מאד ואנו מוחקים אותן. אם חתמת בגוף ערכים נוספים אנא מחק את החתימות משם. odedeeשיחה‏ 19:49, 12 פברואר 2006 (UTC)

עברתי על רשימת התרומות שלי והורדתי את החתימות מכל מקום שראיתי, מקווה שאין מקום נוסף שלא הבחנתי בו, בכל מקרה כפי שנאמר גם ככה האדם הבא שיכנס לשם ימחק אותו אז לא נראה לי שתהיה בעיה כאן. Naftali 19:56, 12 פברואר 2006 (UTC)

תודה רבה. שים לב שאת הטקסט בדפי השיחה ניתן להזיח שמאלה ע"י הוספת סימני נקודתיים (:) בתחילת השורה, זה מאפשר להבין את היררכיית השיחה טוב יותר. בברכה, odedeeשיחה‏ 19:58, 12 פברואר 2006 (UTC)
תודה עודדי. דרך אגב אני מחפש מדריך טוב שעוזר לכתוב נוסחאות מתמטיות כאן כי ראיתי כמה ערכים בהם הנוסחאות כתובות בצורה לא מדוייקת. אם הנוסחה פשוטה אז אני יכול להשלים, אם היא מסובכת אז אני קצת מסתבך עם הסינטקס.

Naftali 20:07, 12 פברואר 2006 (UTC)

קרא בבקשה את ויקיפדיה:המדריך לעיצוב דפים ואת ויקיפדיה:נוסחאות מתמטיות. odedeeשיחה‏ 20:08, 12 פברואר 2006 (UTC)