לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Neriya67

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Eldad בנושא מחיקת הערכים

רמי יוסף[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף רמי יוסף. הסיבה לכך היא: לא הוספת קישורים.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אור/Doror - שיחה 20:01, 6 ביוני 2016 (IDT) שלום אני רוצה להוסיף ערכים חדשים חביב יוסף ולטיפה יוסף אז ניסתי להוסיף כמו במדריך את השמות שלהם לבן שלהם רמי יוסף דרך אגב אני הבן של רמי יוסף סתם שתדע.תגובה

חתימה והזחה.[עריכת קוד מקור]

כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, בברכה, אור/Doror - שיחה 20:03, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

לטיפה יוסף[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, אלדדשיחה 20:09, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

תודה רבה על הערך. הוא לא אנציקלופדי, ולכן הוא לא יתאים לוויקיפדיה העברית (ולכן נמחק). אלדדשיחה 20:10, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

שלום לך נריה,[עריכת קוד מקור]

הערך על לטיפה יוסף איננו אנציקלופדי. הוא אולי מתאים להעלאה באתרים אחרים, אבל לא בוויקיפדיה העברית. לכן הוא נמחק (בפעם השנייה).
אנא אל תעלה אותו שוב. אלדדשיחה 20:12, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

אלדד לא גמרתי בכלל את הערך ותדע לך שהערכים לטיפה יוסף וחביב יוסף מופיעים בהמון ספרים

יהדות מוסול העיר עפולה יהדות עיראק והם מופיעים בעיקר שם למה איפשר להוסיף עליהם ערכים כמובן מנוסחים היטב זה היה רק תמצות. בבקשה תתנו אני רוצה להנציח אותם כמו שצריך מגיע להם הם היו אנשים חשובים וטובים.

שלום נריה,
ראשית, כשאתה פונה למישהו בדף השיחה, פשוט תלחץ על "פסקה חדשה", ואז תוכל לכתוב את הכותרת של פנייתך, ובפנים - את תוכן הפנייה.
בהמשך לבקשתך, לא מחקתי שוב את הערך. אבל אנא העלה עליו את התבנית {{בעבודה}}, כך שוויקיפדים אחרים ידעו שאתה כרגע עובד עליו. שים לב שנכון לעכשיו לא נראה שיש לערך חשיבות אנציקלופדית, אבל אולי בהמשך תתברר חשיבותן האנציקלופדית של הדמויות שאתה מעלה עליהן כרגע את הערכים. אלדדשיחה 20:26, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

מחיקת הערכים[עריכת קוד מקור]

אלדד שלום, אתם יכולים למחוק את הערכים זה בסדר חשבתי על כך ואתה צודק אני אכתוב עליהם במקום אחר אבקש למחוק את הערך לטיפה יוסף תודה רבה על ההבנה

רק כדי להבהיר:
ניסיתי לחסוך לך עבודה לבטלה – אם הערך יימחק לאחר עבודתך הנוכחית, על פי שיפוטם של ויקיפדים אחרים, זה יהיה בזבוז של עבודתך. לכן השתדלתי מראש לומר לך שערך כזה לא יתאים לאכסניה כמו ויקיפדיה, אלא לאתרים אחרים, מן הסתם.
אני רואה שקיבלת את דעתי. אז אמחק את הערך. תוכל להעלות אותו באתרים אחרים. אלדדשיחה 20:32, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה