שיחת משתמש:Neudorf~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום רמי, נחמד לראות אותך פה בויקיפדיה. הערך טלפון סלולרי מחכה לך ;-)

מאיר מנדלוביץ (משתמש:מאיר מ) :->


התוכל לעיין בדף שיחה:יציאת מצרים? אני יכול לסייע בכתיבת התאור. Iorsh 18:18, 20 פבר' 2004 (UTC)


רמי - חבל על הזמן שאתה משחית על הערך על הבאבא סאלי. הערך המקורי מועתק, ודין הערך כולו להמחק. (ראהשיחה:באבא סאלי). eman


רמי,
יש לי כמה שרטוטים לא רעים מהמצגת שלך מתאריך 3.7.2002 (זאתי עם ריטה היוורת' בהתחלה). שקף 9 ראוי להכלל בשלמותו. גם שקף 11 מוצלח מאוד. אתה רוצה שאני יוסיף אותם???

בקשר לכיתוב התמונה תסתכל בתחתית דף הבית שלי. יש שם תבנית לתמונות.

מאיר מ 14:49, 29 פבר' 2004 (UTC)


רמי שלום,

אני מכבד את התנגדותך לשימוש במונח גזע בערך קון טיקי, מה שלא ברור לי למה החלטת ש"בטח לא גזע לבן"? תושבי פולינזיה הם במפורש "לבנים". זה מה שהופך את תיאורית ההגירה של היירדאל ללא ריאלית, משום שאין זכר באמריקה הדרומית משם יצאו כביכול, לילידים "לבנים", אלא רק אינדיאנים שמוצאם מהגזע (סליחה) המונגלי (ואין כאן שום שיפוט ערכי!).

אביהו 14:56, 7 מרץ 2004 (UTC)

רמי שלום,

אני ממש לא רוצה להשמע כמו בן הטבע, אבל אם עיינת בערך קון טיקי עד הסוף בוודאי ברור לך שקראתי את הספר ממש לפני כתיבת הערך, ולכן אתה צריך להניח שלא המצאתי דבר. כפי שאולי ברור מערך זה ומהערך תור היירדאל שכתבתי, שקראתי הרבה עליו והרבה ממה שכתב. לעצם העניין, היירדאל מזכיר את נושא הגזע הלבן הרבה מאד. קטע קצד מתוך מסע קון טיקי: "כך קרה כי בבואם של בני אירופה לאיי האוקיינוס הזה, הופתעו מאד למצוא רבים מתושביהם בעלי עור לבן כמעט ומגודלי זקן." והוא ממשיך להסביר שבין האינקה היתה מסורת על שבט של אנשים לבנים ומגודלי זקן שעזבו את פרו בבת אחת. העובדה שהפולינזים שאתה רואה בסרטים הם בני עור שחום לא צריכה להטעות אותך. ה"סיווג" גזע לבן הוא סיווג בעברית, באנגלית אומרים גזע "קווקאזי" שגוון העור שלו משחום ועד ללבן וישנם סממנים נוספים. הדבר הבולט ביותר המבדיל את תושבי אמריקה הדרומית דהיום מהפולינזים היא צורת העיניים. בהיותם משויכים לגזע המונגולי לאינדיאניים עיניים מלוכסנות. לפולינזיים כמונו עיניים עגולות.

בתקווה שתשמש להבא בדף השיחה, כאשר יש נושא שאינך מסכים עימו. אביהו 15:20, 7 מרץ 2004 (UTC)

---

רמי שלום,

תודה על הקישורים. (אגלה לך סוד אני מתעד לכתוב על פולינזיה). לעצם העניין. אני מכיר רק שלושה סוגי גזעים . "מונגולי", "לבן (קווקאזי)", ו"נגרואידי". הרשימה שספקת היא פירוט על פי ארצות מוצא. עם זאת, אני לא אנתרופולוג ויש לי תחושה שגם אתה לא. והמאמץ היפה שאתה משקיע בא בעצם להגן על העמדה המקורית שלך שבטעות עובדתית יסודה, שתור היירדאל לא דיבר על אנשים לבנים. שנעצור כאן? אביהו 15:34, 7 מרץ 2004 (UTC)

אשמח לשמוע למה אתה משחית את הערך חסידות חב"ד ומהי הסיבה שאתה רוצה להדגיש בכל משפט דבר שכבר ציינת. --Jew 15:45, 17 מרץ 2004 (UTC)


אבקש ממך להתייעץ לפני שאתה עושה שינויים בערך חסידות חב"ד ולא לבצע ונדליזים של הבאת צד אחד מבלי לתת לצד השני לומר את דברו ראה גם

--Jew 16:22, 17 מרץ 2004 (UTC)


שלום נױדאָרף! איך האָב געזען, אַז איר האָט עפּעס געשריבן איבער ייִדישפּיל. אַפֿילו קענט איר אױך ייִדיש שרײַבן. מיר דאַרפֿן אַ סך לײַט װאָס אין דער װיקיפּעדיע ייִדיש עפּעס שרײַבן. זײַט הערצלעך װילקאָמען עפּעס צו שרײַבן.

אבקש לא להוציא את התיסכול שלך בחיים על ערכיים בוויקפידיה

--68.237.87.209 16:48, 17 מרץ 2004 (UTC)

שלום רמי, גם אני כמו הכותב שלפני, שמתי לב שכתבת את הערך יידישפיל, ושיש לך קשרים עם תיאטרון זה. האם תוכל להפוך מישהו מהקשורים לתיאטרון זה לויקיפד, כך שיקדם את ערכי תרבות היידיש בויקיפדיה? השבוע נהניתי מאוד לראות בערוץ הראשון תוכנית על התיאטרון של דז'יגאן ושומאכר, ואשמח לראות ערך בעניין בויקיפדיה. תודה, דוד שי 10:24, 20 מרץ 2004 (UTC)


שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:32, 27 דצמ' 2004 (UTC)

שלום רמי !! אני אשמח עם תעזור לי... זה מאוד חשוב לי... שאני בת 12 ואני מחפשת מידע על הקולנוע ההודי ... ויש לי שאלות בקשר לקולנוע ההודי... כבר אמרתי זאת אבל אני יגיד שוב אני ישמח עם תענה לי על השאלות. אנא השאלות: 1. מתי התחילו בהודו ליצר סרטים? 2. העם כאשר התחילו ליצר סרטים הודים הם הוקרנו בכל העולם? 3. איזה סרט הוקרן ראשון בהודו? 4. איפה עשו את הסרט הראשון ? 5. מתי הוקרן הסרט הראשון בעולם? 6. העם הסרט הראשון הוקרן בהודו? 7. מתי הוקרן הסרט הראשון? 8. איפה הסרטים מוקרנים? 9. כמה אנשים צופים סרטים ההודים? 10. למה אנשים צופים בסרטים הודים?

image:Settlements Map.jpg

Hello! Can we upload to Commons this image? anwer to en:User:Sheynhertz-Unbayg . --Sheynhertz-Unbayg 14:03, 31 דצמבר 2005 (UTC)

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:59, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:50, 19 באפריל 2015 (IDT)