שיחת משתמש:OriIdan

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, OriIdan, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

John Doe 08:11, 7 ינו' 2005 (UTC)

שלום, הערך שהכנסת לא נמחק, ראה מדיטציה טרנסנדנטלית. שהוא הכתיב הנכון. John Doe 08:11, 7 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
אני מפעיל המערכת שמחק את הערך שלך "מדיטציה טרנסדנטלית" כי הערך הוא פרסומת ומהווה הטעיה. אני מבקש שלא תעלה ערך זה בעתיד בלי להציג מחקר מדעי רציני אחד שיתמוך בגישתך. גילגמש 21:07, 7 ינו' 2005 (UTC)

הערך אינו מהווה פרסומת מאחר ואינו מפנה לשום אתר פרסומי, בעבר העלה משתמש אחר את הערך עם קישורים והוא נמחק אם אתה מבטיח לא למחוק פעם נוספת אוסיף קישורים לאינספור מחקרים. --OriIdan 21:10, 7 ינו' 2005 (UTC)

המשפט: "והוכחה כטכניקה יעילה ביותר למניעת מחלות, שיפור יכולת הריכוז" מטעה ביותר. הפרסומת היא לשיטה עצמה על פני השיטות האחרות. אתה יכול לעלות את הערך בתור אחת השיטות לטיפול אך לא כשיטה הטובה ביותר. בקשר לתוקפה של שיטה נפלאה זו, אילו היה מדובר במחקרים רציניים היתי מתוודה אליהם במסגרת לימודי. כחסיד המדעים המדויקים אינני יכול לקבל כל "שיטה מהפכנית חדשה" כאמת לאמיתה. בכל אופן, אם בכל זאת תרצה תוכל לציין את המחקרים בדף שיחתי ואתפנה לבדוק אותם בהקדם האפשרי. אנא ציין רק פרסומים מאנשים בעלי שם שהתפרסמו בספרות הרלוונטית ולא במיני ירחונים (לדוגמא פרסום של אגודת הרופאים האמריקאית יחשב לפרסום רציני). גילגמש 21:15, 7 ינו' 2005 (UTC)

האם אמרתי שהיא טובה משיטות אחרות? לא, לא אמרתי ולא השוותי לשיטות אחרות. לא אמרתי שזו השיטה הטובה ביותר. אם לא התוודאת למחקרים המדעיים, זה משונה מאד. בכל מקרה אתה מוזמן לבדוק את הקישור שהוספתי ובבקשה לא למחוק דברים לפני שבדקת. אם אתה חסיד המדעים המדויקים אתה יודע שלא פוסלים דבר לפני שבודקים. --OriIdan 21:21, 7 ינו' 2005 (UTC)

אם השיטה היתה כה מוצלחת הטיפול בה היה נפוץ ביותר. אם לא שמעתי עליו סימן שזה לא ממש כך. בכל אופן, אסתכל בקישור. אל תעלה את הערך שוב. גילגמש 21:22, 7 ינו' 2005 (UTC)
העפתי מבט בלינק. כשאמרתי מחקרים התכוונתי לפרסומים רציניים ולא אתר איזוטרי. גילגמש

האם הסתכלת מהיכן לקוחים המחקרים שנמצאים שם? כנראה שלא ממש מאחר והם לקוחים מכתבי העת הרציניים ביותר שמוכרים לי. --OriIdan 21:29, 7 ינו' 2005 (UTC)

א. אין לי כל דרך לדעת אם הפרסומים אכן לקוחים מאיפה שאתה טוען שהם לקוחים.
ב. הסתכלתי בשניים מהם בתור דוגמא אחד היה מאיזה מכון במוסקבה משנת 93 והשני לא הצלחתי לקרוא בגלל האותיות הקטנות. פרסום במכון חסר שם בינלאומי לא נחשב לפרסום רציני ומוכני מוסקבה איבדו מיוקרתם אחרי נפילת ברה"מ ואפילו לפני כן. גילגמש 21:34, 7 ינו' 2005 (UTC)

קודם כל הגישה של לפסול ואחר כך לבדוק אינה גישה מדעית כלל וכלל! אני הסתכלתי עכשיו על אותם פרסומים בדיוק ומצאתי שם הפניות למגזינים רציניים, נכון את חלקם היה לי קשה לקרוא אבל אין לי בעיה להביא לך את המקורות בהם הם הופיעו. אני מבקש שתחזיר את הערך עד שתוכל להוכיח שלא מדובר כאן במחקרים מדעיים רציניים. אני אדאג להביא לך את רשימת כתבי העת שבהם פורסמו המחקרים.

--OriIdan 21:44, 7 ינו' 2005 (UTC)
כפי שציינתי בשיחת המשתמש שלי, ציין בבקשה את הגיליון, שנת הפרסום ושם החוקר. בלי זה אין לי שום דרך לבדוק את הפרסום הזה. גילגמש 21:45, 7 ינו' 2005 (UTC)

אני אדאג להביא לך רשימה חלקית של הגליונות ושנת הפרסום מאחר ומדובר בכשבע מאות מחקרים, לא אוכל להביא את כולם אבל אדאג להביא לפחות חמש דוגמאות. OriIdan 21:47, 7 ינו' 2005 (UTC)

כמובן שאין טעם ב-700 ואף לא התכוונתי לבדוק 700 תביא את הרציניים ביותר ואדאג לבדוק אותם ואתיעץ עם רופאים שאני מכיר אם השיטה באמת כה מוצלחת. גילגמש 21:49, 7 ינו' 2005 (UTC)

אתה יכול להתייעץ ולבדוק, מדובר כאן באחת הטכניקות הרציניות שאני מכיר, אני דווקא כן רואה שהשימוש בה נפוץ, עד כמה ששמעתי במספר ארצות באירופה תקבל הנחה בביטוח בריאות אם אתה מתרגל את הטכניקה. כמו כן חברת הביטוח הרפואי האמריקאית Blue cross ביצעה מחקר והגיעה למסקנות שאכן מדובר בטכניקה שחוסכת כסף רב מאחר והיא מונעת מחלות. חבל לי שהגישה שלך היא כזו תוקפנית של קודם למחוק ורק אחר כך לבדוק. --OriIdan 22:00, 7 ינו' 2005 (UTC)

הגישה נובעת מהעובדה הפשוטה שלא שמעתי בחיי על אף שיטה אלטרנטיבית שלא עברה למיין סטרים הרפואי והייתה יעילה. בנוסף הטון האוהד הפריעה לי. אולי אפשר לכתוב את הערך בצורה מאוזנת יותר, אבל להזכיר את תוקפו המדעי? זה כמו לטעון שהחייזרים בנו את הפירמידות. גילגמש 22:02, 7 ינו' 2005 (UTC)

בוא נתפשר על דבר פשוט אם אתה רוצה לכתוב את זה בטון אחר אתה מוזמן לערוך את זה. אבל למחוק בצורה בוטה ללא שום סיבה מוצדקת ורק אחר כך לבדוק אולי באמת מדובר על שיטה רצינית זו לא גישה יפה. זה שלא שמעת על דבר מסויים לא הופך אותו ללא קיים או לא אמיתי, אני מניח שתסכים איתי. הבאתי לך ללא מאמץ מספר דוגמאות של מקרים שהוכיחו את השיטה, אני יכול לחפש יותר ולמצוא דוגמאות לכך שהשיטה כן הומלצה על ידי רופאים במדינות שונות וגם על ידי רופאים בישראל, אני אחפש ואביא לך את הציטוטים המדוייקים. --OriIdan 22:11, 7 ינו' 2005 (UTC)

פתיחת דף חדש[עריכת קוד מקור]

הורדתי את ההגנה. הורדתי את המשפטים שהפריעו לי כי הללו את השיטה. הורדתי את האזכורים המדעים לפני שראיתי במו עיני את המחקרים ושמעתי מאחרים אודות השיטה. לינקים לאתרים מסחריים או מטיפים אינם מקובלים בויקי, אז אל תוסיף את הלינק לאתר של מהרישי. גילגמש 22:17, 7 ינו' 2005 (UTC)

יפה מאד, זו גישה נכונה. לא הייתה לי כוונה להוסיף את הלינק ולא הוספתי אותו בכיתוב המקורי שלי מאחר ומדובר באתר מסחרי ומטיף. הוספתי קישור לדף מהאתר רק לאחר שביקשת קישורים למחקרים מדעיים. אני מקווה שתבדוק את הנושא יותר לעומק. אם תרצה יותר פרטים כדאי שתפנה דרך האתר לדניאל גליקר (שהוא בעל האתר) אני איני בעל האתר ואין לי כל קשר לאגודה למדיטציה מעבר לעובדה שלמדתי אצלם את הטכניקה ואני מכיר מהתנסות אישית את יתרונותיה של השיטה. --OriIdan 22:22, 7 ינו' 2005 (UTC)

השחתה - עריכה לא נייטרלית בערך מדיטציה טרנסצנדנטלית[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "[[בערך מדיטציה טרנסצנדנטלית]]". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    pacmanשיחה 00:58, 5 יולי 2006 (IDT)

עניתי לה בדף שיחתי. pacmanשיחה 01:22, 5 יולי 2006 (IDT)