שיחת משתמש:SHIMONSHA

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ארכיון: 1

ארכיון

הכנתי עבורך ארכיון. מצטער שהוא לא בתבנית שרצית (שיחת משתמש:SHIMONSHA/1) פשוט שמתי לב מאוחר מדי... אם זה חשוב את יכול להעביר שוב. --הדוקטור המשוגע (שיחה) 10:32, 28 ספט' 2004 (UTC) תיקון:לא מה שאתה רצית אלא מה שבן הטבע עשה עבורך. --הדוקטור המשוגע (שיחה) 10:38, 28 ספט' 2004 (UTC)

החתמה (טבע) / החתמה גנומית

שלום SHIMONSHA,

ראשית, ברכות על הערך המעולה. שנית, ראה בבקשה את שיחה:החתמה (טבע). גילגמש טוען שישנה כפילות בין שני הערכים. אני מרשה לעצמי להניח שאתה, ככותב הערך, יודע יותר טוב מאיתנו אם הם באמת עוסקים באותו דבר.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 07:32, 3 אוק' 2004 (UTC)

אין כפילות. אלה ערכים נפרדים לחלוטין זה מזה. למה לא קוראים את הכתוב? בן הטבע 07:37, 3 אוק' 2004 (UTC)

קוראים, אך מכיוון שאיני מכיר כלל את התחום, ראיתי לנכון לוודא זאת.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 07:40, 3 אוק' 2004 (UTC)

פורטלים

ראיתי שלא יכולת להתאפק, ובמקום לסיים עמי את הדיון רצת לספר לחבר'ה על סירובי ליצור את הפורטלים. מילא. אך אתה זכאי להסבר מלא, כיוון שאני רואה שכשאומרים לך "לא" אתה מקבל את זה קשה.

אני לא יודע היכן היית כאשר התקיים הדיון, יכול להיות שעוד לא נרשמת. קיימנו דיון מסודר על הפורטלים, והחלטנו מה הם יהיו. ציונות ומדע המדינה לא נכנסו. מה לעשות. זה בתור התחלה.

לגופו של עניין, נתחיל עם ציונות. זהו מקרה קל, כיוון שהנושא נכנס תחת "ישראל", ועל נכונות הדבר שנינו מסכימים.

עניין מדע המדינה הוא קצת יותר מסובך, כיוון שאני מבין בזה כמו שיתוש מבין באקולוגיה. ברצינות. ולכן, טעיתי טעות ושמתי את מדע המדינה תחת סוציולוגיה. ובכן, אין לי מושג אם מדע המדינה זה תחת סוציולוגיה, מדעי החברה, היסטוריה, ספרות או כימיה אנליטית, אבל אני כן יודע שלא מדובר בנושא כה ראשי עד שהוא זכאי לפורטל משל עצמו. עד כמה שהתחום מפותח ורחב בויקי (ואני מניח שהוא כזה, אחרת לא היית מעלה את ההצעה, ואם לא אז אין בכלל על מה לדבר), אנחנו לא מחליטים על פורטלים לפי מספר הערכים שהם יכללו.

אין לנו פורטל טקסונומיה, אפילו שבן הטבע כתב המוני ערכים העוסקים בנושא, ואין לנו פורטל פיסיקת חלקיקים, למרות שעבדתי במשך תקופה ארוכה ויצרתי כמות נכבדה ביותר של ערכים בתחום, והגעתי לרמת הפירוט הגבוהה ביותר בעברית בכל האינטרנט.

אם תעיין אצל אחותנו האנגלית, תראה שאנחנו די נדיבים, פה בארצנו בנושא זה. אצלם יש רק שמונה פורטלים: תרבות, גיאוגרפיה, היסטוריה, מדעי החיים, מתמטיקה, מדעים מדויקים, מדעי החברה וטכנולוגיה.

[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 13:17, 8 אוק' 2004 (UTC)

פרישה

שמעון, תרומתך לויקיפדיה ניכרת. האם לא עדיף לנסות להשפיע מאשר לפרוש? דורית 16:25, 8 אוק' 2004 (UTC)

עדכון

דיברתי עם רועי בענין הפורטלים וההסכמה שהתגבשה עד כה היא מצערת במקצת. הענין הוא שריבוי הפורטלים יוצר סירבול רב, היות ופורטל דורש מעקב יומ-יומי. לכן בשלב זה יהיו לנו רק פורטלים בודדים. לכן לא יוקם פורטל למדע המדינה, אלא הוא ישולב בפורטל מדעי החברה. ככל הנראה, למרות כל הצער שבדבר, נאלץ למחוק את הפורטל של הסוציולוגיה מהסיבות שפירטתי.
גילגמש 13:46, 9 אוק' 2004 (UTC)

עזרה

אתה יכול לעשות לי טובה ולהחזיר את הערך שתל סיליקון לגירסה שלי שגילגמש השחית ללא סיבה (אפשר להסתכל בהיסטוריה). אני באמת השקעתי בערך הזה ויש לי מה להוסיף עליו מבחינה רפואית. שמתי לב שאתה מפעיל מערכת וככה אתה גם יכול להוריד את ההגנה המיותרת על הערך הזה. בתודה מראש. --חכם חנוכה@ 17:05, 9 אוק' 2004 (UTC)

אני מזכיר לך, הפעלתי את ההגנה רק כי מר חכם מתנהג כטרול ולא מוכן שאחרים יערכו את מאמריו. אם אתה סבור שגרסתו טובה יותר, אנא פנה אלי לפני שאתה משחזר ואשמע את טענותיך בשמחה. אם למר חכם יש דבר מה להוסיף לערך, הוא יכול לעשות זאת בדף השיחה, אם המידע אמין ורלוונטי, הוא ישולב בערך. גילגמש 17:40, 9 אוק' 2004 (UTC)

תמונות

לאור ריבוי בקשותיך לתמונות, אני רוצה לשאול, האם יש לך בעיה טכנית לעשות זאת? אולי שכחת איזה כלל שרק ערן מכיר? :)
אם תרצה, אשמח לעזור לך.
גילגמש 10:29, 12 אוק' 2004 (UTC)

קטגוריה פרס ישראל

תודה על הברכות. בקשר לדף המשתמש, מעדיפה כך בינתיים. רחל1 07:47, 19 אוק' 2004 (UTC)

זלו דיינה אינו קצרמר

שלום. הערך זלו דיינה אינו קצרמר. זה פשוט כל מה שיש לכתוב על הערך. השווה עם הוויקי באנגלית. אם אתה מסכים אז אנא הורד את הקטגוריה קצרמר ממנו. בברכה, Eranb 08:42, 19 אוק' 2004 (UTC)

הי שמעון. אני כרגע לא פנוי לויקיפדיה, אז תרגיש חופשי לכתוב את הערך... וד"א, אני מעדיף את השם ניעות, כדי לשמור על עבריות מירבית. נדב 20:03, 21 אוק' 2004 (UTC)

קצרמרים שאינם ראויים

שלום!

סליחה, שאני נכנס לדיון שלא הוזמנתי אליו, אבל יש לנו דף של מועמדים למחיקה, שכל אחד יכול להוסיף אליו ערכים שאינם ראויים בעיניו, ולקיים דיון והצבעה בעניינם. לא ברור לי מדוע דין של סכרים יהיה שונה מדין של כל ערך אחר. מקס 09:28, 26 אוק' 2004 (UTC)

התשובה היא: מכיוון שבן הטבע כתב אותם! אז מבחינת אנשים מסוימים (שאני ממש אינני נמנה עליהם!) הדבר אומר שאסור באיסור חמור למחוק אותם ויהי מה! לצערי זהו המצב ודפים אלו, שחייבים היו להימחק מזמן, עודם עומדים על תילם ומביישים את הויקי שלנו. SHIMONSHA
אבל היה כבר דיון כזה והוחלט להשאירם, אז מה הבעיה? גילגמש 09:41, 26 אוק' 2004 (UTC)
כל דף שנמנה בין המועמדים למחיקה והוחלט ברוב קולות למחוק אותו, יימחק. מי שמתנגד לדעת הרוב ומשחזר את הערך - הרי הוא משחית. הבעיה שלנו, שאנחנו מרבים להתפלמס, אבל כמעט אף פעם לא עורכים הצבעה, ולכן או שבעל הפה הגדול ביותר מנצח, או שמשאירים את המצב על כנו כי לא ברור מהי דעת הרוב. שים לב, שגם לאנשים שאינם נוהגים להשתתף בדפי שיחה, יש דעה, ויהיה נוח להם להביע אותה באמצעות ההצבעה מבלי שיצטרכו להסביר ולריב עם אחרים. תאר לעצמך, אם תוצאות הבחירות לכנסת היו נקבעים לפי איזה צד ניצח בדיון בפופוליטיקה... מקס 09:51, 26 אוק' 2004 (UTC)
מקבל את טענתך והולך לשים עליהם תווית הצבעת מחיקה. SHIMONSHA

אני מבקש שזה יהיה הדיון האחרון בענין זה. גילגמש 10:00, 26 אוק' 2004 (UTC)

הבקשה להפיכת דיון זה לתקדימי וחורץ גורלות לגבי העתיד נדחית על הסף. SHIMONSHA
טוב. לפחות תאחד את הדיונים שאפשר יהיה להשתתף בהם. הרי דין כל הערכים האלה זהה. גילגמש 10:04, 26 אוק' 2004 (UTC)
אין לי התנגדות שיתבצע איחוד כאמור לעיל. אין בכוונתי לבצע איחוד זה בעצמי. עם זאת, לא אתנגד לביצוע האחדה כזאת ע"י מי מהמשתמשים. SHIMONSHA

איפה שמעון? בן הטבע 10:33, 26 אוק' 2004 (UTC)

אולי בשיחה:מדע המדינה. SHIMONSHA

חה, חה, חה. ובאמת חשבת שערך אודות הספריות מעניין אותי? מבחינתי אתה יכול להתחיל למחוק רשימה אחר רשימה. התחל זאת וראה שבכלל לא אתנגד. נראה שטעית בכתובת. אמנם אני חיברתי אותם אך הם מעניינים אותי כשלג כאשתקד. הדיון היה אודות הקצרמרים הזמנים של היצורים ואותם אני מתחייב להרחיב. אין לי שום כוונה מרגע זה ואילך להקדיש אפילו רגע מחיי להרחבת ערכים שאינם עוסקים בטבע, ולכן, אתה רשאי להתחיל במחיקתם, זה אחר זה. תבורך, ידידי.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 10:44, 26 אוק' 2004 (UTC)

אתה רואה, כמה הכל נהיה פשוט, כשעובדים לפי נהלים ;-) מקס

לא בדיוק, אם תציץ בשינויים האחרונים תראה שבן הטבע שיחזר את סכרים הבזוי...SHIMONSHA

מקסים, כבר לא ברור לי מי יותר חכם היום. עוד מעט תעבור את חכם חנוכה. הבט נא: גשרים - ספריות - סכרים. חה, חה, חה...בן הטבע 11:27, 26 אוק' 2004 (UTC)

אני דווקא חושב שהמעשה האחרון של בן הטבע היה במקום, כי לפני כן הוא מחק ערכים לפני שהדיון בעניינם הסתיים. אמנם הערכים נכתבו על-ידי בן הטבע, אבל אינם שייכים לו. לכן הקהילה, ולא הוא, תחליט לגבי גורלם. מקס 11:34, 26 אוק' 2004 (UTC)

שיטת הקטלוג בויקי

הי,

2 שאלות:

1. מהי הדרך הטובה ביותר לשייך מאמרים לקטגוריות (איפה מרוכזות כל הקטגוריות?).

2. איך בדיוק עושים את זה (ניסיתי לשייך מאמרים ללא הצלחה...).

תודה,

אסף.צ

היי אסף, את רשימת הקטגוריות המלאה תוכל לראות בדרך כלל דרך הלינק בעמוד הראשי. לנוחותך הזמנית, העתקתי את קיצור הדרך לכאן.

על מנת לשייך מאמרים בצורה המיטבית לקטגוריה המתאימה, מומלץ מאד להכיר היטב את כלל הקטגוריות הקיימות, דבר אשר לוקח פרק זמן מסוים. כמו כן, יש להפעיל שיקול דעת יסודי לפני השיוך, על מנת לא ליצור מהומה ובלבול. תוכל גם להעתיק את רשימת המאמרים שאינם משויכים לאף קטגוריה מ[http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:Uncategorizedpages חסרי קטגוריה] בהצלחה וכל טוב. SHIMONSHA

את השיוך עצמו מבצעים בצורה של רישום [[CATEGORY:תולדות עם ישראל] וסגור סוגריים אחד נוסף מצד שמאל. SHIMONSHA


הגנות

למה הפעלת הגנה על הערך "מאיר כהנא"? גילגמש 07:46, 5 נוב' 2004 (UTC)

כי לפני שבוע הוא היווה יעד להשחתות והשתלת אידיאולוגיות ללא הפסקה. ניתן לעניין קצת זמן להירגע. SHIMONSHA
לדעתי שבוע זה פרק זמן ארוך דיו על מנת להוריד את ההגנה. אם המשחית יחזור, אפשר להגן שוב. המצב הנוכחי מפריע לערוך את המאמר. גילגמש 07:52, 5 נוב' 2004 (UTC)

רשימה של דמויות במדע המדינה

ראה הערתי בשיחה:רשימה של דמויות במדע המדינה. דוד שי 19:13, 6 נוב' 2004 (UTC)

אזהרה

מחיקת הערך מקומות מרפא הייתה פעולה זדונית, שחורגת בצורה קיצונית מסמכותו של מפעיל מערכת. חזרה על התנהגות כזו תאלץ אותי להציע שלילת סמכות מפעיל ממך. הדף רשימה של דמויות במדע המדינה נמחק לאחר שהושג קונצנזוס בקשר לתוכנו המטופש, ולנוחותך שיחזרתי את דף השיחה המתאים. דוד שי 10:14, 18 נוב' 2004 (UTC)

תודה מאבי בליזובסקי

אשמח לקבל בקשות מיוחדות, ככל שיותיר לי הזמן.

שיחזור מהשחתה

שלום שמעון, שים לב שבתור מפעיל יש לך כפתור נוח "גלגל אחורנית" כאשר אתה מסתכל על ההבדלים בין הגירסה האחרונה לקודמת. כך אתה יכול לשחזר גירסאות קודמות בלחיצת כפתור. יתרה מזו, אאל"ט כאשר אותו משתמש אלמונימי עורך כמה פעמים ברצף את אותו ערך, "גלגל אחורנית" מבטל את כל העריכות של אותו משחית. שימושי מאד. --אייתלאדאר (שיחה) 12:00, 23 נוב' 2004 (UTC)

ראיתי שהוספת פניה לג'ורדנו ברונו זה מהויקי האנגלית לזו שלנו. כמדומני, ישנו בוט המחפש את כל המאמרים הפונים לערך כלשהוא באנציקלופדיה האנגלית ומייצר קשרים בין כל ערכים אלו. אם אכן קיים בוט שכזה הרי שחבל להשקיע זמן בעבודה הידנית. APH 10:53, 24 נוב' 2004 (UTC)

פורטלים

שלום שמעון, הייתי רוצה לעבור לפסים קצת יותר מעשיים כעת משרועי הסכים לפתח פורטל למדע המדינה ומדעי החברה. מאחר וזכור לי שאתה ביקשת ראשון את הפורטל למדע המדינה, מותר להניח שתבנה ותעדכן אותו? כמובן שאשמח לעזור. בהתאם, אשמח לקבל עזרה בפורטל מדעי החברה שאקים. בברכה, דורית 12:32, 24 נוב' 2004 (UTC)

אשמח לתרום בכל אשר אוכל. SHIMONSHA 14:26, 24 נוב' 2004 (UTC)
הנה ההזדמנות, תוכל לבחון את זה? - משתמש:דורית/ארגז חול/פורטל מדעי החברה. תודה, דורית 22:32, 25 נוב' 2004 (UTC).
לדעתך כדאי להעביר את השיחה של - שיחת משתמש:דורית/ארגז חול/פורטל מדעי החברה לפורטל החדש? כך שאם יהיו ויכוחים נוספים, לפחות שלא נחזור על אותם טיעונים?דורית 10:40, 26 נוב' 2004 (UTC)
בהחלט! חשיבה חכמה (כרגיל אצלך) SHIMONSHA 10:35, 26 נוב' 2004 (UTC)
תודה על העזרה! דורית 10:40, 26 נוב' 2004 (UTC)

זה אביעד, לא המצאתי את השפה הלוואי ויכולתי להמציא שפה כזו אותה אני מדבר חלקית.

אביעד.ב. 06:51, 27 נוב' 2004 (UTC)

פורטל מדע המדינה

שמעון, בהתאם לבקשתך לעזרה בפורטל למדע המדינה, תוכל לראות את תחילת תהליך התגבשותו ב-משתמש:דורית/ארגז חול. אני צריכה לדעת אלו עוד תחומים אתה רוצה שאוסיף. אתה גם מוזמן להתחיל לעדכן במאמרים שראויים לדעתך להיכלל בפורטל. בברכה, דורית 20:11, 27 נוב' 2004 (UTC)

נראה יפה העניין. את בטוחה שאת לא רוצה להכניס את אריסטו או אפלטון כתיאורטיקנים בולטים של התחום? אולי לפחות רק את אריסטו... מה את אומרת? SHIMONSHA 15:13, 28 נוב' 2004 (UTC)
אני אומרת (שוב) שאתה מוזמן להכניס את כל מי שאתה רוצה. ולעניינו, אפשר לדעתי להכניס את שניהם, לומדים אותם גם במדע המדינהדורית 15:17, 28 נוב' 2004 (UTC)
אני יודע שאני מוזמן להכניס את מי שאני רוצה ואני גם יודע שלומדים אותם במדע המדינה (כמו שאני עצמי למדתי אותם), אבל את זאת שמעצבת את הפורטל, אז אשאיר זאת לשיקולך. SHIMONSHA 15:20, 28 נוב' 2004 (UTC)
סיימתי את הפורטל, הערות יתקבלו בברכה. דורית 12:01, 29 נוב' 2004 (UTC)
ברכות על פועלך, נראה טוב מאד! SHIMONSHA 12:03, 29 נוב' 2004 (UTC)

הצעה

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

תמיהה

מה אתה רוצה ממני? אם היית בודק, היית רואה ששן שש הוריד את הצבעתו של המתמש החדש אחרי שהחזרת אותה. גילגמש 12:55, 28 נוב' 2004 (UTC)

טעות שלי, מצטער. SHIMONSHA 12:55, 28 נוב' 2004 (UTC)

אנא ראה דף השיחה של הערך, ושקול להסיר את ה-VFD. תודה! --אייתלאדאר (שיחה) 13:39, 28 נוב' 2004 (UTC)

פיצול קטיגוריית מדע המדינה

אשמח לשמוע את חוות דעתך בcategory talk:מדע המדינה

רשימות

אולי הגיע הזמן לדון מחדש בנחיצותן של הקשימות. אני חושב שאת כל הרשימות השמיות ניתן למחוק, ויש להשאיר רק את הרשימות שתורמות משהו לקורא - למשל רשימת המדינות הממוינות לפי גודל או רשימת ערי הבירה. אתה חושב שרעיו זה יזכה לרב? גילגמש 12:44, 30 נוב' 2004 (UTC)

קודם כל הרשה לי ;-)). דבר שני, אם אפילו אתה חושב שהגיע הזמן להתחיל להעביר מהעולם את הרשימות המיותרות הללו... אז מי יישאר עכשיו מתנגד לכך? אולי רק דוד שי עצמו. אבל אתה יכול להיות בטוח שתזכה לתמיכה גורפת של רבים מהמשתמשים פה שמבינים שהרשימות הללו אינן מכבדות את ויקי. SHIMONSHA 12:46, 30 נוב' 2004 (UTC)
גילוי נאות - הגנתי עליהן בניגוד לדעתי רק כי הפסדתי בהצבעה מוקדמת יותר, בה הענין נדון בהרחבה. גילגמש 12:48, 30 נוב' 2004 (UTC)

מאבק האפרו-אמריקאים לשוויון זכויות

שלום שמעון, העליתי במזנון בעיה קשה מאוד הקשורה בך. דוד שי 19:27, 30 נוב' 2004 (UTC)

מקורות

שלום שמעון, בעת כתיבת ערך חדש ובעת הרחבה מהותית של ערך קיים, אבקשך לציין את מקורות המידע ששימשו אותך. תוכל לעשות זאת בסעיפים "קישורים חיצוניים" ו"לקריאה נוספת", או בדף השיחה של הערך. תודה, דוד שי 05:51, 4 דצמ' 2004 (UTC)

מלחמת האזרחים האמריקנית

שמעון, אנא ענה לשאלתי בשיחה: מלחמת האזרחים האמריקנית. בברכה אלמוג 09:23, 4 דצמ' 2004 (UTC)

תודה על העזרה

תודה על העזרה בערכים. העריכה שלך גם מתקנת את פשלותי וגם מלמדת אותי (בעוונותי, במקום לקרוא באופן מסודר אני פשוט לומד מעיון בערכים איך צריך לכתוב את זה).

--אורי רדלר 07:38, 14 דצמ' 2004 (UTC)

שמחתי לקרוא ולשפץ את הערך היפה שכתבת. בהצלחה בהמשך דרכך כאן. SHIMONSHA 08:17, 14 דצמ' 2004 (UTC)

שחזור

איבדת כל זכות בויקי. אם דורית סבורה שהקט' נכונה, תנסה לשכנע אותה. אם תנסה להוריד את הקט' הערך ינעל. ראה בהודעה זו החלטה סופית. אין טעם לפנות אלי. גילגמש שיחה 16:53, 21 ינו' 2005 (UTC)

הערך שלך?

אתה כותב הערך אמה גולדמן? הוא כתוב היטב. --Harel 13:33, 5 פבר' 2005 (UTC)

הערך מעולה, אבל איננו שלי. רק תיקנתי טעות קטנה שהייתה בו. SHIMONSHA 13:34, 5 פבר' 2005 (UTC)

שוב מציקים לי

שוב יש המתנכלים לנסיונות שלי למתן במקצת ערכים אנטי מדעיים, ועוד אחד שיש לו הרשאות והוא רמז שרצה לחסום אותי - הכוונה היא לטרול רפאים. האם להפסיק לתרום לויקיפדיה אם היא הופכת לפוסט מודרניסטית? Avibliz 23:15, 8 פבר' 2005 (UTC)

כתיבה

לא זכור לי שהרשו לך לכתוב. תעשה את זה שום ותחסם לעריכה. גילגמש שיחה 09:46, 13 אפריל 2006 (UTC)

ויקיפדיה איננה ברשותך, אינני זקוק לאישור מאיש לערוך פה ערכים - הם שלי ממש כשם שהם שלך. תתנהג שוב בבריונות - ותשלם על כך מחיר כבד. SHIMONSHA 09:49, 13 אפריל 2006 (UTC)

הבריון פשוט עושה כאן ככל העולה על רוחו, חוסם אנשים על ימין ועל שמאל מכיוון שהם מבצעים עריכות שאינן לטעמו. עד מתי?

SHIMONSHA, לאחר שקראתי את שכתבת כאן, אין לי ברירה אלא לרענן את זכרונך: האירוע הזכור בשם פרשת שמעון הוא האירוע הטראומטי ביותר בתולדות ויקיפדיה העברית. מעולם לא עשה ויקיפד מעשה שיש בו יותר קלון מהמעשה שעשית אתה. כיוון שוויקיפדיה מקפידה מאוד על זכויות יוצרים, אין כל אפשרות שתחזור לכתוב ערכים, משום שאין כל דרך שבה נוכל לבטוח בך. אתה רשאי לבצע עריכות מינוריות בלבד, כאלה שלא יכול להיות צל של ספק בעניין זכויות היוצרים בהן.
בעניין כתיבתך החצופה בדף שיחה זה, אני עומד לשחרר את ההגנה עליו על מנת לתת לך אפשרות להתנצל בפני גילגמש. דוד שי 10:17, 13 אפריל 2006 (UTC)

גילגמש, אני פונה אליך בהבעת צער עמוק על שלא קיפדתי את ראשך כאשר הוא היה עדיין צעיר ומחוצף פחות - כיום אין כבר כל ספק כי הדיקטטורה גילגמש את דוד שי הורסת כל חלקה טובה בוויקיפדיה. אני מאחל לשניכם את רוב המחלות שהרפואה טרם מצאה להן מענה. כמו כן אקבל בשמחה את חסימתך הצפויה מיד, שכן את עריכותי הבאות, בעתיד לבוא, אבצע באלמונימיות מוחלטת. חג חרות שמח ומי ייתן והוא יהיה האחרון של שניכם, בעיקר שלך, גילגמש הבריון מחוצף הפנים, נטול מושגי היסוד בדמוקרטיה או בשלטון החוק ובעל המוח הזערורי והמעוות. SHIMONSHA 10:23, 13 אפריל 2006 (UTC)

שמעון, אולי כדאי להזכיר לך שדוד שי וגילגמש הם לא היחידים שקוראים את הדף הזה. גדי אלכסנדרוביץ' 11:42, 13 אפריל 2006 (UTC)
אחרי מה שעשית בזמנו, אתה האחרון שיכול להעיר משהו למישהו. במקרה שלך גילגמש נהג 100% נכון. לא יכול להיות שמישהו כמוך יעז להראות את פרצופו פה, ועוד לבוא בדרישות. emanשיחה 15:42, 13 אפריל 2006 (UTC)