שיחת משתמש:SHIMONSHA/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ארכיון: 1


עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, SHIMONSHA, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן


שלום לך, ראיתי שהוספת כמה ערכים על המלחמות השונות, תקשר בבקשה את הערכים הבאים שתעשה באותו נושא לעמוד שער שעוסק במלחמות וקרבות הוא היסטוריה צבאית. בנוסף, בד"כ אנחנו שמים הפניות גם לשנים הרלוונטיות ואם יש תאריך מדויק אז גם לתאריך.

בברכה גילגמש 06:36, 27 יוני 2004 (UTC)

פסיכותרפיה[עריכת קוד מקור]

Hallo, I don't see the purose of starting anew article with no information at all in it. It's better to have no article that the Stub that you made. To make a stub you should follow the rules of giving some information. Now there is non.This article should be either expanded NOW or Deleted! F


שלום שמעון, אני מציע שתפסיק להשקיע מאמץ בערכי השנים, משום שהם נוצרים באופן אוטומטי באמצעות בוט, שיוצר את הערכים על-פי המידע בערכי הימים. כאשר יופעל הבוט, כל עמלך ירד לטמיון, ולכן כדאי לגעת בערכי השנים רק אם מדובר בתיקון חיוני שאינו סובל דיחוי, כי הבוט מופעל לעתים רחוקות. דוד שי 18:50, 2 יולי 2004 (UTC)



שלום, שמעון! אנא תשים לב להערתי בשיחה:השאל-החכר בקשר למספר הטנקים שארה"ב נתנה לרוסיה גילגמש 10:17, 16 יולי 2004 (UTC)


שמעון שלום,

כשאתה יוצר ערכים חדשים אנא הקפד על מספר כללים:

  • תן את שם הערך מודגש בתחילתו.
  • קשור את הערך לאנגלית. דוגמאות תוכל לראות בערכים שיצרת שאני בצעת להם קישור כזה.

פעילות כזו תיסוך זמנם של אחרים.

תודה
אביהו 10:55, 16 יולי 2004 (UTC)



לחברה היקרה!

לאחר התחבטויות ארוכות, היסוסים ללא קץ, לבטים ביני לביני, ייסורים עד כדי כאב ומפחי נפש שליוו אותי כמה לילות, ולאחר שכל ניסיונותיי לצלוח את העמוד הראשון בסיפור עלו בתוהו, הגעתי לידי החלטה להסיר בלב כבד את "הנסיך הקטן" מן הרשימה של יצירות מופת בספרות העולמית.

אמנם, תגובה מעט מאוחרת. אולם, עליי לנמק את עשייתי לבל תיפגעי חלילה. בן הטבע 14:22, 29 יולי 2004 (UTC)

מרקסיזם מול מרכסיזם[עריכת קוד מקור]

שלום שמעון, ראיתי שאתה עורך הרבה ערכים ומשנה את הכתיב של מרכסיזם למרקסיזם. גם לי השימוש בק נראה יותר טבעי, אבל הערך הראשי נקרא מרכסיזם, וגם היה על זה דיון בשיחה:מרקסיזם.

בדיקת הטיה[עריכת קוד מקור]

נראה לי שאתה היחיד פה כרגע בויקי שהוא לא אלמונימי. אשמח אם תוכל להיכנס לערך גילה גמליאל ולוודא שהדברים שם כתובים באופן שאינו מוטה. אני מכירה את העובדות היטב, אבל רצוי שמישהו נוסף ישזוף עינו בתוצאה. תודה. F

בעיית הרשמה[עריכת קוד מקור]

שלום, שמעון!
לא הצלחתי לחזור אליך למייל מסיבה כלשהי, לכן אני משיב לך פה. לא הבנתי את הבעיה שלך. לאן אתה לא מצליח להרשם? אם כוונתך לרשימת הויקיפדים הפעילים, פשוט תערוך אותה ותחתום בה וזה זה. אם כוונתך למשהו אחר, אז תסביר לי שוב את בעיתך ואנסה לסייע לך. גילגמש 16:11, 6 אוג' 2004 (UTC)

מקצועות וקישורים פנימיים[עריכת קוד מקור]

שמעון, שינית את הקישור בויקטור פרנקל כך שמילה פסיכיאטר תוביל לערך פסיכיאטריה. יש בויקי ערכי מקצועות. הרבה פעמים מלקרוא ערך כללי על תחום מסוים, לא ברור מה בדיוק אותו בעל מקצוע עושה, ולכן לא נראה לי שיש סיבה, או שזו שיטה טובה, לבצע הפניות מסוג זה. F

שלום שמעון, לאור עריכותיך הרבות בנושאים הקשורים להיסטוריה וההיסטוריה הצבאית, אני מזמין אותך להעיף מבט על שער שמוקדש לנושא ולערוך את המאמרים המקושרים אליו ולמלא את הערכים האדומים. גילגמש 08:42, 10 אוג' 2004 (UTC)

על מנת לקרוא את המיילים שלי אתה צריך לשנות את הקידוד של הטקסט שלך. הפעולה קלה מאד. אתה צריך ללחוץ עם הכפתור הימני על הטקסט ולבחור את הקידוד הרלוונטי. אם הקידודים העבריים לא עובדים, תנסה את UNICODE הוא נמצא בד"כ בתחתית הרשימה. אם זה לא יפתור את הבעיה, אז לצערי לא אוכל לסייע בענין היות והידע שלי במחשבים מוגבל ביותר. גילגמש 14:41, 11 אוג' 2004 (UTC)

המהפכה התעשייתית[עריכת קוד מקור]

שלום שמעון -

תודה שביקשת ממני להציץ בערך. עקרונית זה לא ממש תחום שאני מבין בו או תקופה שממש מוכרת לי, אבל נראה שהמדובר בערך שהושקעו בו מחשבה והבנה. כמובן שעל הנושא הזה ניתן להרחיב מאד (הרפרנס שלי לתקופה הזו "אירופה מאז נפוליון" של דייויד תומסון - ספר סכמאטי, כמעט כמו ספר טלפונים, ובטח מעניין כמו ספר טלפונים, שהכריחו אותי פעם לרכוש לצרכי איזה קורס באוניברסיטה הפתוחה - מקדיש לנושא כעשרה עמודים). אבל הסיכום שלך הוא בהחלט יסודי, ממצה ומעורר מחשבה.

הערות חיצוניות -

א. יש להתחיל ערך בשם ערך כשהוא מודגש, ולהמשיך בהגדרה קצרה. כדי שמי שיקרא את הערך ידע במה מדובר. הערך שלך מתחיל בשתי פיסקאות "לא הגדרתיות" ורק הפיסקה השלישית "המהפכה התעשייתית הינה שם למכלול שינויים בדרכי החיים ואופני הייצור וכו'" היא הגדרתית. נסה לשנות את סדר הפיסקאות. חשוב על מי שבכלל לא מבין במה מדובר וקורא את הערך לראשונה.

ב. עשית ערך טוב יפה, ובעל מרכזיות בערכים ההיסטוריים - תן לו קישורים. הכנס לערכים קשורים (אם אין - אז תיצור אותם) כמו "מכונת קיטור", "טוויה", "היסטוריה של אנגליה", "המאה ה-18" וקשר אותם לערך שלך.

שמעון - המשך בעבודתך הטובה, ובהצלחה. אלמוג 17:15, 12 אוג' 2004 (UTC)


גם אני הצצתי לבקשתך בערך. אני מסכים פחות או יותר עם אלמוג מעלי. ביצעתי מעט שינויים מינוריים. אפשר לדעתי להרחיב עוד את הערך - ראה את הגרסה שלו בוויקפדיה באנגלית. בהצלחה Eranb 10:24, 13 אוג' 2004 (UTC)

שלום, שמעון.

היות ולצערי, אינך יכול לקרוא את המיילים שלי, אבקש ממך לפנות אלי להבא לדף השיחה. בקשר למיילים, אני לא זוכר מה כתבתי בדיוק, ככל הנראה אלו היו תשובות לשאלות ששאלת. לצערי, אני מוחק את המכתבים שאני מקבל לכן אין לי העתק של מה שכתבת. אם תזכר אתה מוזמן לשאול אותי או כל משתמש אחר את השאלה שוב פעם.
נ.ב. אתה עושה עבודה נפלאה, המשך בה. רק בקשה קטנה, יש תיבה של שינוי משני, כאשר אתה משנה טעויות דפוס ושינויים זניחים אחרים, אנא סמן את התיבה על מנת שכותב הערך ידע אם יש צורך להסתכל בעריכה המחודשת או לא. גילגמש 10:07, 13 אוג' 2004 (UTC)

שלום שמעון, אני רואה שאתה מסמן את השינויים המשניים שלך, אחלה. רציתי לבקש ממך גם לכתוב את מהות השינוי. כפי שבטח שמת לב ב"שינויים אחרונים" רב המשתמשים הקבועים רושמים את תקציר השינוי. זה עוזר להתמצות בעריכות הרבות שמתבצעות מדי יום. היות ואתה עורך עשרות אם לא מאות מאמרים ליום, אז זה יהיה נפלא אם תעשה כן. את התקציר כותבים בשורה שמופיעה מתחת ל"בחר מהרשימה כדי להוסיף" ומעל תיבת הסימן של השינוי המשני. גילגמש 17:00, 13 אוג' 2004 (UTC)

מאמרים מומלצים[עריכת קוד מקור]

שלום שמעון,
אנא אל תעלה יותר מאמרים מומלצים להצבעה במזנון. נהוג לעשות את זה בדף המאמרים המומלצים. לגופו של ענין, צירפתי את הערך שלך, עבודה יפה. גילגמש 17:23, 20 אוג' 2004 (UTC)

המאמר המומלץ[עריכת קוד מקור]

שלום שמעון,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון ויקיפדיה:מזנון#המאמר המומלץ - הצעה

גילגמש 23:10, 20 אוג' 2004 (UTC)

ציוד אמריקאי בחזית הרוסית[עריכת קוד מקור]

בהמשך לשיחתנו בקשר למספרי טנקים מערביים באוגדות סובייטיות במהלך מלחמת העולם השניה, דיברתי עם ידיד רוסי, שסבו שירת בחיל השיריון בזמן מלחמת העולם השניה. הוא קיבל צל"ש על זה שהוצא קצין מטנק ולנטיין בוער ולטענתו טנקים אמריקאים היו נפוצים מאוד באוגדות המשורינות והממוכנות, כך שהמקור שלך ככל הנראה אמין ביותר.
בברכה,
גילגמש 16:52, 28 אוג' 2004 (UTC)

זה המאמר שאתה מחפש. נדב 18:28, 4 ספט' 2004 (UTC)

למיטב הבנתי, יש להמנע ממקפים בשמות ערכים. לפיכך, הזזתי את סוציאל-דמוקרטיה לסוציאל דמוקרטיה. Tal Cohen 21:21, 6 ספט' 2004 (UTC)


חבר יקר:

זהו משפט שהוספת לדף שיחה בויקיפדיה - "נראה לכם שראוי שדף כזה יהיה בויקיפדיה (אני יודע שבן הטבע הנערץ כתב אותו, אז מה...)?"

חרגת והפרת כללי התנהגות בין חברי הקהילה בכך שבמקום לקרוא תיגר כל חשיבתו של מישהו אחר, הרי בחרת להשמיצו. במקרה זה, מדובר בי, בפעם הבאה, שלא נדע... הנך מתבקש להפעיל שיקול דעת בתגובותיך בתקווה שמקרה נוסף שכזה לא יישנה. בן הטבע 13:54, 8 ספט' 2004 (UTC)

שמעון שלום,

את הבקשה שלך ממני שמת בדף המשתמש שלי ולא בדף השיחה של המשתמש. העברתי אותה למקום הנכון, ושם גם תראה את תשובתי.

אביהו 11:06, 11 ספט' 2004 (UTC)

פירגון והערכה[עריכת קוד מקור]

שמעון ידידי, רציתי לומר לך מילה טובה על שעות העבודה הרבות והמוצלחות שאתה משקיע כאן, לתועלתו של המין האנושי כולו. זוהי הזדמנות נדירה, שכן אין אנו עוסקים בשבחים בדרך כלל. עלה והצלח במעשיך המבורכים, מי ייתן והאל יחזק ידיך. SHIMONSHA

לא הבנתי, זה פירגון עצמי של שמעון :)? מה קורה פה? --Harel 09:10, 15 ספט' 2004 (UTC)

מצטרף למחמאות, ממש נהניתי מהערך על מפ"ם ולא רק ממנו שן שש זעם 09:05, 15 ספט' 2004 (UTC)

לא יודע מי כתב את הברכות, אבל אני מצטרף אליהן. דוד שי 15:10, 15 ספט' 2004 (UTC)


שמעון החביב!

לאחר שבירכת את עצמך ואף הודית על אותן הברכות, הריני מבקשך לעיין בתגובתי לגבי אותו כימאי צרפתי: היו 2-3 ערכים אודות אישים שיצרתי בכוונה לחבר ערך מלא. לדאבוני, נשתכח מבינתי עצם קיומן של אותן תחיליות ערכים וכל שנותר מהם הוא שורה קצרה שאין לה מקום בויקיפדיה ללא הרחבה. במידה שלא מצאת במנוע החיפוש, אנא פנה לספרנית בספריה הקרובה לביתך. בשמות לועזיים יתכנו אופני כתיבה שונים ובמקרה הזה לא קלעתי לאותה הצורה המקובלת יותר בכתיבה ותו לא. קל להגדיר צבע לבן וצבע שחור ואין כל אפשרות מילולית להגדיר צבע אפור. אז האם נבטל את קיומו של צבע חשוב זה? אינך יכול למחוק פועלו של כימאי חשוב רק משום שאינו תופס מקום במאגר הנתונים של גוגל.

עתה, לא מקובל שחבר בקהילת ויקיפדיה יברך את עצמו על פועלו. אתה חייב להתאפק בעניין זה. כשתחוש שאינך עומד בכך עוד, אנא אמור לי זאת בדף השיחה שלי ואני כבר אעתיר עליך תשבחות כטיפות המים אשר בים.

מעשיך הטובים אינם ניתנים לשפיטה על ידי בני האדם אלא על ידי המלאכים היושבים במרומים. הם יחליטו בבוא העת אם פניך מועדות לגן העדן הנכסף או לגיהנום האיום. חיברת ערך אודות מחברה של היצירה "הקומדיה האלוהית". הואיל ואין אפשרות להשיג ספר זה כיום, אספר לך את תמצית העלילה בקצרמרה: גן עדן, גיהנום, צדיקים, רשעים.

בעניין טיפות המים...יש בשמים המון עננים. אף אחד מהם לא שלך.

שמעונשה, אולי יושב שם מלאך קטן ומאזין לתחינתך.

בן הטבע 12:48, 16 ספט' 2004 (UTC)

שמעון, רצוי להמשיך דיון באותו דף שיחה. ניחא, השבתי לך בדף השיחה שלי. בן הטבע 10:35, 17 ספט' 2004 (UTC)

ראיתי שהכנסת את מישל פוקו לקטגוריית הסופרים. השיוך הזה הוא בעייתי - אם נכניס את כל מי שכתב ספר עיון לקטיגוריה, היא תהייה קטגוריית על של מדענים - ולא בטוח שזה מה שאנחנו רוצים. לטעמי, רק סופרי פרוזה צריכים להיכנס לקטיגוריה. נדב 09:54, 15 ספט' 2004 (UTC)


ראה תשובתי בדף השיחה שלי. דוד שי 15:07, 15 ספט' 2004 (UTC)

אידיאולוגיות ומדע המדינה[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שהוספת את פשיזם לcategory:מדע המדינה. אנא שים לב ששיכתי את כל האידיאולוגיות (או את כל אלה שמצאתי) לcategory:אידיאולוגות, ויהיה יותר אלגנטי פשוט לשייך את הקטגוריה למדע המדינה. נדב 18:42, 16 ספט' 2004 (UTC)

מלחמת מנע[עריכת קוד מקור]

שלום SHIMONSHA,

ראיתי שיצרת עכשיו את הערך מלחמת מנע. בדיוק לפני כמה זמן עשיתי ויקיזציה לערך מקביל, מתקפת מנע. הערך שכתבת אתה לא מכיל הרבה יותר מידע מהערך הראשון, כך שהייתי מציע לשלב אותו, ואח"כ ליצור ממנו הפניה מתאימה. בברכה, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 13:01, 17 ספט' 2004 (UTC)

גם לי יש רושם שהערך מתקפת מנע מתעלם מההבחנה היפה שיש בערכים מלחמת מנע ומכה מקדימה, ומערבב בין המושגים. יש לפצל את תוכנו של ערך זה בין שני הערכים האחרים, ואת הערך הזה להפוך להפניה למלחמת מנע. דוד שי 15:22, 17 ספט' 2004 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

שלום שמעון, ראיתי שאתה מתאמץ יותר מדי בצירוף ערך לקטגוריה. דוגמה: בערך העלייה הראשונה שמת שורת קטגוריה [[CATEGORY:ציונות|העלייה הראשונה]] בעוד שמספיק לשים [[CATEGORY:ציונות]]. את התו | והטקסט שאחריו צריך לשים רק כאשר רוצים שהערך יתמיין בקטגוריה לא לפי שם הערך, אלא בסדר אחר. זה נחוץ בעיקר בקטגוריות של אישים, שם רוצים שהמיון יהיה לפי שם משפחה, ולא לפי השם הפרטי. אין צורך לשים לאחר התו | טקסט שזהה לשם הערך (אם כי זה לא מזיק, רק מבזבז את זמנך). דוד שי 17:17, 17 ספט' 2004 (UTC)

חן חן על עזרתך, SHIMONSHA

מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

בוקר טונ שמעון, מיניתי אותך למפעיל מערכת. קרא בבקשה את ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת. דוד שי 06:18, 18 ספט' 2004 (UTC)

חן חן מכובדי, אקווה להיות זכאי לעול הנ"ל.

SHIMONSHA.

שלום,
קודם כל ברכותי לרגל המינוי. חוץ מזה רציתי להעיר את תשומת לבך לערך חדש שכתבת - מאבק האפרו-אמריקאים לשוויון זכויות נהנתי מאד מקריאת הערך, אך לדעתי יצרת פסקאות גדולות מאד המקשות על הקורא. חילקתי את הפרק הראשון לפסקאות קטנות יותר. לדעתי במקום לרדת שורה בעזרת ה-BR עדיף להשאיר שורת רווח בין פסקה לפסקה. כך הרבה יותר קל לקרוא ערך ארוך כל כך. גילגמש 09:20, 18 ספט' 2004 (UTC)

תודה שהפנית את תשומת לבי לערך זה. הערך יפה ומרשים, ועומד בשורה אחת עם טובי הערכים בויקיפדיה. אלמוג 14:39, 18 ספט' 2004 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

למה אתה מוסיף בעלי חיים נכחדים לקטגוריית שמירת הסביבה? גילגמש 05:39, 19 ספט' 2004 (UTC)

כי זה רלוונטי! קשר של סיבה ותוצאה! SHIMONSHA
אם כך תצרף את קטגורית חיות נכחדות בתת קטגוריה. אין טעם להכניס את כל הערכים לשתי הקטגוריות. גילגמש 05:44, 19 ספט' 2004 (UTC)

פלורנס נטינגייל[עריכת קוד מקור]

למה צירפת אותה למתמטיקאים? לא כל אחד שלומד מתמטיקה ומלמד אותה לילדים זכאי להיכנס לקטגוריה זו. יש לך עוד טיעונים להכנסת הגברת לקטגוריה? גילגמש 06:46, 19 ספט' 2004 (UTC)

פלורנס נייטינגייל צורפה על ידי לCATEGORY: מתמטיקאים בשל התרומה המשמעותית שהרימה לתחום הסטטיסטיקה הרפואית. נייטינגייל גם פיתחה שיטה גרפית להצגת הנתונים. פועלה בתחום לא התמצה בהיותה "לומדת מתמטיקה ומלמדת אותה לילדים". אולי אילו טרחת לקרוא את המאמר עד סופו - היית גם אתה מבחין בכך. בשל תרומתה זו היא גם הייתה לאשה הראשונה שנבחרה אי פעם לחברה הסטטיסטית המלכותית. בכך יש שוני גדול מאשר להימצא במצב של "עוד מישהו שלומד קצת מתמטיקה ונותן שיעורי עזר לילדים". אני בטוח שגם אתה היית מגיע למסקנות אלו, לו היית טורח, כאמור, לקרוא את המאמר עד תומו.
מלבד זאת, אני מצר על נימות תוקפניות וקנטרניות משהו שעולות מכיוונך היום.
בברכה ובידידות, SHIMONSHA

שמעון, אני מבקש להקפיד בעניין הקטגוריות. מי שמלמד פילוסופיה אינו פילוסוף אלא אם פרסם משנה פילוסופית, כך גם במדע, מתמטיקה וכן הלאה.
עתה, לגבי מינים נעלמים, הרשה לי לבשר לך שלפי תפיסת המדע, מינים מחויבים להיעלם מסביבתם ואם היתה נשמרת הסביבה כפי שהיתה, לא יכולנו שנינו לשוחח, אלא אם החיידקים היו מפתחים אינטרנט בקטריאלי.
המונח שמירת הסביבה הוא לגבי מאות השנים האחרונות ואינו עוסק בהקניית ערכים לדינוזאור טורף, שמא ירחם נא על אחד ממיני הארכיאורניס למען הדורות הבאים.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 07:13, 19 ספט' 2004 (UTC)

גם לאחר קריאת הערך עד סופו, ברור לי שאין מקומה בקטגוריית המתמטיקאים. יחד עם זאת, ראוי לצרפה לקטגוריית "סטטיסטיקאים". סטטיסטיקאי הוא עיסוק שונה משל מתמטיקאי, אם כי יש נקודות מפגש בין העיסוקים. בעניין הכתיב של William בעברית, יש לכתוב ויליאם ולא וויליאם, וכבר הרחבנו על כך את הדיבור, למשל בוויכוח ויקיפדיה או וויקיפדיה ובמקומות נוספים. אלה הם כללי האקדמיה ללשון העברית. בהזדמנות ארחיב בעניין זה (וראו הרחבת מה בערך ו). דוד שי 07:25, 19 ספט' 2004 (UTC)

מיון עולם הטבע[עריכת קוד מקור]

שלום,
אל תצרף בבקשה בעלי חיים לקטגוריית העל "בעלי החיים" אם תצרף את כולם לשם היא תגדל לכדי עשרות אלפי ערכים. במקום זאת, יש ללכת לפי הסוגים, הממלכות והמינים. ראה לדוגמא את מיון היונקים. גילגמש 05:14, 20 ספט' 2004 (UTC)


שלום,
ראה בבקשה את הצעתי בויקיפדיה:הגבלת עריכות של משתמשים אנונימיים
גילגמש 12:13, 20 ספט' 2004 (UTC)

שלום שמעון, שלחתי לך e-mail וטרם קיבלתי תשובה. אני מחכה לה בקוצר רוח. דוד שי 18:40, 20 ספט' 2004 (UTC)

שלחתי להוטמייל שלך, אשלח שוב דרך ויקיפדיה. דוד שי 18:46, 20 ספט' 2004 (UTC)

שמעון. גם בריטניקה תומכת בי. מה תאמר על כך.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 21:17, 22 ספט' 2004 (UTC)

מעמד האישה ומגדר בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

אשמח לקבל את התייחסותך בשיחה:אפליית נשים#פיצול ופחזור הערך. נדב 12:58, 23 ספט' 2004 (UTC)


שמעון, האם כבר קראת את הערכים שחיברתי בימים האחרונים: ביניהם עטלפיםכתבי יד אבודים בתולדות ישראלעשרת השבטים (בחלקו המכריע) – קידוש השם (בחלקו המכריע) – ראש הנקרהשביל האפלצ'ים. אלה ערכים מקוריים לחלוטין. אין בשום מקום בספרות הישראלית או באינטרנט סיווג מעודכן של העטלפים. לא הגיע לידיעתי שום מאמר שנכתב אי פעם בנושא כתבי יד אבודים בתולדות ישראל. חפש בגוגל על ראש הנקרה, ואמור לי מי הראשון שפרסם חומר על השמורה, אם לא בן הטבע. מי התחיל לכתוב על שביל האפלצ'ים ברשת אם לא אני. איפה תמצא בספרות הישראלית או ברשת מאמר מקיף ראשון בעברית בנושא עשרת השבטים. איפה תמצא ברשת מאמר בשילוב מקורות היסטוריים העוסק בקידוש השם. כמו שהבחנת חיברתי עוד ערכים השבוע ואף הוספתי מידע לערכים אחרים. אני אדם יחיד, יממה עודנה 24 שעות ושבוע מכיל רק שבעה ימים. אינני יכול להוסיף תוכן לויקיפדיה יותר מכך בימים ספורים. אלה מאמרים מקוריים הדורשים חשיבה מאומצת ופנייה למקורות. אני לא מתרגם חומר מויקיפדיה ועושה את חיי קלים. דרכי היא אחרת – אני מעוניין באנציקלופדיה עברית מקורית. לכן, חדל נא לשאול אותי כל יומיים למה פה חסר עדיין תוכן וכו'. לחבר מעל אלף ערכים בחצי שנה של פעילות נטו זה מעל המקובל בלשון המעטה.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 07:54, 24 ספט' 2004 (UTC)

לשמעון ידידי ערב טוב. אנא קרא את ההתכתבות שלי עם בן הטבע בדף השיחה שלו בנוגע לצ'מברליין. התכתבות זו בטעות יסודה, שכן סברתי כי הוא שחיבר את הערך בעוד שאתה חיברת אותו. לכן אשמח לקבל הערותיך, באותו אופן שהייתי שמח לקבל את הערותיו. ערב טוב אלמוג 18:29, 26 ספט' 2004 (UTC)

שלום שמעון,
אתה בין מביני ההיסטוריה באתר ולכן פניתי אליך.
מה דעתך על הערך החדש היסטוריה צבאית אובייקטיביסטית שנפתח היום ע"י מתשמשת חדשה? הבאתי את טיעוני בגוף הערך.
גילגמש 09:03, 28 ספט' 2004 (UTC)

לא רלוונטי עוד. הכותבת הסכימה למחוק את הערך. מצטער שהטרחתי אותך.
נ.ב. תעביר חלק מדף השיחה לארכיון. קשה לשמור אותו. גילגמש 09:15, 28 ספט' 2004 (UTC)