שיחת משתמש:Shaystar

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Gilgamesh בנושא הערך שי עבאדי
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Shaystar, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, מלכת אסתר - שיחה 22:40, 28 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

הערך שי עבאדי[עריכת קוד מקור]

שלום,

אני לא יודע אם אתה שי עבדי בעצמו או רק כותב אודותיו, אך זה לא משנה. פרק הקישורים החיצוניים שהוספת מנופח מאוד ומנוגד למדניות המקובלת. יתכן שהורדתי קישורים מועילים, אך יש לצמצם פרק זה. פרק קישורים חיצוניים משמש כביבליוגרפיה מרחיבת דעת עבור הקורא המזדמן. לכן, יש למקם שם בעיקר קישורים כלליים ולא כתבות ספציפיות שעוסקות בדבר מה ספציפי. כתבה אחת או שתיים זה עוד סביר, אך לא כתבות רבות כל כך.

באפשרותך לפזר חלק מהקישורים החיצונים בתוך הערך כמראי מקום לטענות ספציפיות. דבר כזה מקובל בהחלט. עושים את זה על ידי הוספת הערת שוליים ופתיחת פרק נוסף "הערות שוליים". תוכל למצוא דוגמאות לשימוש זה בהפניות לחומר כתוב וגם קישורים חיצוניים בערכים רבים.

מוסיפים הערת שוליים באופן הבא: {{הערה|גוף ההערה}} במקום המילים "גוף ההערה" עליך להוסיף טקסט כלשהו כמו הפניה לחומר כתוב בספר מודפס או לינק לכתבה במופיעה באינטרנט. בתחתית הערך יש לפתוח כותרת "הערות שוליים" ולהוסיף קוד: {{הערות שוליים}}. עזרה טכנית נוספת והנחיות כלליות ניתן למצוא בויקיפדיה:הערות שוליים. כמו כן, תוכל לעיין בערכים אחרים ולראות איך משתמשים בהערות שוליים. גילגמש שיחה 11:00, 24 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה