שיחת משתמש:Shshoki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פניות למשתמשים[עריכת קוד מקור]

נא לא להספים משתמשים שהביעו עמדה לגבי מכון תכלית. זה מטריד ולא מועיל לקידום מטרותיכם. איש עיטי - הבה נשיחה 11:30, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

היי תודה. אשמח אם תעזור לי לדעת כיצד עלי להתמודד עם טענות לא ענייניות ועם גישה נגטיבית נגדנו. אני חסר אונים Shshokiשיחה 11:33, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
תבינו, תמיד יהיו כאן מאבקים פנימיים בין משתמשים בשאלה מה יש לו "חשיבות אנציקלופדית" ומה אין לו, מה ראוי שיכתב עליו ומה לא. זה לא נגדכם באישי. (אפשר לראות בקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים שחשיבותם האנציקלופדית לא הובהרה רשימה חלקית של ערכים שנמחקו בעבר). אני מבין שמבחינתכם חשוב שיהא ערך על המכון וטיעוני המתנגדים הם לא עניינים, אבל האמינו שמבחינת עורכים קבועים כאן אתם לא לב העניין ולא אנטיות מכוונת מנחה אותם. אין לי ממש עצות איך לגרום לאנשים לשנות את דעתם (אני בדרך כלל מזדהה עם אלה שמעדיפים למחוק). איש עיטי - הבה נשיחה 11:44, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
שלום וברוך הבא לויקיפדיה. ויקיפדיה העברית היא מיזם חברתי הקיים כבר מעל 20 שנה, ובמסגרתו נכתבת האנציקלופדיה המקיפה ביותר שנכתבה אי פעם בעברית. נכון למרץ 2024, קיימים בויקיפדיה העברית מעל 350,000 ערכים, שנכתבים ונערכים על ידי מאות כותבים.
במהלך 20 השנים בהם מיזם זה פועל, נצבר נסיון רב בכל האמור לדרכי הפעולה הנכונות במיזם, כמו גם בכל האמור בתכנים שצריכים להיות כלולים בו.
כמו בכל דבר שמעורבים בו אנשים רבים, גם במיזם זה עשויים להתגלות חילוקי דעות. במהלך השנים נוצרו מנגנונים שונים המאפשרים טיפול בחילוקי הדעות. אחת המוסכמות בויקיפדיה היא שמנגנונים אלו חייבים להיות שקופים ונגישים לחלוטין לכלל קהילת הכותבים.
מכיוון שנימוקי כתובים באופן ברור, ומכיוון שדעתי לגיטימית (גם אם שונה משלך), ומכיוון שאתה מבקש "לשוחח" עמי - מתקבל הרושם של חוסר הבנה בסיסי מאוד של מהי הויקיפדיה וכיצד היא פועלת. יתכן שבשל חוסר הבנה זה מתנהל כרגע דיון החשיבות בנושא הטיוטה.
אני מציע שתקח לך פרק זמן של כחצי שנה בו תערוך ואף תכתוב בויקיפדיה, תתודע לדרכי המקום ותוך כדי כך גם תתרום לציבור הרחב, ולאחר מכן תשקול שוב אם וכיצד הערך צריך לעלות.
עמית - שיחה 11:57, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]