שיחת משתמש:Yanivten

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת אלמוג בנושא נייטרליות בעריכותיך
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yanivten, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ברכות על הערך מנגנון היגס Yoavd - שיחה 20:22, 19 במאי 2010 (IDT)תגובה

נייטרליות בעריכותיך[עריכת קוד מקור]

שלום יניב. עריכותיך המרובות בערך האגודה לזכויות האזרח בישראל, כולל ההתעקשות על העריכה המגמתית הזאת, בהיעדר מקורות, וכן עריכותיך בהמשך, עלולות להיראות בטעות כמונעות מאג'נדה פוליטית. אנו משוכנעים שהדבר אינו כך, אך אנא קרא את ויקיפדיה:מדריך לנקודת מבט נייטרלית לפני המשך העריכות בערך זה.

כתיבת ערכים שיש להם נגיעה פוליטית בויקיפדיה מחייבת הימנעות מקונפליקט עם בעלי עמדות פוליטיות אחרות. בברכה, דני. ‏Danny-w19:27, 3 ביולי 2010 (IDT)תגובה

וכנ"ל לגבי עריכותיך כאן. ‏Danny-w20:03, 3 ביולי 2010 (IDT)תגובה
לאחר אזהרותיו של דני המשכת בעריכות פוליטיות בערך. זה לא מקובל כאן. זו אזהרה שנייה. בפעם הבאה אבקש ממפעיל מערכת להתערב, ולהראות לך את הסנקציות הנהוגות כאן בנוגע לעריכות פוליטיות ומגמתיות. כאן לא פורום פוליטי אלא אנציקלופדיה ויש להתנהג בהתאם. כל עריכה יש לנמק ולהביא לה מקורות. אלמוג 20:49, 3 ביולי 2010 (IDT)תגובה

שלום דני! תודה על הערותייך ותיקונייך. תחילה, אני רוצה להבהיר שלאחר הערותייך, חדלתי מלערוך ערכים בעלי גוון פוליטי. לפיכך אינני מבין את המקור לאזהרה השנייה (העריכה השנייה שלי הייתה של ערך בפיסיקה, "המודל הסטנדרטי", בו אני עוסק במחקר שלי).בכל מקרה, אני סבור שכל מה שכתבתי הן עובדות מבוססות, שקישורים המאמתים אותן מופיעים בערך עוד לפני עריכתי. אולם אני מקבל את הטענה שללא קישורים מתאימים השינויים שלי הן בחזקת הטייה פוליטית, ולכן אחדול משינויים ללא קישורים מתאימים.

בנוגע לערכים עצמם: בשום שלב לא התייחסתי לערכים כאל פורום פוליטי. אם תבדוק את שינויי לערכים שוב, תיווכח לראות כי לא מדובר בהטייה פוליטית, אלא נסיון למחוק הטייה כזו. אני רואה בויקיפדייה כלי חשוב מאוד להפצת מידע אמין, ואני מסכים לחלוטין שאסור להופכו לפורום פוליטי. מסיבה זו בדיוק שיניתי בערכים משפטים בעלי הטייה פוליטית מובהקת, כולל אחד שהיה שקרי. עריכתי איננה מגמתית (פרט להתעקשות על עובדות).בתיקון המקורי שלי לערך האגודה לזכויות האזרח, אף ציינתי את ראיונות מזכ"ל העמותה,חגי אלעד (שבהחלט מזוהה פוליטית). אני סבור כי כל התיקונים שלי מבוססים עובדתית. בכל מקרה, ברשותך, אני אעבור שוב על התיקונים שביצעתי ואוודא שאכן אין בהם גוון פוליטי. תיקונים שאינם מבוססים אני אמחוק בעצמי (אם טרם עשית זאת), ולאלו המבוססים אני אוסיף קישור רלוונטי.

חבל לי שביטלת באופן גורף את כל שינויי, כולל חלק שהיו תיקוני הגהה (פעילים בימין->פעילי ימין). אני עומד מאחורי התיקונים. לצערי הרב, האגודה לזכויות האזרח הפכה להיות מזוהה פוליטית בשנים האחרונות (למרות זאת, אני עדיין תורם לה). אולם, כפי שכבר צוין, לפני שאערוך שוב, אני אצרף קישורים רלוונטיים. אין לי כוונה להפר את הכללים.

אלמוג! מקבל את תיקונייך לגבי המקורות, ואת הערותייך. בעתיד אני אוודא שלכל תיקון שלי הכולל מקור, המקור אכן יופיע. למען האמת, בעריכה שביצעתי בעבר (לפני כחודשיים) הוספתי קישורים, שהורדו באותו יום. מאחר וכך סברתי (בטעות) כי לא מדובר בתנאי הכרחי.

אני מתחייב להעניק תשומת לב רבה יותר לתיקוניי בעתיד. כפי שכבר ציינתי, אין אני מבין את מקור האזהרה השנייה. חדלתי מלערוך ערכים בעלי גוון פוליטי לאחר הפנייה מדני (את שני הערכים, הקרן החדשה לישראל והאגודה לזכויות האזרח (שלה אגב, אני תורם באופן קבוע) שיניתי טרם פנייתו.

גם אם אינני מסכים עם כל הערותיו של דני, אני מכבד אותו וברור לי כי עלי לקבל את הכללים ולציית להוראותיו, ואני אכן עושה זאת.

בכבוד רב יניב טננבאום