שיחת משתמש:Yona100

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yona100, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

דורית 21:35, 24 אוגוסט 2005 (UTC)

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה OpethDman.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה,דורית 21:35, 24 אוגוסט 2005 (UTC)

עוד בעניין תמונה וזכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

התמונה:Hangover.jpg מהווה הפרה של זכויות יוצרים, כפי שאפשר לראות בברור מהסימון עליה. אין להעלות לוויקיפדיה תמונות המוגנות בזכויות יוצרים, אלא לשימוש תחת תנאי שימוש הוגן. התמונה המדובר תימחק מוויקיפדיה בקרוב. הא? 09:58, 3 מרץ 2006 (UTC)

זאת רק תמונה אבל.... מאיפה אני ישיג תמונה בלי זכויות יוצרים.
ואיך הספקתם, ג'יזס?! העליתי את זה לפני כמה דקות!
ויקיפדיה מכבדת את החוק, ובכלל זה את החוקים הנוגעים לזכויות יוצרים. אין אפשרות לעשות בנושא זה אפילו את ההנחה או קיצור הדרך הקטנים ביותר.
תמונות שאין עליהן זכויות יוצרים תוכל למצוא בויקישיתוף, או במקומות אחרים ברחבי האינטרנט העוסקים בנושא.
חלק מהפעילות ההתנדבותית בוויקיפדיה היא פיקוח על השינויים, כדי לוודא שלא יעשו דברים שהם בניגוד לנהלים בוויקיפדיה (טעויות, השחתה, הפרת זכויות יוצרים, חוסר בנקודת מבט נייטרלית, וכדומה). ויקיפדים רבים עוסקים בכך כחלק מתרומתם לוויקיפדיה.
בהצלחה בתרומתך לוויקיפדיה, הא? 10:12, 3 מרץ 2006 (UTC)
אבל אני לא מבין, מה יהיה לבעל התמונה נגד זה שנשתמש בה? הרי ויקיפדיה לא טוענים שהם יצרו את התמונה.
זה בכלל לא משנה אם בעל הזכויות על תמונה מתנגד או לא. כל עוד בעל התמונה לא נתן את הסכמתו לפרסום התמונה תחת תנאי הרשיון שמשמש את ויקיפדיה (שהוא ה-GNU FDL), זה בניגוד לחוק במדינת ישראל לעשות שימוש בתמונה (או בכל יצירה מוגנת זכויות יוצרים אחרת), אלא אם מדובר במקרה של שימוש הוגן. מידע נוסף אפשר לקבל בויקיפדיה:זכויות יוצרים ובויקיפדיה:שימוש הוגן.
כדי להבין טוב יותר את ויקיפדיה, אני מפציר בך לקרוא את הודעת הברכה שבראש דף שיחה זה.
בהקשר טכני, אתה יכול לבצע הזחה באמצעות נקודותיים לפני התגובה שלך. עוד, אתה יכול לחתום בעזרת ארבעה תווי זרקא לאחר התגובה שלך, כך ~~~~. הא? 11:51, 3 מרץ 2006 (UTC)
תודה על ההסברים! ולגבי התמונות, פעם הבאה או שאשתמש באמת בויקישיתוף, או שלא אשים תמונות ואתן לויקיפדים אחרים לטפל בנושא. יונתן בשן 13:22, 3 מרץ 2006 (UTC)
בשמחה. אם יש לך שאלות כלליות נוספות, תוכל לשאול בויקיפדיה:דלפק יעוץ, ותקבל מענה תוך זמן קצר. אם השאלות נוגעות לערך מסויים, אנא שאל בדף השיחה של אותו הערך. הא? 13:52, 3 מרץ 2006 (UTC)
וואוו, אתם תמיד כאלה רשמיים פה?
לפעמים. אנחנו פשוט יודעים שבלי סדר יהיה קשה הרבה יותר להתקדם בשיפור האנציקלופדיה החופשית בעברית.
עדיין אתה שוכח לחתום, יונתן. הא? 14:23, 3 מרץ 2006 (UTC)

עריכות ש"נעלמו"[עריכת קוד מקור]

אם ביצעת שינוי בדף, והשינוי "נעלם", אל תבצע אותו שנית. יש סיבה לכך שהוא "נעלם". אילו קראת את הדף אליו מגיעים מהקישור סיוע לגבי עריכות "נעלמות" היית יודע. אנא קרא את הודעת הקבלה בראש דף זה. הא? 16:16, 3 מרץ 2006 (UTC)