לדלג לתוכן

שיחת קטגוריה:תמונות החשודות בהפרת זכויות יוצרים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Hanay בנושא מעקב אחר קבצים בקטגוריה הזאת

צריך להתחיל לרוקן את הקטגוריה הזאת... טרול רפאים 10:19, 14 יולי 2005 (UTC)

אני מרוקן אותה מדי פעם. בד"כ אם אין תשובה 3-4 ימים מההודעה הראשונה אני שם הודעה שניה ואם כעבור כמה ימים, עדיין אין תשובה, אני מוחק. גילגמש שיחה 10:21, 14 יולי 2005 (UTC)

איך אני מסדר תמונה שנמצאת כאן של הרב יהודה צדקה, תמונה שאני צילמתי ואני לא יודע איך אני מוציא אותה מהחשד להפרת זכויות יוצרים, אשמח אם מישהו ידריך אותי?

שלום רב,
העלתי את התמונה Melvin_Purvis1. תמונה שצולמה במהלך שירותו של מלבין פרביס ב- FBI בין בין השנים 1927-1935, כלומר, לפני יותר מ- 50 שנה. הנני חדש בויקיפדיה ורציתי לדעת האם ההעלאה שביצעתי חוקית ואוכל להשתמש בתמונה ליצירת ערך. מקור התמונה הינו האתר crimelibrary.com כפי שגם ציינתי (בלינק ישיר וארוך מאוד) בפרטי התמונה.
תודה Plugnumber 01:19, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

מעקב אחר קבצים בקטגוריה הזאת[עריכת קוד מקור]

שלום איתן. במסגרת פעילות OTRS עליך לעקוב אחר הקטגוריה הזאת. לקטגוריה הזאת אני ואחרים מוסיפים תמונות שיש איתן בעיה ברישיון או שהן חשודות בהפרת זכויות יוצרים. אם באמצעות תבנית {{תמונה חשודה}} או תבנית {{תמונה בעייתית}} ובמקביל נעשית פניה למעלה הקובץ בדף שיחתו. אם לא נשלח אישור מתאים, אז לאחר שבוע יש לעבור על התמונות ולמחוק אותן. אתה יכול לראות בקטגוריה למשל תמונה של זוקי קריסטל שנשלח בגינה אישור והיא עדיין בקטגוריה כי לא הוספת את האישור לקובץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:57, 16 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה