המופע של לולו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף שמש קטנה)
המופע של לולו
כרזת הסדרה באנגלית
כרזת הסדרה באנגלית
סוגה סדרה מצוירת, קומדיה
שחקנים טרייסי אולמן עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור קנדהקנדה קנדה
מספר עונות 3
מספר פרקים 52
הפקה
חברת הפקה אולפני קוקי ג'אר עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה HBO עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 30 דקות
שידור
רשת שידור TV Cultura עריכת הנתון בוויקינתונים
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים
תקופת שידור מקורית 11 בנובמבר 199521 בפברואר 1999
תקופת שידור בישראל 19982001
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המופע של לולואנגלית: The Little Lulu Show) היא סדרת טלוויזיה מצוירת אמריקאית-קנדית לילדים. הסדרה מתארת את קורותיה של הילדה לולו מופט, משפחתה וסביבתה הקרובה.

זוהי סדרת האנימציה השנייה המבוססת על קומיקס זה, חברת ניפון אולפני אנימציה הפיקה סדרת אנימה בשם "שמש קטנה" ששודרה בערוץ הראשון. בשנת 1998 שודרה התוכנית לראשונה בערוץ הילדים, כאשר את לולו דובבה בעונה הראשונה ענבל לורי ובעונה השנייה רעות יהב.

תקופת השידור המקורית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה שודרה בארצות הברית בין ה-30 ביוני 1995 -21 בפברואר 1999 תחת השם: "The Little Lulu Show". בשנת 1998 יצא סרט הקולנוע הראשון של המופע של לולו, המתאר את תקופת ההתבגרות של לולו. מאוחר יותר היא שודרה בעברית.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכנית מספרת על ילדה קטנה, מצחיקה, משעשעת ושובבה בשם לולו מופט. לולו בעלת שיער ארוך, שחור ומתולתל שלרוב אסוף בקוקו גבוה, עיניים שחורות ותמיד לובשת שמלה אדומה.

במהלך הסדרה סובבים את לולו אנשים ומכרים כמו אימה הדאגנית, אביה העצלן, חברתה הטובה אנני, חברה הטוב טובי (המכונה "טובי השמן"), הילד העשיר ווילבר, אויבתה המושבעת והיפה גלוריה ואהובה של גלוריה (ואויבה של לולו), ניקולס.

התוכנית מחולקת לשלושה סיפורים לכל תוכנית, זמן התוכנית הוא כחצי שעה וכל סיפור הוא כרבע שעה. בכל תחילת וסיום קטע לולו מציגה מופע סטנדאפ שבו היא מתבדחת על חשבון חבריה ועל המקרה שקרה או יקרה באותו הפרק. בנוסף ישנם סרטוני-ביניים קצרים ללא דיבור.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]