AEW Beach Break

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Beach Break

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של מגוון מתאבקים
מידע
ארגון All Elite Wrestling
תאריך 3 בפברואר 2021
עיר ג'קסונוויל, פלורידה
אולם Daily's Place
מספר צופים 700
סדרת פרקי ספיישל של AEW Dynamite
New Year's Smash Beach Break

Beach Break היה פרק ספיישל היאבקות מקצועית של ארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW). האירוע נערך ב-3 בפברואר 2021 באולם ה-Daily's Place בג'קסונוויל, פלורידה ושודר ברשת הטלוויזיה TNT כספיישל של תוכנית הטלוויזיה השבועית של הארגון, Dynamite.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית ג'ים רוס
טוני שיבאני
אקסקליבר
דון קאליס (קרב מרכזי)
כרוז ג'סטין רוברטס
שופטים אובריי אדוארדס
ברייס רמסבורג
מייק פוסי
פול טרנר
ריק קנוקס
מראיין אלכס מארווז
עורך טקס הנישואין ג'יימס מיטשל

בנובמבר 2020, האירוע Beach Break הוכרז לינואר 2021.[1] לעומת זאת, האירוע נקבע מחדש ל-3 בפברואר.

ב-23 בדצמבר בפרק של התוכנית Dynamite, קיפ סביאן ופנלופה פורד הכריזו שהם יערכו את טקס החתונה שלהם בספיישל Beach Break.[2]

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות במהלך התקופה שעד לקיום האירוע. העלילות הופקו דרך סדרת היוטיוב, Being The Elite אשר משודרת בערוץ הרשמי של היאנג באקס ובתוכניות השבועיות Dynamite ו-Dark.

בספיישל Winter Is Coming, שנערך ב-2 בדצמבר 2020, קני אומגה ניצח את ג'ון מוקסלי וזכה באליפות העולם של AEW. מוקסלי חזר במהלך הלילה הראשון של הספיישל New Year's Smash, שנערך ב-6 בינואר 2021, והתעמת עם אומגה, אך הוא הותקף על ידי אומגה וצמד ה-Good Brothers (דוק גאלוס וקארל אנדרסון). ב-20 בינואר בפרק של התוכנית Dynamite, נקבע קרב שלושה נגד שלושה בין אומגה, גאלוס ואנדרסון למוקסלי ושניים מחברי קבוצת ה-Death Triangle (פאק וריי פיניקס) לספיישל Beach Break.

ב-8 בינואר, דווח שהקרב בין ד"ר בריט בייקר לת'אנדר רוזה שהיה אמור להתקיים ב-13 בינואר בפרק של התוכנית Dynamite, נדחה עקב חשיפתה של רוזה לאדם אשר נמצא חיובי לנגיף הקורונה.[3] ב-13 בינואר, הקרב בין השתיים נקבע מחדש לספיישל Beach Break.

ב-20 בינואר בפרק של התוכנית Dynamite, קרב באטל רויאל זוגות נקבע לספיישל Beach Break, כאשר למנצחים בקרב זה תינתן ההזדמנות להתמודד על אליפות הזוגות של AEW באירוע Revolution. טופ פלייט (דאריוס מרטין ודאנטה מרטין), The Acclaimed (אנתוני בואנס ומקס קאסטר), פרייבט פארטי (אייזיאה קאסידי ומארק קוון), ג'וראסיק אקספרס (ג'ונגל בוי ולוצ'סאורוס), The Inner Circle (סמי הייגר (ג'ייק הייגר וסמי גווארה), סנטנה ואורטיז, וכריס ג'ריקו ו-MJF)), הדארק אורדר (אלכס ריינולדס וג'ון סילבר) ו(איוול אונו וסטו גרייסון) והיאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) הוכרזו כמשתתפים בקרב. אלופי הזוגות, היאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון), שהוכרזו גם הם לקרב הבאטל רויאל, הודיעו שאם הם ינצחו, הם אלו שיבחרו את היריבים שלהם לקרב על חגורות אליפות הזוגות באירוע Revolution.‏ FTR (קאש וילר ודקס הרווד) היו אמורים לקחת חלק בקרב הבאטל רויאל זוגות, אך הוסרו מהקרב עקב השעיה למשך שבוע שספגו על ידי הנהלת AEW בשל תקיפתם את ג'וראסיק אקספרס לאחר הפסדו של הרווד בקרב יחידים לג'ונגל בוי ב-27 בינואר בפרק של התוכנית Dynamite. וילר והרווד הוחלפו בקרב על ידי נציגי קבוצת הדארק אורדר, אלכס ריינולדס וג'ון סילבר.[4]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

העיתונאי של Wrestling Observer Newsletter, דייב מלצר, העניק ציון של 4.5 כוכבים לקרב המרכזי.

תוצאה לאורך זמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר הקרב המרכזי, המתאבק קנטה מארגון ההיאבקות היפני New Japan Pro-Wrestling‏ (NJPW) ערך את הבכורה שלו ב-AEW, כשתקף את מוקסלי מאחור ואף ביצע עליו את מהלך הסיום שלו, ה-Go 2 Sleep. צעד זה נבע לאחר שהוכרז שמוקסלי יגן על אליפות ארצות הברית במשקל כבד של IWGP מול קנטה ב-26 בפברואר בפרק של התוכנית NJPW Strong, שנקרא בשם The New Beginning USA. לאחר התקיפה, נודע שקנטה יחבור לשורות קני אומגה לקרב זוגות מול מוקסלי ולאנס ארצ'ר שיהיה מסוג קרב ספירות בכל מקום ב-10 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite.

עוד נודע שדארבי אלין יגן על אליפות TNT של AEW מול ג'ואי ג'נלה, The Inner Circle (כריס ג'ריקו ו-MJF) יתמודדו מול The Acclaimed (אנתוני בואנס ומקס קאסטר), ומשפחת נייטמר (קודי רודס ולי ג'ונסון) יתמודדו מול פיטר אבאלון וסזאר בונוני ב-10 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite.

כל שש עשרה המשתתפות הוכרזו לטורניר ההדחות על המועמדות לאליפות הנשים של AEW אשר חולקו לשני בתים: בית ארצות הברית ובית יפן.

הוכרז ל-3 במרץ בפרק של התוכנית Dynamite ששאקיל אוניל וג'ייד קארגיל יתמודדו בקרב זוגות מעורב מול קודי רודס ורד ולווט.[5]

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 כריס ג'ריקו[א] ניצח בקרב באטל רויאל זוגות לאחר שהדיח אחרון את דאריוס מרטין[ב] קרב באטל רויאל זוגות אשר קבע את הטוענים לכתר לאליפות הזוגות של AEW באירוע Revolution
אם אלופי הזוגות, היאנג באקס, היו מנצחים — הם אלו שהיו בוחרים את היריבים שלהם לקרב הזוגות באירוע Revolution.
12:00
2 ד"ר בריט בייקר (עם רבל) ניצחה את ת'אנדר רוזה בנוקאאוט קרב יחידים 13:15
3 אדם פייג' ומאט הארדי ניצחו את Chaos Project (לות'ר וסרפנטיקו) קרב זוגות 03:55
4 לאנס ארצ'ר (עם ג'ייק רוברטס) ניצח את אדי קינגסטון (עם הבוצ'ר, הבלייד והבאני) קרב חוטבי עצים 07:00
5 קני אומגה ו-The Good Brothers (דוק גאלוס וקארל אנדרסון) (עם דון קאליס) ניצחו את ג'ון מוקסלי ו-Death Triangle (פאק וריי פיניקס) קרב שלושה נגד שלושה 15:25
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
  1. ^ שותפו של ג'ריקו בקרב זה היה MJF; כתוצאה מכך, הם הזוג שקיבל קרב עתידי על חגורות האליפות.
  2. ^ סדר ההדחות: דאנטה מרטין, אלכס ריינולדס, ג'ייק הייגר, מאט ג'קסון, אנתוני בואנס, סטו גרייסון, לוצ'סאורוס, איוול אונו, מארק קוון, ג'ון סילבר, אורטיז, סנטנה, אייזיאה קאסידי, ניק ג'קסון, ג'ונגל בוי, MJF, מקס קאסטר וסמי גווארה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]