Fyter Fest (2020)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Fyter Fest (2020)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של ג'ון מוקסלי ובריאן קייג'
מידע
ארגון All Elite Wrestling
תאריך 1 ו-2 ביולי 2020 (שודר ב-1 וב-8 ביולי 2020)
עיר ג'קסונוויל, פלורידה
אולם Daily's Place
מספר צופים 0 (מאחורי דלתיים סגורות)[א]
סדרת אירועי Fyter Fest
2019 Fyter Fest
(2020)
סדרת פרקי ספיישל של AEW Dynamite
Bash at the Beach Fyter Fest
(2020)
Fight for the Fallen

(2020) Fyter Fest היה סדרת פרקי ספיישל היאבקות מקצועית של ארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW). האירוע היה השני בסדרת אירועי Fyter Fest. האירוע הדו-שבועי נערך באולם ה-Daily's Place בג'קסונוויל, פלורידה ושודר ברשת הטלוויזיה TNT כספיישל בן שני חלקים כחלק מתוכנית הטלוויזיה השבועית של הארגון, Dynamite, ב-1 וב-8 ביולי 2020. בעוד שהלילה הראשון נערך בשידור ישיר, הלילה השני הוקלט מראש ב-2 ביולי ושודר ב-8 ביולי.

אחד עשר קרבות התנהלו באירוע, כאשר חמישה היו בלילה הראשון, בעוד שהיתר היו בלילה השני. בקרב המרכזי של הלילה הראשון, קני אומגה ואדם פייג' ניצחו את בסט פרנדס (צ'אק טיילור וטרנט) ושמרו על אליפות הזוגות של AEW. הקרב המרכזי של הלילה השני היה אמור להיות קרב שבו ג'ון מוקסלי יגן על אליפות העולם של AEW נגד בריאן קייג', אך קרב זה נדחה והתקיים ב-15 ביולי בספיישל Fight for The Fallen, עקב העובדה שמוקסלי הוכרח להיכנס לבידוד, משום שאשתו, רנה יאנג, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. במקום זאת, בקרב המרכזי של הלילה השני, כריס ג'ריקו ניצח את אורנג' קאסידי.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור ג'ים רוס
טוני שיבאני
אקסקליבר
כריס ג'ריקו (לילה 1)
כרוז ג'סטין רוברטס
שופטים אובריי אדוארדס
מייק פוסי
פול טרנר
ריק קנוקס
מראיינים אלכס מארווז
דאשה גונזלס

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-29 ביוני 2019, ארגון ההיאבקות AEW קיים את אירוע השלם וצפה בשם Fyter Fest. האירוע היה בשיתוף עם אירוע משחקי הלחימה של Community Effort Orlando‏ (CEO). האירוע השני בסדרת אירועי Fyter Fest הוכרז במהלך קיום האירוע Double or Nothing, שנערך בחודש מאי, מה שביסס את מעמדו של Fyter Fest כאירוע שנתי של ארגון ההיאבקות AEW. לעומת השנה הקודמת, האירוע של שנת 2020 הופק על ידי AEW בלבד ולא בשותפות עם CEO.

הארגון תכנן לקיים את אירוע זה בלונדון, אנגליה, אך הוא הוזז למיקום אחר עקב מגפת הקורונה. בנוסף, האירוע היה אמור להיות משודר במתכונת אירוע שלם וצפה, אך מאוחר יותר הוחלט לשדרו כספיישל בן שני חלקים כחלק מהתוכנית השבועית Dynamite ב-1 וב-8 ביולי.[1]

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות במהלך התקופה שעד לקיום האירוע. העלילות הופקו דרך סדרת היוטיוב, Being The Elite דרך הערוץ של AEW ובתוכניות השבועיות Dynamite ו-Dark.

באירוע Double or Nothing, קודי ניצח את לאנס ארצ'ר בגמר הטורניר אשר קבע את אלוף TNT הראשון של AEW. בפרק העוקב של התוכנית השבועית Dynamite, קודי הודיע שהוא מציב אתגר פתוח בכל שבוע בפני כל מי שירצה קרב מולו על התואר. קודי הגן בהצלחה על חגורת האליפות בשבועות הבאים נגד מתאבקים כמו ילד הג'ונגל, מארק קוון וריקי סטארקס, כשלאחר הקרב נגד קוון ב-10 ביוני בתוכנית Dynamite, ג'ייק הייגר תקף את קודי והביע את רצונו להתמודד מולו על התואר. קודי נענה באתגר לחיוב לרצונו של הייגר, כשהעניק לו את הקרב המיוחל אשר נקבע לאירוע Fyter Fest.

במהלך המופע המקדים לאירוע Double or Nothing, בסט פרנדס (צ'אק טיילור וטרנט) ניצחו את פרייבט פארטי (אייזיאה קאסידי ומארק קוון) בקרב זוגות אשר קבע את הטוענים לכתר לאליפות הזוגות של AEW. ב-27 במאי בפרק של התוכנית Dynamite, דווח שבסט פרנדס יקבלו את ההזדמנות להתמודד מול אלופי הזוגות, קני אומגה ואדם פייג' על חגורות אליפות הזוגות באירוע Fyter Fest.

לאחר שבסט פרנדס (צ'אק טיילור וטרנט) ואורנג' קאסידי ניצחו את The Inner Circle (ג'ייק הייגר, סנטנה ואורטיז) ב-10 ביוני בפרק של התוכנית Dynamite, כריס ג'ריקו וחברי הקבוצה תקפו את בסט פרנדס ואף גרמו לקאסידי לדמם לאחר שחבטו בו בעזרת שק מלא בתפוזים. שבוע לאחר מכן בפרק של התוכנית Dynamite, בסט פרנדס הניחו על כף המאזניים את המועמדות שלהם לאליפות הזוגות בקרב נגד Le Sex Gods (כריס ג'ריקו וסמי גווארה), שבסופו טיילור וטרנט ניצחו ושמרו על הטעונה לכתר לאחר שקאסידי, שהיה מחופש לצלם, גרם לגווארה למעוד ואיפשר לטרנט לבצע את ההצמדה לניצחון. לאחר הקרב, קאסידי תקף את ג'ריקו וכתוצאה מכך קרב בין השניים נקבע לאירוע Fyter Fest.

באירוע Double or Nothing, היקארו שידה ניצחה את ניילה רוז בקרב ללא פסילות וללא ספירות חוץ וזכתה באליפות הנשים של AEW. ב-10 ביוני בפרק של התוכנית Dynamite, שידה חברה לקריס סטטלנדר נגד רוז ופנלופה פורד. לאחר שפורד הצמידה את שידה לניצחון בקרב הזוגות, קרב בין השתיים נקבע לאירוע Fyter Fest.

קרב מבוטל[עריכת קוד מקור | עריכה]

באירוע Double or Nothing, בריאן קייג' ערך את הבכורה שלו בארגון במהלך קרב הקזינו סולם אשר קבע מי מתשעת המתאבקים יקבל קרב עתידי על אליפות העולם של AEW. במהלך מסיבת העיתונאים לאחר האירוע, נשיא הארגון, טוני חאן הודיע שקרב האליפות של קייג' נגד ג'ון מוקסלי, שהגן בהצלחה על תוארו מאוחר יותר באותו הערב נגד מר ברודי לי, יתקיים באירוע Fyter Fest. לעומת זאת, במהלך הלילה הראשון של האירוע, דווח שהקרב ביניהם ידחה ויתקיים ב-15 ביולי בספיישל Fight for The Fallen, עקב העובדה שמוקסלי הוכרח להיכנס לבידוד, משום שאשתו, רנה יאנג, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה.[2]

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

1 ביולי
מס' קרבות התניות זמן
1 ג'וראסיק אקספרס (ילד הג'ונגל ולוצ'סאורוס) (עם מרקו סטאנט) ניצחו את MJF ווורדלו קרב זוגות 11:15
2 היקארו שידה (א) ניצחה את פנלופה פורד (עם קיפ סביאן) קרב יחידים על אליפות הנשים של AEW 11:28
3 קודי (א) (עם ארן אנדרסון) ניצח את ג'ייק הייגר (עם קטלינה הייגר) קרב יחידים על אליפות TNT של AEW 14:59
4 פרייבט פארטי (אייזיאה קאסידי ומארק קוון) (עם מאט הארדי) ניצחו את סנטנה ואורטיז קרב זוגות 11:23
5 קני אומגה ואדם פייג' (א) ניצחו את בסט פרנדס (צ'אק טיילור וטרנט) קרב זוגות על אליפות הזוגות של AEW 15:39
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
8 ביולי
מס' קרבות התניות זמן
1 קני אומגה ואדם פייג' (א) ניצחו את פרייבט פארטי (אייזיאה קאסידי ומארק קוון) (עם מאט הארדי) קרב זוגות על אליפות הזוגות של AEW 11:32
2 לאנס ארצ'ר (עם ג'ייק רוברטס) ניצח את ג'ואי ג'נלה (עם סוני קיס) קרב יחידים 11:17
3 הבוצ'ר והבלייד והלוצ'ה בראדרס (פנטגון ג'וניור וריי פיניקס) ניצחו את FTR (קאש וילר ודקס הרווד) והיאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) קרב ארבעה נגד ארבעה 16:27
4 ניילה רוז ניצחה את קנזי פייג' וקיילין קינג קרב האנדיקאפ 2 נגד 1 02:11
5 קולט קבנה והדארק אורדר (מר ברודי לי וסטו גרייסון) ניצחו את SoCal Uncensored (כריסטופר דניאלס, פרנקי קאזריאן וסקורפיו סקיי) קרב שלושה נגד שלושה 11:27
6 כריס ג'ריקו (עם סנטנה ואורטיז) ניצח את אורנג' קאסידי קרב יחידים 18:00
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביאורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ האירוע התקיים ללא קהל ששילם כרטיס עקב התפרצות נגיף הקורונה בארצות הברית, אף על פי שמספר מתאבקי AEW וחברי צוות הופיעו כקהל.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]