NXT TakeOver: Brooklyn II

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT TakeOver: Brooklyn II

הלוגו הרשמי של האירוע
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 20 באוגוסט 2016
עיר ברוקלין, ניו יורק
אולם ברקליס סנטר
מספר צופים 15,671
שיר(י) הנושא "Giant" בביצוע
Banks & Steelz
"Serpents" בביצוע Neck Deep
"Relentless" בביצוע Of Mice & Men
ספונסר(ים) Jolly Rancher
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
באטלגראונד :NXT TakeOver
Brooklyn II
סאמרסלאם
סדרת אירועי NXT TakeOver
The End :NXT TakeOver
Brooklyn II
Toronto
סדרת אירועי NXT TakeOver: Brooklyn
I :NXT TakeOver
Brooklyn II
III

NXT TakeOver: Brooklyn II היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך לארגון הפיתוח שלהם, NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-20 באוגוסט 2016, באולם ברקליס סנטר שבברוקלין, ניו יורק.[1] וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע. האירוע היה האירוע ה-11 בסדרת אירועי NXT TakeOver.

שישה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, שינסקה נקאמורה ניצח את סמואה ג'ו וזכה באליפות ה-NXT. האירוע זכור בעיקר בשל קרבות הבכורה של אמבר מון ובובי רוד. כמו כן, ביילי רשמה את הקרב האחרון שלה ב-NXT במסגרת אירוע זה, לפני שעברה לרוסטר הראשי כדי להיות חלק מתוכנית הדגל Raw.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network תחת השם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע היה אירוע השלם וצפה השלישי של NXT בשנת 2016.

ב-27 ביולי בפרק של התוכנית NXT, הג'נרל מנג'ר של NXT, ויליאם ריגל, הודיע ששינסקה נקאמורה הוא המועמד לתואר אליפות ה-NXT של סמואה ג'ו, והאחרון יגן על תואר זה באירוע בברוקלין. ג'ו, שהביע חוסר שביעות רצון מהחלטה זו, בהתחלה סירב להתחרות מול נקאמורה ודרש מריגל שיארגן לו יריב אחר. לעומת זאת, ריגל חייב אותו להתחרות מול נקאמורה, ואם לא יעשה זאת, הוא יופשט מחגורת האליפות.[2]

באירוע NXT TakeOver: Dallas, שנערך ב-1 באפריל, אסקה הכניעה את ביילי וזכתה באליפות הנשים של NXT, הכנעה שכתוצאה ממנה ביילי התעלפה. ב-15 במאי בפרק של התוכנית NXT, ניה ג'קס ניצחה את ביילי ופצעה אותה (כחלק מהעלילה המתוסרטת). באירוע NXT TakeOver: The End, שנערך ב-8 ביוני, ג'קס החליפה את ביילי הפצועה בקרב על התואר של אסקה, אך ג'קס נוצחה על ידי האחרונה. ביילי חזרה ב-22 ביוני בפרק שבו ניצחה את דיאונה פוראזו. בשבועות שבאו לאחר מכן, המתיחות בין אסקה לבין ביילי הסלימה וקרב ביניהן נקבע לאירוע בברוקלין. ב-17 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT, אסקה וביילי חתמו על חוזה הקרב והפכו אותו לרשמי.[3]

ב-3 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT, פרומואים שודרו על בואה של אמבר מון וקרב הבכורה שלה באירוע זה. שבועיים לאחר מכן, בילי קיי דרש מויליאם ריגל לשבץ אותה בקרב נגד מון.[4]

ב-3 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT, בובי רוד ערך את הופעת הבכורה שלו ב-NXT. שבוע לאחר מכן, לאחר שאנדרדה "סיין" אלמאס ניצח את אנג'לו דוקינס, רוד הודיע לאלמאס שהג'נרל מנג'ר, ויליאם ריגל קבע קרב ביניהם אשר יתרחש באירוע בברוקלין.[5]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור טום פיליפס
קורי גרייבס
כרוז גרג המילטון
שופטים דנילו אנפיביו
דרייק וורץ
אדי אורנגו
פאנל לפני האירוע רנה יאנג
ליטה
מאורו רנאלו

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב הפותח של האירוע היה נו ויי חוזה שפגש את אוסטין אריס. אריס גבר על חוזה לאחר שהכניע אותו כתוצאה ממהלך ההכנעה שלו, ה-Last Chancery. לאחר הקרב, אריס ביצע פעם נוספת את אותו המהלך על חוזה, אך הידאו איטמי הגיע לזירה ונחלץ לעזרת חוזה. איטמי תקף את אריס בעזרת מהלך הסיום שלו, ה-Go To Sleep.

בקרב השני, בילי קיי התחרתה נגד אמבר מון. סיום הקרב התנהל כך שמון ביצעה את מהלך הסיום שלה, האקליפס, ולאחר מכן הצמידה את קיי לניצחון.

לאחר מכן, בובי רוד התחרה נגד אנדרדה "סיין" אלמאס. הקרב נגמר לאחר שרוד ביצע את מהלך הגלוריוס בומב על אלמאס.

בקרב הרביעי, הריבייבל (דאש ויילדר וסקוט דוסון) הגנו על אליפות הזוגות של NXT נגד DIY (ג'וני גרגאנו ותומאסו צ'אמפה). הקרב הסתיים לאחר שדוסון הכריח את גרגאנו להיכנע ובכך הריבייבל ניצחו בקרב ושמרו על חגורות האליפות.

בקרב הלפני אחרון, אסקה הגנה על אליפות הנשים של NXT נגד ביילי. במהלך הקרב, אסקה ביצעה על ביילי את מהלך ההכנעה שלה, אסקה לוק, אך ביילי סירבה להיכנע ויצאה מהאחיזה שלה. לאחר מכן, אסקה ביצעה בעיטה מסובבת על ביילי, הצמידה אותה לספירת שלוש ושמרה על התואר בהצלחה.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי של הערב הפגיש את אלוף ה-NXT, סמואה ג'ו, שהגן על תואר האליפות נגד שינסקה נקאמורה. במהלך הקרב, ג'ו ביצע את המאסל באסטר על נקאמורה, אך לא הצליח להצמיד אותו לספירת שלוש. נקאמורה ביצע על ג'ו את מהלך הסיום שלו, הקינשאסה, אך גם הוא לא הצליח להצמיד בהצלחה את ג'ו. סיום הקרב התנהל כך שנקאמורה ביצע את הקינשאסה פעם אחת נוספת והפעם מהחבל האמצעי של פינת הזירה, לאחר מכן ג'ו ספג את מהלך הקינשאסה בפעם השלישית ובכך נקאמורה הצליח להצמיד את ג'ו לניצחון ולזכות באליפות ה-NXT.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 אוסטין אריס ניצח את נו ויי חוסה בהכנעה קרב יחידים[6] 10:42
2 אמבר מון ניצחה את בילי קיי קרב יחידים[7] 04:35
3 בובי רוד ניצח את אנדרדה "סיין" אלמאס קרב יחידים[8] 10:22
4 הריבייבל (דאש ויילדר וסקוט דוסון) (א) ניצחו את DIY (ג'וני גרגאנו ותומאסו צ'אמפה) בהכנעה קרב זוגות על אליפות הזוגות של NXT[9] 19:10
5 אסקה (א) ניצחה את ביילי קרב יחידים על אליפות הנשים של NXT[10] 14:07
6 שינסקה נקאמורה ניצח את סמואה ג'ו (א) קרב יחידים על אליפות ה-NXT[11] 21:14
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]