אנדרדה אלמאס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנדרדה אל אידולו
Andrade El Idolo
אנדרדה, יולי 2018
אנדרדה, יולי 2018
לידה 3 בנובמבר 1989 (בן 34)
גומז פאלאסיו, דורנגו, מקסיקו
שם במה אנדרדה
אנדרדה "סיין" אלמאס
אנדרדה אל אידולו
ברילנטה
ברלינטה ג'וניור
גררו אצטקה
לה סומברה
מאני אנדרדה
ריי אצטקה
משקל 95 ק"ג
גובה 1.75 מטר
מקום מגורים אורלנדו, פלורידה, ארצות הברית
לאום מקסיקני
קריירה מקצוענית 3 באוקטובר 2003 – הווה (20 שנה)
מאמנים מורו III
ברילנטה סניור
אל סאטאניקו
סטוקה
פרנקו קולומבו
ליגות AEW
מידע אישי
בן או בת זוג שארלוט פלייר (2019–?) עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מנואל אלפונסו אנדרדה אורופזהאנגלית: Manuel Alfonso Andrade Oropeza; נולד ב-3 בנובמבר 1989) הידוע יותר בשם הבמה שלו, אנדרדה הוא מתאבק מקסיקני, המופיע בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית הדגל Raw. אנדרדה זכה פעם אחת באליפות ה-NXT. הוא התחרה בעבור הארגון Consejo Mundial de Lucha Libre (או בשמו המוכר יותר: CMLL) משנת 2007 ועד שנת 2015 תחת שם הבמה לה סומברהספרדית: "הצל").

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

NXT‏ (2015–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלמאס כאלוף ה-NXT לצד זלינה וגה באירוע NXT TakeOver: New Orleans

ב-19 בנובמבר 2015, אנדרדה חתם על חוזה ב-WWE.[1] לאחר מכן, הוא נשלח ל-WWE Performance Center כדי להתחיל את הקריירה שלו בארגון, כך שהוא מתמקד בשיפור האנגלית שלו בעזרתה של שרה סטוק, מאמנת של ה-WWE שעבדה בעבור הארגון המקסיקני, CMLL במשך כמעט כעשור. את קרב הבכורה הלא טלוויזיוני שלו ערך ב-8 בינואר 2016 בשם הבמה מאני אנדרדה בניצחון על רידיק מוס. את הופעת הבכורה שלו בסדרת אירועי NXT TakeOver ערך ב-1 באפריל במסגרת האירוע NXT TakeOver: Dallas, בניצחון על כריסטופר ג'ירארד בקרב חושך (קרב שאינו שודר בטלוויזיה).

בחודש שבא לאחר מכן, אנדרדה החל להתחרות בשם הבמה אנדרדה "סיין" אלמאס. באירוע NXT TakeOver: The End, שנערך ב-8 ביוני, אלמאס גבר על טיי דילינג'ר. באירוע NXT TakeOver: Brooklyn II, שנערך ב-20 באוגוסט, אלמאס נוצח על ידי בובי רוד, שערך את קרב הבכורה שלו באירוע זה. ב-5 באוקטובר בתוכנית NXT, לאחר ההפסד לריבייבל (סקוט דוסון ודאש ויילדר) במסגרת טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס, אלמאס הוציא את התסכול שלו על שותפו בטורניר, סדריק אלכסנדר, והפך לדמות הרעה בעקבות תקיפה זו. עקב ניצחונו על נו ויי חוסה ב-14 בדצמבר, אלמאס העפיל לקרב ההדחות המרובע שקבע את הטוען לכתר לאליפות ה-NXT, אך בקרב זה רודריק סטרונג הדיח אותו.

באירוע NXT TakeOver: San Antonio, שנערך ב-28 בינואר 2017, אלמאס נוצח על ידי רודריק סטרונג. ב-19 ביולי, אלמאס הופיע לצד אישה לא מוכרת ותקף את סזאר בונוני. לאחר שנעדר מפעילות בזירה, אלמאס חזר ב-9 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT, כשהוא מלווה שוב על ידי אותה אישה, שהתגלתה כלא אחרת מזלינה וגה אשר שימשה כמנג'רית העסקית שלו. באותו הערב, אלמאס גבר על נו ויי חוזה. באירוע NXT TakeOver: Brooklyn III, שנערך ב-19 באוגוסט, אלמאס ניצח את ג'וני גרגאנו. ב-11 באוקטובר, אלמאס שוב גבר על גרגאנו. ב-1 בנובמבר, אלמאס חתם על חוזה שהעניק לו קרב על אליפות ה-NXT נגד האלוף, דרו מקינטייר. מאוחר יותר באותו הערב, אלמאס תקף את מקינטייר. ב-18 בנובמבר באירוע NXT TakeOver: WarGames, אלמאס ניצח את מקינטייר והפך לאלוף ה-NXT החדש.

באירוע NXT TakeOver: Philadelphia, שנערך ב-27 בינואר 2018, אלמאס שמר על התואר בהצלחה בקרב נגד ג'וני גרגאנו. קרב זה קיבל מהעיתונאי של Wrestling Observer Newsletter, דייב מלצר, ציון של חמישה כוכבים, מה שהפך את קרב זה לראשון בהיסטוריה של NXT שקיבל ציון כזה. לילה לאחר מכן באירוע הרויאל ראמבל, אלמאס ערך את הבכורה שלו ברוסטר הראשי כאשר הוא נכנס כמספר שבע לקרב הרויאל ראמבל המסורתי. בקרב זה, הספיק להדיח את קופי קינגסטון, אך הודח על ידי רנדי אורטון. ב-3 בפברואר במסגרת אירוע של NXT שאינו שודר בטלוויזיה, אלמאס הצטוות לשורות זלינה, בקרב שהיה הראשון שלה בחברה, כשביחד הם נוצחו על ידי ג'וני גרגאנו וקנדיס לאריי. ב-21 בפברואר, אלמאס שמר על התואר בהצלחה נגד גרגאנו לאחר התערבות של תומאסו צ'אמפה, ניצחון זה של אלמאס הכריח את גרגאנו לעזוב את NXT בשל תנאי שהוצב טרם הקרב. באירוע NXT TakeOver: New Orleans, שנערך ב-7 באפריל, אלמאס איבד את התואר כשהפסיד לאליסטר בלאק. הפסד זה סימן תקופה של 140 ימים בהחזקה בתואר.

ב-18 באפריל בפרק של התוכנית NXT, אלמאס ליווה את זלינה וגה לקרב הטלוויזיוני הראשון שלה נגד קנדיס לאריי. בקרב זה היא נוצחה על ידי לאריי ולמעשה זאת הייתה ההופעה האחרונה של אלמאס ווגה ב-NXT.

הרוסטר הראשי ומגוון פיודים (2018–2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנדרדה, מלווה לזירה על ידי זלינה וגה, יולי 2019

ב-17 באפריל, אלמאס הועבר ביחד עם וגה לסמאקדאון כחלק מהסופרסטאר שייק-אפ של שנת 2018. את קרב הבכורה שלו ערך ב-15 במאי ובו ניצח מתאבק מקומי. לאחר מכן, אלמאס פתח בפיוד קצר נגד המתאבק סין קארה, לאחר שניצח אותו במספר תוכניות של סמאקדאון ובחוקי אקסטרים. ב-17 ביולי, אלמאס הפסיד לאלוף ה-WWE, AJ סטיילס, במה שסימן את ההפסד הראשון שלו ברוסטר הראשי.

אלמאס ווגה פתחו בפיוד נגד רוסב ולאנה, כשאלמאס ניצח את רוסב ב-24 ביולי, ווגה ניצחה את לאנה פעמיים בשבועיים שבאו לאחר מכן לאחר שאיידן אינגליש ניסה לעזור ללאנה, אך עשה רק נזק ועלה לה בקרב. כל קרבות אלה הובילו לקרב זוגות מעורב במופע המקדים לאירוע סאמרסלאם, שבו אלמאס ווגה ניצחו. ב-18 בספטמבר, אלמאס הפסיד ל-AJ סטיילס בקרב שאינו היה על תואר אליפות ה-WWE של סטיילס. ב-2 באוקטובר, אלמאס ווגה נוצחו על ידי R-Truth וכרמלה. ב-6 בנובמבר, אלמאס הפסיד בקרב לריי מיסטריו. שבוע לאחר מכן, אלמאס הפסיד שוב, הפעם לג'ף הארדי, שהרשים את המיז וגרם לו לכלול את הארדי בקבוצת סמאקדאון כחלק מקרב ההדחות המסורתי של סדרת ההישרדות. ב-17 בדצמבר, אלמאס ואלוף ה-WWE, דניאל בריאן, הפסידו בקרב זוגות ל-AJ סטיילס ומוסטפא עלי. שבוע לאחר מכן, אלמאס הפסיד בקרב יחידים למוסטפא עלי. ב-15 בינואר 2019, שם הבמה של אלמאס קוצר לשם אנדרדה ובאותה התוכנית הוא ניצח את ריי מיסטיריו. שבוע לאחר מכן, השניים התחרו שוב, כשהפעם סוג הקרב היה 2 מתוך 3 הכרעות. אנדרדה הפסיד בתוצאה 1–2 לאחר שסמואה ג'ו תקף את מיסטיריו וגרם לפסילה בהכרעה השלישית. באירוע הרויאל ראמבל, שנערך ב-27 בינואר, אנדרדה התחרה בקרב הרויאל ראמבל המסורתי, כשנכנס לקרב כמספר ה-19, הספיק להדיח את רנדי אורטון, אך הודח על ידי ברון סטרומן. ב-19 בפברואר, אנדרדה הפסיד בקרב יחידים לאליסטר בלאק. שבוע לאחר מכן, אנדרדה התחרה בקרב משולש על אליפות ארצות הברית נגד האלוף, R-טרות', וריי מיסטיריו; בקרב זה, R-טרות' הצמיד את מיסטיריו ושמר על האליפות בהצלחה. ב-5 במרץ, הוא התחרה בקרב מרובע על אליפות ארצות הברית נגד האלוף, R-טרות', ריי מיסטיריו וסמואה ג'ו; בקרב זה, ג'ו הצמיד את אנדרדה לניצחון, שהקנה לו זכייה באליפות ארצות הברית. באירוע פאסטליין, שנערך ב-10 במרץ, אנדרדה התחרה פעם נוספת בקרב מרובע, שהכיל את אותם המשתתפים, אך לבסוף ג'ו הצליח לשמור על התואר בהצלחה לאחר שהכניע את מיסטיריו. יומיים לאחר מכן בתוכנית סמאקדאון, אנדרדה וסמואה ג'ו הפסידו בקרב זוגות ל-R-טרות' וריי מיסטיריו.

ב-15 באפריל, אנדרדה הועבר ביחד עם וגה לתוכנית Raw כחלק מהסופרסטאר שייק-אפ. באותה התוכנית, אלמאס ניצח את האלוף הבין יבשתי, פין באלור, בקרב שאינו היה על התואר. ב-22 באפריל, נודע שאנדרדה הועבר ביחד עם וגה בחזרה לתוכנית סמאקדאון. לילה לאחר מכן בתוכנית סמאקדאון, אנדרדה הפסיד לבאלור בקרב שאינו היה על התואר. ב-30 באפריל, אנדרדה ורנדי אורטון הפסידו בקרב זוגות את אנדרדה לעלי ופין באלור. ב-7 במאי, אנדרדה התחרה נגד עלי בקרב שהסתיים ללא הכרעה בשל התערבות של רנדי אורטון. שבוע לאחר מכן, אנדרדה ניצח בקרב מרובע את עלי, פין באלור ורנדי אורטון. באירוע כסף בבנק, שנערך ב-19 במאי, אנדרדה התחרה בקרב הכסף בבנק של הגברים, שבסופו ברוק לסנר ניצח. יומיים לאחר מכן בתוכנית סמאקדאון, אנדרדה הפסיד לעלי. באירוע סופר שואודאון, שנערך ב-7 ביוני, אנדרדה כשל בניסיונו לזכות באליפות הבין יבשתית לאחר שהפסיד לפין באלור. ב-2 ביולי, אנדרדה ניצח את אפולו קרוז. ב-8 ביולי בתוכנית Raw, אנדרדה וזלינה וגה הפסידו בקרב זוגות מעורב לסת' רולינס ובקי לינץ'. ב-16 ביולי, אנדרדה נוצח על ידי אפולו קרוז. ב-29 ביולי בתוכנית Raw, אנדרדה השתתף בקרב גאונטלט בן חמישה מתאבקים אשר קבע את המועמד לתואר האליפות הבין יבשתית באירוע סאמרסלאם; בקרב זה, הוא הדיח את ריי מיסטיריו, אך הודח לבסוף על ידי המנצח בקרב, ריקושט. ב-5 וב-12 באוגוסט במסגרת התוכנית Raw, אנדרדה ניצח את ריי מיסטיריו. ב-20 באוגוסט, אנדרדה ניצח את אפולו קרוז בקרב שמינית הגמר של טורניר מלך הזירה. ב-3 בספטמבר, אנדרדה הפסיד לצ'אד גייבל בקרב במסגרת רבע הגמר של טורניר מלך הזירה, וכתוצאה מכך סיים את דרכו בטורניר. שבוע לאחר מכן, אלמאס ספג הפסד נוסף, הפעם למיז.

אלוף ארצות הברית‏ (2019–2020)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-14 באוקטובר, אנדרדה הועבר ביחד עם וגה לתוכנית Raw כחלק מהדראפט לשנת 2019, באותה התוכנית הוא ניצח את עלי. בשבוע ובשבועיים לאחר מכן, הוא רשם ניצחונות על סין קארה. ב-4 בנובמבר, אנדרדה וזלינה וגה ניצחו בקרב זוגות את סין קארה וקרולינה. שבוע לאחר מכן, אנדרדה גבר על סדריק אלכסנדר. ב-25 בנובמבר, אנדרדה ניצח את אקירה טוזאווה וב-2 בדצמבר, הוא גבר על אריק יאנג. לאחר מכן, אנדרדה הפסיד להומברטו קאריו פעמיים, פעם אחת ב-9 בדצמבר בתוכנית Raw ובפעם השנייה, במופע המקדים לאירוע TLC: שולחנות, סולמות וכיסאות, שנערך ב-15 בדצמבר. ב-26 בדצמבר, במהלך האוס שואו אשר התקיים במדיסון סקוור גארדן, אנדרדה ניצח את ריי מיסטריו וזכה באליפות ארצות הברית בפעם הראשונה בקריירה שלו.[2] ב-30 בדצמבר, אנדרדה גבר על ריקושט בקרב שאינו היה על התואר. ב-6 בינואר 2020, אנדרדה הגן על תוארו בהצלחה נגד האלוף הקודם, מיסטיריו. שבועיים לאחר מכן, אנדרדה ניצח את ריי מיסטיריו בקרב סולם והגן על התואר בהצלחה; לאחר הקרב, הוא ניסה לבצע על מיסטיריו את מהלך ההאמרלוק DDT על הרצפה החשופה מחוץ לזירה כפי שביצע על הומברטו קאריו כחודש קודם לכן. לעומת זאת, קאריו הגיח לפתע והדף את אנדרדה, שנסוג לאחור. לאחר מכן, נודע שקרב בין אנדרדה לקאריו הפך רשמי למופע המקדים לאירוע הרויאל ראמבל. בקרב זה שהתקיים ב-26 בינואר, אנדרדה הגן בהצלחה על התואר. ב-27 בינואר, אנדרדה הושעה מהארגון ל-30 ימים בעקבות הפרת מדיניות הבריאות של ה-WWE.[3] כחלק מהעלילה כדי להסיר את פעילותו מהטלוויזיה, קאריו ביצע עליו את מהלך ההאמרלוק DDT על הרצפה החשופה מחוץ לזירה. באירוע סופר שואודאון, שנערך ב-27 בפברואר, אנדרדה התחרה בקרב גאונטלט על גביע טוויק, ובו הוא הודח באופן מפתיע על ידי R-טרות'. ב-2 במרץ, אנדרדה ואנג'ל גרזה הפסידו בקרב זוגות להומברטו קאריו וריי מיסטיריו. באירוע תא ההדחות, שנערך ב-8 במרץ, אנדרדה הגן בהצלחה על אליפות ארצות הברית נגד הומברטו קאריו. ב-16 במרץ, אנדרדה הפסיד לריי מיסטיריו בקרב שאינו היה על התואר. שבוע לאחר מכן, אנדרדה ואנג'ל גרזה ניצחו בקרב זוגות את סדריק אלכסנדר וריקושט. ב-13 באפריל, אנדרדה הפסיד לדרו מקינטייר בקרב שאינו היה על תוארו של אנדרדה או על אליפות ה-WWE של מקינטייר. שבוע לאחר מכן, אנדרדה גבר על אקירה טוזאווה. ב-27 באפריל, אנדרדה, אנג'ל גרזה ואוסטין ת'יאורי נחלו הפסד לאליסטר בלאק, אפולו קרוז וריי מיסטיריו במסגרת קרב שלושה נגד שלושה. מאוחר יותר באותו הערב, אנדרדה הגן בהצלחה על אליפות ארצות הברית נגד אפולו קרוז, לאחר שהאחרון לא היה יכול להמשיך בקרב עקב פציעה שספג. ב-11 במאי, אנדרדה נוצח על ידי דרו מקינטייר. שבוע לאחר מכן, אנדרדה ואנג'ל גרזה הפסידו לאפולו קרוז וקווין אואנס. שבועיים לאחר מכן, אנדרדה איבד את התואר לאחר שהפסיד בקרב לאפולו קרוז. ב-8 ביוני, אנדרדה ניצח את אנג'ל גרזה וקווין אואנס בקרב משולש אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות ארצות הברית באירוע באקלאש. במופע המקדים לאירוע זה, שנערך ב-14 ביוני, אנדרדה כשל בניסיונו להשיב אליו את התואר, כשהפסיד פעם נוספת לאפולו קרוז.

הציוות לאנג'ל גרזה ועזיבה‏ (2020–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-29 ביוני, אנדרדה ואנג'ל גרזה ניצחו בקרב זוגות את ה-Viking Raiders (אריק ואיבר). עוד באותו הערב, אנדרדה וגרזה הפסידו בקרב האנדיקאפ 2 נגד 1 לביג שואו. שבוע לאחר מכן, אנדרדה, גרזה ורנדי אורטון רשמו ניצחון בקרב שלושה נגד שלושה על ה-Viking Raiders וביג שואו. ב-13 ביולי, אנדרדה וגרזה גברו על ה-Viking Raiders. ב-20 ביולי, אנדרדה וגרזה הפסידו לאלופי הזוגות של Raw, הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד), בקרב שאינו היה על התואר של האחרונים. שבוע לאחר מכן, השניים גברו על ה-Viking Raiders ועל סדריק אלכסנדר וריקושט בקרב אשר קבע את זהות הטוענים לכתר לאליפות הזוגות של Raw באירוע סאמרסלאם. ב-10 וב-17 באוגוסט, אנדרדה נחל הפסדים בקרבות יחידים לאנג'לו דוקינס ומונטז פורד, בהתאמה. באירוע סאמרסלאם שנערך ב-23 באוגוסט, אנדרדה ואנג'ל גרזה כשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של Raw לאחר שהפסידו לסטריט פרופיטס. ב-21 בספטמבר, אנדרדה ואנג'ל גרזה ניצחו את דומיניק מיסטריו והומברטו קאריו ואת סת' רולינס ומרפי בקרב זוגות משולש אשר קבע את הטוענים לכתר לאליפות הזוגות של Raw נגד הסטריט פרופיטס באירוע התנגשות של אלופים. באירוע זה, שנערך ב-27 בספטמבר, השניים כשלו בניסיונם לזכות בחגורות האליפות לאחר שהפסידו לסטריט פרופיטס. ב-12 באוקטובר, אנדרדה הפסיד בקרב יחידים לאנג'ל גרזה. לאחר מכן הוא וזלינה הותקפו על ידי "השד" בריי וויאט ואלכסה בליס, תקיפה זו הייתה ההופעה האחרונה של אנדרדה ב-WWE. ב-12 במרץ 2021, אנדרדה ביקש להשתחרר מחוזהו. הארגון נענה לבקשתו ושחרר אותו מחוזהו ב-21 במרץ.[4]

Lucha Libre AAA Worldwide‏ (2021–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2 במאי 2021, אנדרדה הופיע בקטע ווידאו במהלך האירוע Rey de Reyes של ארגון ההיאבקות המקסיקני Lucha Libre AAA Worldwide, כאשר הוא איתגר את אלוף מגה של AAA, קני אומגה לקרב על תוארו באירוע טריפלמאניה XXIX. ב-18 במאי, הקרב נקבע באופן רשמי.[5] באירוע עצמו, שנערך ב-14 באוגוסט, אנדרדה לווה על ידי ריק פלייר, אך לבסוף נוצח על ידי אומגה.

All Elite Wrestling‏ (2021–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-4 ביוני 2021 בפרק של התוכנית Dynamite, אנדרדה ערך את הופעת הבכורה שלו בארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW) תחת שם הבמה אנדרדה אל אידולו.[6] בספיישל Road Rager, שנערך ב-7 ביולי, אנדרדה ניצח את מאט סיידל. אף על פי שויקי גררו הוצגה כמנג'רית שלו, היא הוחלפה על ידי צ'אבו גררו ג'וניור באותו החודש. ב-10 בספטמבר בפרק של התוכנית Rampage, אנדרדה ניצח את פאק. לעומת זאת, הוא נחל הפסד לאותו פאק ב-22 באוקטובר בפרק של התוכנית Rampage. ב-3 בנובמבר בפרק של התוכנית Dynamite, אנדרדה אל אידולו ניצח את קודי רודס. באירוע Full Gear, שנערך ב-13 בנובמבר, אנדרדה ומלאקאי בלאק הפסידו בקרב זוגות לקודי רודס ופאק. ב-1 בדצמבר בפרק של התוכנית Dynamite, אנדרדה הפסיד לקודי רודס בקרב רחוב בסגנון אטלנטה. ב-25 בפברואר 2022 בפרק של התוכנית Rampage, אנדרדה כשל בניסיונו לזכות באליפות TNT של AEW לאחר שהפסיד לסמי גווארה. ב-4 במרץ בפרק של התוכנית Rampage, אנדרדה שוב לא צלח במשימתו להשיג את חגורת אליפות זו לאחר שהפסיד לסמי גווארה בקרב משולש אשר כלל בנוסף את דארבי אלין. באירוע Revolution, שנערך ב-6 במרץ, אנדרדה ביחד עם חבריו לקבוצת The Andrade-Hardy Family Office (מאט הארדי ואייזיאה קאסידי) נחלו הפסד בקרב טורנדו שלשות לדארבי אלין, סמי גווארה וסטינג. ב-30 במרץ בפרק של התוכנית Dynamite, אנדרדה ניצח את דארבי אלין. ב-20 באפריל בפרק של התוכנית Dynamite, אנדרדה נחל הפסד לדארבי אלין בקרב ארון קבורה. ב-24 ביוני בפרק של התוכנית Rampage, אנדרדה ניצח את ריי פיניקס.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-6 באפריל 2019, לאחר חודשים של שמועות, דווח שאנדרדה ושארלוט פלייר מנהלים מערכת יחסים.[7] ב-31 בדצמבר 2019, דווח שהזוג התארס.[8]

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלמאס כאלוף ה-NXT
  • הישגים בארגון ההיאבקות Consejo Mundial de Lucha Libre - CMLL
    • האליפות האוניברסלית של CMLL (פעם אחת)
    • אליפות הזוגות העולמית של CMLL (פעם אחת) - עם ולאדור ג'וניור
    • אליפות השלישיות העולמית של CMLL (פעם אחת) - עם מסקרה דוראדה ולה מסקרה
  • הישגים בארגון ההיאבקות Lucha Libre Azteca - LLA
    • אליפות האצטקה של LLA (פעם אחת)
  • הישגים בארגון ההיאבקות New Japan Pro-Wrestling - NJPW
    • האליפות הבין יבשתית של IWGP (פעם אחת)
  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated - PWI
    • PWI דירג אותו במקום ה-13 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2018
  • הישגים במגזין ההיאבקות Wrestling Observer Newsletter - WON
  • הישגים בארגון ההיאבקות World Wrestling Entertainment - WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אנדרדה אלמאס בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]