NXT TakeOver: XXV

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT TakeOver: XXV

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של
ג'וני גרגאנו, אדם קול,
שיינה בייזלר ואיאו שיראי
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 1 ביוני 2019
עיר ברידג'פורט, קונטיקט
אולם וובסטר בנק ארנה
שיר (י) הנושא "On My Teeth" בביצוע Underoath
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
כסף בבנק NXT TakeOver: XXV סופר שואודאון
סדרת אירועי NXT TakeOver
New York NXT TakeOver: XXV Toronto

NXT TakeOver: XXV היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך למותג הפיתוח שלהם, NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-1 ביוני 2019, באולם וובסטר בנק ארנה שבברידג'פורט, קונטיקט וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע. האירוע היה האירוע ה-25 בסדרת אירועי NXT TakeOver.

חמישה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, אדם קול ניצח את ג'וני גרגאנו והפך לאלוף ה-NXT החדש. עוד ברשימת הקרבות, שיינה בייזלר ניצחה את איאו שיראי בהכנעה ושמרה על אליפות הנשים של NXT, ולווטין דרים ניצח את טיילר בריז ושמר על אליפות צפון אמריקה של NXT והסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) ניצחו בקרב סולם זוגות מרובע וזכו באליפות הזוגות של NXT הפנויה.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network בשם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע היה אירוע השלם וצפה השלישי של NXT בשנת 2019.

באירוע NXT TakeOver: New York, ג'וני גרגאנו ניצח את אדם קול בקרב 2 מתוך 3 הכרעות וזכה באליפות ה-NXT הפנויה. ב-15 במרץ בפרק של התוכנית NXT, קרב חוזר בין השניים נקבע על התואר לאירוע בקונטיקט.[1]

במהלך הסופרסטאר שייק-אפ לשנת 2019, אלופי הזוגות של NXT,‏ The Viking Raiders (אריק ואיבר) הועברו ל-Raw. ב-1 במאי 2019 בפרק של התוכנית NXT (ששודר ב-15 במאי), הם ויתרו בהתנדבות על חגורות האליפות על אף שבקרב המרכזי הם הגנו פעם אחרונה על אליפות הזוגות נגד הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) בקרב שהסתיים ללא הכרעה בשל התערבות של The Forgotten Sons (סטיב קאטלר ווסלי בלייק) ולאחר מכן של דני בורץ' ואוני לורקאן. קרב סולם זוגות מרובע נקבע לאירוע אשר יכלול את בורץ' ולורקאן, הסטריט פרופיטס, The Forgotten Sons ו-The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי).[2]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור מאורו רנאלו
נייג'ל מקגינס
בת' פיניקס
כרוזה אלישיה טיילור
שופטים דרייק וורץ
אדי אורנגו
דארל שארמה
פאנל לפני האירוע צ'ארלי קארוסו
סם רוברטס
פאט מקאפי

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע נפתח עם הקרב בין מאט רידל לרודריק סטרונג. לאחר קרב צמוד, רידל ניסה להכניע את סטרונג בעזרת מהלך ההכנעה שלו, הברומישן, אך מנגד כשראה שסטרונג לא עמד להיכנע, הוא הכה עם מרפקו בצוואר של סטרונג ולאחר מכן ביצע מהלך שבו הוא הניף בצורה הפוכה את סטרונג באוויר והטיח אותו ברצפה, מה שהספיק לו כדי לנצח בקרב.

לאחר מכן, התקיים קרב סולם זוגות מרובע אשר קבע את אלופי הזוגות החדשים של NXT. סיום הקרב התנהל כך ש-The Forgotten Sons דחפו את דני בורץ' ואוני לורקאן ואת The Undisputed Era משני הסולמות עליהם עמדו. כשהיה נראה שבלייק היה בדרכו הבטוחה להוריד את חגורות האליפות מוו התלייה, אנג'לו דוקינס ביצע על קאטלר את מהלך הספיר ומונטז פורד קפץ מדופן הזירה אל מדרגות הסולם. פורד הכה את בלייק ההמום בעזרת אגרוף וכתוצאה מכך נפל מהסולם. פורד, שהיה לבדו על הסולם, הוריד את חגורות האליפות מוו התלייה ובעקבות זאת הסטריט פרופיטס הפכו לאלופי הזוגות החדשים של NXT.

בקרב השלישי, ולווטין דרים הגן על אליפות צפון אמריקה נגד טיילר בריז. בסיום, בזמן שבריז התווכח עם השופט, דרים ניצל זאת לטובתו כדי לבצע על בריז את מהלכי הדרים וואלי דרייבר והפרפל ריינמייקר ולאחר מכן הצמיד את בריז לניצחון, שהקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

בקרב הלפני אחרון, שיינה בייזלר הגנה על אליפות הנשים נגד איאו שיראי. לאחר התערבות של חברות קבוצת The Four Horsewomen, ג'זמין דיוק ומרינה שפיר, ומנגד מצד חברתה של שיראי, קנדיס לאריי, שהכתה אותן בעזרת מקל במבוק, בייזלר ניצלה הסחת דעת זו לטובתה, כשביצעה על שיראי את מהלך ההכנעה שלה, הקיריפודה קלאץ'. לאחר כדקה בתוך האחיזה, שיראי נכנעה, ובעקבות זאת בייזלר שמרה על התואר לאחר ניצחון בהכנעה.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי של הערב הפגיש את אלוף ה-NXT, ג'וני גרגאנו, שהגן על תואר האליפות נגד אדם קול. גרגאנו ביצע על קול את מהלך ההכנעה שלו, הגרגאנו אסקייפ, אך קול חמק ממהלך זה לאחר שפגע בברכו הפצועה של גרגאנו. בסיום, קול ביצע על גרגאנו את מהלך הפנמה סאנרייס ולאחר מכן את מהלך הלאסט שוט, שהספיקו לו כדי להצמיד את גרגאנו לניצחון ולהפוך לאלוף ה-NXT החדש. לאחר הקרב, קול חגג את הזכייה בתואר ביחד עם חבריו לקבוצת The Undisputed Era.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אירוע הטייקאובר ה-25 של NXT עמד בציפיות בקרב המבקרים והצופים. לארי קסונקה מהאתר 411Mania העניק לאירוע ציון של 8 מתוך 10. הוא תיאר את האירוע כ"אירוע שלא הפתיע אף אחד, האירוע הבטיח וקיים, כך שעוד אירוע טייקאובר היה אירוע אדיר ובו כל ארבע חגורות האליפות הונחו על הכף."[3]

העיתונאי של Wrestling Observer Newsletter, דייב מלצר, שיבח את האירוע, כשהעניק לכל הקרבות בו ציונים גבוהים. לקרב בין רידל לסטרונג ולקרב סולם זוגות העניק ציון של 4.5 כוכבים, לקרב בין דרים לבריז ציון של 3.75 כוכבים, לקרב על אליפות הנשים ציון של 4 כוכבים ולקרב על אליפות ה-NXT בין גרגאנו לקול העניק ציון של 5.25 כוכבים, מה שהפך את קרב זה לשני בתולדות ה-WWE, שקיבל מעל שיטת הדירוג המתקבלת של דייב מלצר.[4]

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 מאט רידל ניצח את רודריק סטרונג קרב יחידים[5] 14:45
2 הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) ניצחו את דני בורץ' ואוני לורקאן, The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי) ו-The Forgotten Sons (סטיב קאטלר ווסלי בלייק) קרב סולם זוגות מרובע על אליפות הזוגות של NXT הפנויה[6] 21:30
3 ולווטין דרים (א) ניצח את טיילר בריז קרב יחידים על אליפות צפון אמריקה של NXT[7] 16:50
4 שיינה בייזלר (א) ניצחה את איאו שיראי בהכנעה קרב יחידים על אליפות הנשים של NXT[8] 12:15
5 אדם קול ניצח את ג'וני גרגאנו (א) קרב יחידים על אליפות ה-NXT[9] 32:00
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]