Syndicate

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הסינדיקט
Syndicate

כללי
תאריך הוצאה 1993
סוגה משחק טקטיקה בזמן אמת
פיתוח Bullfrog Productions
הוצאה לאור Electronic Arts עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות גרמנית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Electronic Arts
עיצוב שון קופר
סדרה Syndicate עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד
דירוג על פי ESRB מגיל 13
פלטפורמות קומודור אמיגה, ארכימדס, Super Nintendo Entertainment System, 3DO, Microsoft Windows, DOS, סגה מגה דרייב, FM Towns, Sega CD, Amiga CD32, אטארי יגואר, Mac OS Classic עריכת הנתון בוויקינתונים
המשחק הבא Syndicate 2
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הסינדיקטאנגלית: Syndicate) הוא משחק טקטיקה בזמן אמת שפותח על ידי חברת "Bullfrog Productions" ויצא לשווקים בשנת 1993.

תיאור המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מתבסס על גרפיקה איזומטרית המזכירה את זו של משחקים דוגמת Simcity ו-וורקאפט.

השחקן מגלם ארגון פשע הפועל בעולם עתידני אפל בסגנון הסייברפאנק ועליו להוביל את הארגון לצבירת כסף וכוח רב במטרה להשתלט על העולם. השחקן מפעיל חוליית סוכני סייבורג בתוך ערים עתידניות ברחבי העולם, בהם הסוכנים מבצעים משימות שונות כגון התנקשויות במנהלים של ארגוני הפשע היריבים ובסוכני האויב, הצלת שבויים ו"שכנוע" אזרחים ומדענים להצטרף לעבור לצד של ארגון הפשע באמצעות מכשיר מיוחד בשם "Persuadertron" אשר מסוגל לשטוף את מוחם של אנשים על מנת שיצייתו לפקודות השחקן באופן עיוור. המטרה האולטימטיבית של המשחק היא להפוך לארגון הפשע השולט בעולם, תוך כדי חיסול ארגוני הפשע היריבים.

ככל שהשחקן מתקדם במשחק, הוא חייב לנהל במקביל גם את המחקר והפיתוח של כלי נשק חדשים ושדרוגים ביוניים לצוות הסוכנים. לשחקן יש מקורות מימון מוגבלים - מצב המחייב מיסוי של תושבי הטריטוריות שנכבשו תוך הקפדה שהם לא ימוסו במידה כה רבה שתוביל למרד. בתחילת המשחק הסוכנים מצוידים באקדחים פשוטים בלבד, ובהמשך מצטיידים בכלי נשק מתקדמים והרסניים בהרבה, בהם רובי עוזי, להביורים, רובי צלפים, פצצות, רובי לייזר, ורובה סלילי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]