The Murkoff Account (קומיקס)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Outlast: The Murkoff Account
מידע קומיקס
יוצר אולפני Red Barrels
סוגה אימה
גור (קולנוע)
סטטוס הסתיים (נכון לאוגוסט, 2022)
תקופת פרסום מקורית 11 ביולי, 2016 – 27 בנובמבר, 2017
ארץ מקור ארצות הברית
שפת המקור אנגלית
מספר החוברות 6
מספר האוגדנים 1
https://redbarrelsgames.com/comic-books/

The Murkoff Account הוא אוסף של שש חוברות קומיקס מבית Red Barrels, שעלילתן מתרחשת ביקום המשחקים Outlast‏, Outlast: Whistleblower‏ ו–Outlast 2.

הקומיקס נכתב על ידי ג'יי.טי פאטי (שגם כתב את עלילות משחקי הסדרה) ואויר על ידי איגור אלבן שבלייר. הוא פורסם בין ה–11 ביולי 2016[1] ל–17 בנובמבר 2017[2] והופץ בחינם להורדה מרשת האינטרנט[3]. עלילת הקומיקס מגשרת בין המשחק הראשון למשחק השני ועוקבת אחר שני סוכנים של תאגיד "מארקוף", פול מאריון ופאולינה גליק, שתפקידם הוא למנוע מהאמת על התאגיד להגיע לציבור.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת החוברות עוקבת אחר שני סוכני "מארקוף" בשם פול מאריון ופאולינה גליק. לאחר התקרית בהר מאסיב, פול מסגיר את עצמו לבולשת האמריקאית ומספר להם את קורות עבודתו בתאגיד. בזמן הזה, פאולינה עצמה מספרת לאנשי התאגיד כיצד היא הכירה את פול, על מנת שאלו יוכלו לאתרו ולהרגו לפני שיפרסם את האמת על התאגיד בציבור. הסיפור מתחיל בהווה, אך מיד חוזר לעבר ומספר על עבודת הצמד לפני אירועי המשחק הראשון ולאחר אירועי המשחק השני.

חוברת מס' 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

פול מאריון ופאולינה גליק מתאוששים לאחר האירועים בבית החולים הפסיכיאטרי "הר מאסיב". בזמן שפול מאריון מסגיר את עצמו לבולשת האמריקאית ומספר להם את סיפורו, פאולינה מסייעת לתאגיד מארקוף למצוא את פול בטרם יעשה נזק כבד יותר לתאגיד. כדי למצוא את פול, פאולינה מספרת לאנשי התאגיד את סיפור היכרותם: השניים צוותו ביחד בשנת 2008 וזכו לכינוי "הפולים" (The Pauls). בתחילת עבודתם יחד, השניים החלו לחקור סדרת רציחות בקרב מטופלים באחד מבתי החולים של מארקוף שנמצא בטקסס.

חוברת מס' 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסיפור של הצמד קופץ שנים אחדות קדימה. השניים נקראים לחקור תלונה שהוגשה בבית החולים "הר מאסיב" ונחשפים לאיום מטעם אחד העובדים במוסד.

חוברת מס' 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצמד משחזר, כל אחד מנק' מבטו את הניסיון לאתר את ווילון פארק (הפרוטוגניסט של Outlast Whistleblower) לאחר האירועים בבית החולים ומנסים למצוא את הקשר בין מיילס אפשר (הפרוטוגניסט של Outlast) לבילי הופ, נסיין לשעבר במנוע המורפוגני.

חוברת מס' 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

החקירה של השניים ממשיכה, אך ללא תוצאות. בזמן הזה, אדם מסתורי (סיימון פיקוק) צופה בפול מאריון.

חוברת מס' 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

פול מאריון משקר לפאולינה גליק ובעצמו יוצא לחקור אודות נקודות הציון שקיבל מסיימון פיקוק המובילות אותו לעיירה "Tample Gate" שבאריזונה.

אפילוג[עריכת קוד מקור | עריכה]

פאולינה גליק מגיעה עם הצוות של מארקוף אל העיירה Tample Gate כדי לבדוק מה קרה שם. הצוות מוצא את בלייק, חי, אך במצב קטטוני ופאולינה מבקשת שהוא יועבר למארקוף להמשך תחקיר. בנוסף, היא מפצירה בצוותה למצוא את פול מאריון ולהרוג אותו כיוון שבהיותו חי, הוא מסוכן לתאגיד. במקביל, פול מאריון נחקר על ידי סיימון פיקוק בניסיון למצוא את הוולריידר.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

פול מאריון - אחד מהסוכנים של מארקוף והשותף לשעבר של פאולינה. אלמן ואב לנערה. איבד את אשתו לאחר שחלתה במחלה סופנית. בתחילת הסיפור (שמשמש כסופו) הוא מסגיר את עצמו לבולשת האמריקאית לאחר שבתו נחטפה. בעקבות פגישה עם סיימון פיקוק, הוא יוצא לכיוון העיירה Tample Gate אך בגלל קרני האור שבוקעות ממגדלי המחקר של מארקוף, פול הוזה את אשתו ובעקבות זאת הוא רוצח אדם שנקרה בדרכו ותוקף את בת לווייתו, המתבררת להיות ג'יין דו (דמות מפתח ב-Outlast 2).

פאולינה גליק - סוכנת בדרגה גבוהה משל פול המצוותת אליו. תפקידם הוא "למזער נזקים", כלומר, למנוע הדלפות מסווגות על החברה לעיני הציבור. לוקחת ברצינות את עבודתה ולא בוחלת באלימות ורצח במטרה לשמור על הארגון. היא זאת שחנקה את ג'יין דו למוות בעזרת כרית (מה שגרם לבלייק ולין להגיע ל-Tample Gate) והיא גם זאת שמוצאת את בלייק לאחר אירועי המשחק השני. נכון לכרגע היא במצוד אחר הוולריידר ופול עצמו (שללא ידיעתה, הסגיר עצמו לבולשת האמריקאית).

סיימון פיקוק - עובד לשעבר בתאגיד מארקוף. לא ידוע עליו הרבה מלבד העובדה שגם הוא היה נסיין במנוע המורפוגני, מה שגרם לגופו למות, אך בכל זאת תודעתו נשמרה בחיים והוא מסוגל לתקשר עם בני אדם בתור גופה מהלכת. מנסה להיעזר בפול מאריון כדי למצוא את הוולריידר ושולח אותו ל-Tample Gate.

כריס ווקר - יוצא צבא אמריקאי שעבד בתור מאבטח באחד מהמוסדות של מארקוף בטקסס. בגלל פוסט טראומה החל לרצוח יוצאי צבא אחרים. בסופו של דבר נשלח כמטופל לבית החולים "הר מאסיב" וכדי למנוע את פרסום רציחותיו בציבור (מה שיוביל אל התאגיד), הפולים "הלבישו" את הרציחות שכריס ביצע על אדם בשם עומר (Omar). מופיע כאחד האנטגוניסטים במשחק Outlast.

ג'רמי בלייר - המנהל של בית החולים הר מאסיב. נרמז שבעבר היה חבר קרוב של ריצ'רד טרגר והשניים נהגו לשחק גולף ביחד. מניפולטור ומרושע בדיוק כמו פאולינה. כששמע על ההבדל בין הסיווג הביטחוני של פאולינה לזה של פול (שלה גבוה יותר), רמז לה שעדיף לתאגיד להיפטר מעובדים "נחותים". היה המנהל הראשי של ווילון פארק (הפרוטוגניסט של Outlast Whistleblower) ונהרג על ידי הוולריידר בסוף המשחק.

מישל הייס - עובדת בחברת מארקוף שהותקפה מינית על ידי ריצ'רד טרגר ונכנסה להיריון. בעקבות תלונה שהגישה, פול ופאולינה הגיעו לחקור, אך מישל נרצחת על ידי טרגר ומתברר שהיא כלל לא הייתה בהיריון אלא בהיריון מדומה בעקבות עבודתה בסמוך למנוע המורפוגני. בעקבות תקיפתה, הפולים תקפו את ריצ'רד והוא נשלח כנסיין למנוע המורפוגני.

ד"ר ריצ'רד טרגר - ראש המחלקה העסקית במארקוף. אדם מניפולטיבי שמשיג את מה שהוא רוצה, גם אם בדרך לא חוקית. כאשר פגש את פול ופאולינה לראשונה, הפציר בהם "לעבור לצוות ריק" (השם ריק הוא כינוי לריצ'רד) במטרה לשמור עליהם כבעלי ברית פוטנציאליים כנגד התאגיד. פאולינה יצאה איתו לדייט במטרה להבין מה הוא יודע, אך לבסוף הוא הותקף על ידה ונשלח כנסיין למנוע המורפוגני. מופיע כאחד האנטגוניסטים במשחק Outlast.

מיילס אפשר - הפרוטוגניסט של Outlast. הגיע לבית החולים של מרקוף על מנת לתעד את הניסויים שנערכים בו על בני אדם בעקבות מייל שקיבל מוילון פארק. בסוף אירועי המשחק, מיילס נעשה הוולריידר החדש. בעלילת הקומיקס הוולריידר עוזב את גופו של מיילס ומשתלט על מושבת נמלים, לכן לא ידוע האם מיילס חי או מת.

הוולריידר - אחד מהאנטגוניסטים במשחק הראשון. אסופת ננו-חלקיקים שכדי להתקיים, השתלטו על גופו של אדם בשם בילי הופ כחלק מפרויקט לשליטה מוחית שמארקוף ביצעו בעזרת מכונה בשם "המנוע המורפוגני". בסוף המשחק הראשון, בילי מת והוולריידר משתלט על מיילס בתור מארחו החדש. בעלילת הקומיקס, הוולריידר (שעדיין מחזיק בחלק מקווי האישיות של בילי) הורג את אמו של בילי (לאחר שזאת מסרה את בילי למארקוף בתמורה לכסף) ומשתלט על מושבת נמלים בתור מארחיו החדשים. בהמשך, הוולריידר עושה דרכו אל עבר העיירה Tample Gate, שם הוא מרסק את המגדל בבסיס המחקר של מארקוף, מה שגורם לפיצוץ בסוף המשחק.

ג'יין דו - דמות מפתח ב-Outlast 2. שמה האמיתי הוא אנה לי והיא בתו של אית'ן, אחד מתושבי Tample Gate. במקור נאנסה על ידי סאליבן נוט (מנהיג הכת בעיירה) ובעזרת אביה, שהתנגד לכת הצליחה לברוח מהעיירה ביחד עם בן לוויה נוסף. בבריחתם, היא ובן לווייתה נתקלו בפול מאריון ובעקבות מאבק ביניהם הגיעה לבית החולים. בבית החולים, פאולינה גליק חנקה אותה למוות בעזרת כרית, על מנת שלא תוכל לחשוף מה שקורה ב-Tample Gate, מה שידרבן אנשים להגיע לשם ולמארקוף להיחשף. מותה הוביל את בלייק ולין לעיירה וכן הניע את אירועי Outlast 2.

וילון פארק - הפרוטגוניסט של Outlast Whistleblower. יועץ תוכנה עצמאי שעבד במרקוף וסייע בפיתוח המנוע המורפוגני. לאחר שהזדעזע מהניסויים אותם מרקוף עורכים על בני אדם, וילון שלח מייל למיילס אפשר במטרה שיגיע ויחשוף את מעשי התאגיד לציבור. בעקבות שליחת המייל, וילון נעצר על ידי התאגיד, אך הצליח לברוח ולבסוף פרסם את כל החומר שברשותו על התאגיד לציבור. בקומיקס מוסבר שלאחר אירועים אלו, וילון העלה את ביתו בלהבות וכעת במנוסה ממרקוף.

המשכיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מתברר שהוולריידר עזב את גופו של מיילס אפשר והשתלט על מושבת נמלים בתור מארחיו החדשים. בנוסף, מתברר שהפיצוץ שקרה בסוף Outlast 2 נגרם בגלל הוולריידר.
  • סיימון פיקוק, שהופיע כדמות מוצללת בסוף ההרחבה Outlast Whistleblower והזהיר את ווילון פארק על ההשלכות שבפרסום התיעוד על מארקוף, נחשף לראשונה.
  • סיפור מקורם של כריס ווקר וריצ'רד טרגר והסיבות להגעתם להר מאסיב נחשפים לקוראים.
  • נחשף מה גרם לג'יין דו להגיע לבית החולים, מה שהוביל את בלייק ולין לנגרמן לעיירה Tample Gate ולעלילת המשחק השני.
  • מוסבר למה בלייק ולין חשבו שלין בהיריון ב-Outlast 2 ולמה תושבי Tample Gate השתגעו.
  • נחשף מה עלה בגורלו של בלייק לנגרמן לאחר Outlast 2. אולם, מצבם של ווילון פארק ומיילס אפשר לא ידוע.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Adam Dodd, ‘Outlast’ Comic Issue 1 Review: Meet the Pauls, Bloody Disgusting!, ‏2016-07-12 (באנגלית אמריקאית)
  2. ^ https://twitter.com/theredbarrels/status/931581989920165888, Twitter
  3. ^ Comic books, Red Barrels (באנגלית אמריקאית)