אדריאן קורי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אדריאן קורי
Adrianne Curry
אדריאן קורי, 2009
אדריאן קורי, 2009
לידה 6 באוגוסט 1982 (בת 41)
ארצות הברית
שם במה אדריאן קורי
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2003
מקום לימודים Joliet West High School עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג Christopher Knight (20062012) עריכת הנתון בוויקינתונים
https://adriannecurry.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אדריאן מרי קוריאנגלית: Adrianne Marie Curry, נולדה ב-6 באוגוסט 1982) היא דוגמנית, שחקנית ומפיקת טלוויזיה אמריקאית. זוכת העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "הטופ מודל הבאה".

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קורי התפרסמה בעקבות זכייתה בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי האמריקאית "הטופ מודל הבאה", לאחר הזכייה החלה להופיע במגזינים ידועים כגון פיפל ומקסים והשתתפה בתפקידי אורח בסדרות שונות וכשופטת בתוכניות ריאליטי אחרות. ב-2005 החל ערוץ VH1 לשדר סידרה בשם "My Fair Brady" על חייה של קורי ובעלה, הסדרה זכתה להצלחה רבה ושודרה במשך 3 עונות. ב-2006 ו-2008 הופיע על השער של מגזין הגברים פלייבוי. ונבחרה על ידי חברת NVIDIA כדוגמנית הבית להצגת טכנולוגיית הווידאו של החברה ב-2006.

כחובבת מדע בדיוני ופנטזיה קורי נוהגת לסקר, לערוצי טלוויזיה שונים, אירועים בנושא כגון E3 ו-Blizzcon (הכנס של חברת המשחקים Blizzard Entertainment). ב-2012 התאחדה עם עורך הקומיקס הנודע סטן לי ליצירת ערוץ אינטרנטי ביוטיוב.

בשנת 2015 שיחקה בסרט האימה האנתולוגי "סיפורי ליל כל הקדושים".

חייה הפרטיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קורי מגדירה עצמה חובבת מדע בדיוני ופנטזיה. חובבת קוספליי, מעריצה של "מלחמת הכוכבים" ומבלה זמן רב בעולם "וורלד אוף וורקראפט". היא מגדירה עצמה כביסקסואלית, ומחזיקה נחש בשם רג'ינה בלה כחיית מחמד. ב-2006 התחתנה עם השחקן לשעבר ואיש העסקים כריסטופר נייט בחתונה בסגנון גותי. השניים נפרדו ב-2011 והתגרשו ב-2013. ב-2017 הכירה את מתיו רוד (Matthew Rhode), קריין בקדימונים של סרטים) והחליטה לעזוב את תעשיית הבידור והוליווד כדי לנהל חיים כפריים "נורמלים" יותר. השניים עברו למונטנה ומשם קורי מנהלת בלוג על חייה. השניים התחתנו בספטמבר 2018 בחתונה בסגנון "משחקי הכס"[1].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]