ג'רי הול – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירת דף עם התוכן "שמאל|ממוזער|200px|ג'רי הול '''ג'רי פיי הול''' (באנגלית: '''Jerry Hall'''; נולדה ב-[[2 בי..."
 
אין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:


===ביוגרפיה===
===ביוגרפיה===
הול נולדה בעיר גונזלס שב[[טקסס]] וגדלה בפרבר של [[דאלאס]], אחת מחמש בנות ולה אחות [[תאומים|תאומה]] ושלוש אחיות גדולות, למשפחה ממוצא [[אנגליה|אנגלי]]. הול הוחתמה בסוכנות דוגמנות כבר שהייתה בת עשרה ולאחר שעברה [[תאונת דרכים]] השתמשה בכספי הביטוח על מנת לנסוע לטייל ב[[פריז]] ובמהלך שהשתזפה ב[[הריביירה הצרפתית|ריביירה הצרפתית]] גילה אותה סוכן דוגמנות מקומי ובעקבות זאת היא השתקעה שם והייתה פעילה בחיי הלילה הפריזאים, היא הופיעה כ[[בת ים (מיתולוגיה)|בת ים]] באלבומה של להקת "Roxy Music" וכיכבה על שערי המגזינים "[[ווג]]" ו"[[קוסמופוליטן]]" והופיעה מספר פעמים בעירום ב"[[פלייבוי]]", היא הייתה דוגמנית הבית של חברת הקוסמטיקה "רבלון" ופרסמה את הקמפיין של [[H&M]] ודגמנה למותגיי אופנה נחשבים ברחבי העולם ובשיא הקריירה שלה הרויחה הול 1,000 דולר ליום.
הול נולדה בעיר גונזלס שב[[טקסס]] וגדלה בפרבר של [[דאלאס]], אחת מחמש בנות ולה אחות [[תאומים|תאומה]] ושלוש אחיות גדולות, למשפחה ממוצא [[אנגליה|אנגלי]]. הול הוחתמה בסוכנות דוגמנות כבר שהייתה בת עשרה ולאחר שעברה [[תאונת דרכים]] השתמשה בכספי הביטוח על מנת לנסוע לטייל ב[[פריז]] ובמהלך שהשתזפה ב[[הריביירה הצרפתית|ריביירה הצרפתית]] גילה אותה סוכן דוגמנות מקומי ובעקבות זאת היא השתקעה שם והייתה פעילה בחיי הלילה הפריזאים, היא הופיעה כ[[בת ים (מיתולוגיה)|בת ים]] באלבומה של להקת "Roxy Music" וכיכבה על שערי המגזינים "[[ווג]]" ו"[[קוסמופוליטן]]" והופיעה מספר פעמים בעירום ב"[[פלייבוי]]", היא הייתה דוגמנית הבית של חברת הקוסמטיקה "[[רבלון]]" ופרסמה את הקמפיין של [[H&M]] ודגמנה למותגיי אופנה נחשבים ברחבי העולם ובשיא הקריירה שלה הרויחה הול 1,000 דולר ליום.
===משחק===
===משחק===
שורה 10: שורה 10:


===חייה האישיים===
===חייה האישיים===
ב-[[1977]] החלה הול לצאת עם סולן להקת [[הרולינג סטונז]] [[מיק ג'אגר]] לאחר שנפגשו השניים במסיבה ב[[מנהטן]] ובעקבותיו עזבה הול את בן הקודם, הזמר בראיין פרי והם נצפו ביחד רבות במקומות בילוי ובערבים משותפים וג'אגר אף כתב ללהקתו את השיר "מתגעגע אלייך" עבורה ולפי השמועות שרווחו הול הייתה הסיבה לגירושיי ג'אגר מאישתו ב-[[1984]] היא ילדה את ביתם הבכורה, אליזבט סקרלט וב-[[1985]] היא ילדה את בנה ,ג'יימס וב-[[1999]] נישאו הזוג לאחר מערכת יחסים של יותר מעשור ונולדו להם בת נוספת, ג'ורג'יה מיי (1992) ובן נוסף, [[גבריאל]] (1997) ושתי בנותיה הלכו בעקבות אימן ונהיו גם הן לדוגמניות מצליחות, ב-[[1999]] התגרש הזוג לאחר שנים של זוגיות מתוקשרת.
ב-[[1977]] החלה הול לצאת עם סולן להקת [[הרולינג סטונז]] [[מיק ג'אגר]] לאחר שנפגשו השניים במסיבה ב[[מנהטן]] ובעקבותיו עזבה הול את בן הקודם, הזמר בראיין פרי והם נצפו ביחד רבות במקומות בילוי ובערבים משותפים וג'אגר אף כתב ללהקתו את השיר "מתגעגע אלייך" עבורה ולפי השמועות שרווחו הול הייתה הסיבה לגירושיי ג'אגר מאישתו ב-[[1984]] היא ילדה את ביתם הבכורה, אליזבט סקרלט וב-[[1985]] היא ילדה את בנה ,ג'יימס וב-[[1999]] נישאו הזוג לאחר מערכת יחסים של יותר מעשור ונולדו להם בת נוספת, ג'ורג'יה מיי (1992) ובן נוסף, גבריאל (1997) ושתי בנותיה הלכו בעקבות אימן ונהיו גם הן לדוגמניות מצליחות, ב-[[1999]] התגרש הזוג לאחר שנים של זוגיות מתוקשרת.
ב-[[2004]] החלה הול ללמוד [[קבלה]] ואירחה ביחד עם בעלה לשעבר אירוע התרמה למען מרכז הקבלה בנו יורק.
ב-[[2004]] החלה הול ללמוד [[קבלה]] ואירחה ביחד עם בעלה לשעבר אירוע התרמה למען מרכז הקבלה בנו יורק.
ב-[[2010]] הוציאה ספר ביוגרפי על חייה.
ב-[[2010]] הוציאה ספר ביוגרפי על חייה.

גרסה מ־13:56, 8 ביולי 2012

ג'רי הול

ג'רי פיי הולאנגלית: Jerry Hall; נולדה ב-2 ביולי 1956) היא דוגמנית על ושחקנית אמריקאית.

ביוגרפיה

הול נולדה בעיר גונזלס שבטקסס וגדלה בפרבר של דאלאס, אחת מחמש בנות ולה אחות תאומה ושלוש אחיות גדולות, למשפחה ממוצא אנגלי. הול הוחתמה בסוכנות דוגמנות כבר שהייתה בת עשרה ולאחר שעברה תאונת דרכים השתמשה בכספי הביטוח על מנת לנסוע לטייל בפריז ובמהלך שהשתזפה בריביירה הצרפתית גילה אותה סוכן דוגמנות מקומי ובעקבות זאת היא השתקעה שם והייתה פעילה בחיי הלילה הפריזאים, היא הופיעה כבת ים באלבומה של להקת "Roxy Music" וכיכבה על שערי המגזינים "ווג" ו"קוסמופוליטן" והופיעה מספר פעמים בעירום ב"פלייבוי", היא הייתה דוגמנית הבית של חברת הקוסמטיקה "רבלון" ופרסמה את הקמפיין של H&M ודגמנה למותגיי אופנה נחשבים ברחבי העולם ובשיא הקריירה שלה הרויחה הול 1,000 דולר ליום.

משחק

בתחילת הקריירה שלה הופיעה הול בתפקיד קטן ביחד עם אחותה לצד ג'ון טרבולטה בסרט "בוקר עירוני", ב-1989 הופיעה בסרטו של טים ברטון באטמן, היא כיכבה בברודוויי במחזה הבוגר בתפקיד גברת רובינזון ותפקיד זה כלל הופעת עירום על הבמה והיא אף כיכבה במספר הצגות בתיאטרון וסט אנד בלונדון ובתפקידי אורח בקולנוע והטלוויזיה.

חייה האישיים

ב-1977 החלה הול לצאת עם סולן להקת הרולינג סטונז מיק ג'אגר לאחר שנפגשו השניים במסיבה במנהטן ובעקבותיו עזבה הול את בן הקודם, הזמר בראיין פרי והם נצפו ביחד רבות במקומות בילוי ובערבים משותפים וג'אגר אף כתב ללהקתו את השיר "מתגעגע אלייך" עבורה ולפי השמועות שרווחו הול הייתה הסיבה לגירושיי ג'אגר מאישתו ב-1984 היא ילדה את ביתם הבכורה, אליזבט סקרלט וב-1985 היא ילדה את בנה ,ג'יימס וב-1999 נישאו הזוג לאחר מערכת יחסים של יותר מעשור ונולדו להם בת נוספת, ג'ורג'יה מיי (1992) ובן נוסף, גבריאל (1997) ושתי בנותיה הלכו בעקבות אימן ונהיו גם הן לדוגמניות מצליחות, ב-1999 התגרש הזוג לאחר שנים של זוגיות מתוקשרת. ב-2004 החלה הול ללמוד קבלה ואירחה ביחד עם בעלה לשעבר אירוע התרמה למען מרכז הקבלה בנו יורק. ב-2010 הוציאה ספר ביוגרפי על חייה. הול מתגוררת כיום בוילה מפוארת בדרום לונדון ביחד עם ארבעת ילדיה והיא משמשת כעוזרת בהפקת תחרויות דוגמנות, בן זוגה הנוכחי הוא המיליארדר האוסטרלי וורוויק המסלי'.