פארק פרהיסטורי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 28: שורה 28:
* ''[[שפירית הענק]]'' (זכר אחד)
* ''[[שפירית הענק]]'' (זכר אחד)
* ''[[פולומונוסקורפיאוס]]'' (נקבה אחת)
* ''[[פולומונוסקורפיאוס]]'' (נקבה אחת)
* ''[נדל הארטרופלורה]]'' (זכר אחד)
* ''[[נדל הארטרופלורה]]'' (זכר אחד)
* ''[[דיינוסוכוס]]'' (נקבה אחת)
* ''[[דיינוסוכוס]]'' (נקבה אחת)
* ''[[טרודון]]'' (זכר אחד, נקרא רסקל)
* ''[[טרודון]]'' (זכר אחד, נקרא רסקל)

גרסה מ־15:35, 12 בספטמבר 2013

תבנית:סדרת טלוויזיה פארק פרהיסטוריאנגלית: Prehistoric Park) היא סדרת-טבע בידיונית שהופקה על ידי ה-ITV. הסדרה מורכבת מ-6 פרקים, העוסקים כל אחד בניסיונותיו של נייג'ל מארוון להקים פארק בעל בעלי חיים שנכחדו. כל פרקי הסדרה יצאו לאקרנים גם במארז DVD.

בעלי החיים

ישנם גם כמה בעלי חיים שלא נכחדו בפארק:

ישנם כמה בעלי חיים שמופיעים בפתיח, אך לא בפארק:

ישנם כמה בעלי חיים שנייג'ל נתקל בהם במסעותיו, אך לא מחזיר לפארק:

פרקי הסדרה

  1. הטי-רקס חוזרים: הפרק הראשון של הסדרה עוסק במשימתו הראשונה של נייג'ל, להביא לפארק את אחד מטורפי היבשה הגדולים ביותר ביותר, ואחד מהדינוזאורים המפורסמים ביותר, הטירנוזאור רקס. נייג'ל חוזר אחורה בזמן 65 מיליון שנה.
  2. משימת הממותה: בפרק זה, נייג'ל חוזר אחורה עשרת אלפים שנה, על מנת להציל את אחרוני הממותות שנותרו. נייג'ל חוזר גם 150 אלף שנה לאחור על מנת לגלות מדוע מרתה אינה מסכימה לאכול.
  3. ציפור-דינו: בפרק זה, נייג'ל חוזר אחורה 125 מיליון שנה, על מנת להציל את אחד הדינוזאורים הקטנים ביותר שחיו, המיקרורפטור, אך מציל גם את אחד הדינוזאורים הגדולים ביותר שחיו, הטיטנוזאור.
  4. הצלת הסמילדון: בפרק זה, נייג'ל חוזר מיליון שנה לאחור, לתקופה שבה שיגשגו הסמילדונים, וחוזר גם עשרת אלפים שנה לאחור כדי להציל את אחרוני הסמילדונים.
  5. בית החרקים: בפרק זה, נייג'ל חוזר אחורה יותר מוקדם מכל הפעמים, 300 מיליון שנה אחורה, על מנת להציל כמה מהחרקים הגדולים ביותר שחיו אי פעם.
  6. סופר תנין: הפרק האחרון של הסדרה עוסק במשימתו האחרונה של נייג'ל, להביא לפארק את התנין הגדול ביותר שהלך על פני האדמות, הדיינוסוכוס. נייג'ל חוזר אחורה 75 מיליון שנה.

קישורים חיצוניים