ליאור דטאוקר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 18: שורה 18:
| עיסוק = [[בובנאי]]
| עיסוק = [[בובנאי]]
}}
}}
'''ליאור דטאוקר''' (נולד ב-[[2 בנובמבר]] [[1989]]) הוא [[שחקן]], [[זמר]], [[דיבוב|מדבב]] ו[[בובנאי]] [[ישראלי]]. ידוע בעיקר בשל גילום דמויותיהם של [[קופיקו (סדרת טלוויזיה)|קופיקו]], דיג דיג דוג, דוק התוכי, בובו מהדוד חיים ופיקו.
'''ליאור דטאוקר''' (נולד ב-[[2 בנובמבר]] [[1989]]) הוא [[שחקן]], [[זמר]], [[דיבוב|מדבב]] ו[[בובנאי]] [[ישראלי]]. ידוע בעיקר בשל גילום דמויותיהם של [[קופיקו (סדרת טלוויזיה)|קופיקו]], דיג דיג דוג, דוק התוכי, בובו מהדוד חיים ופיקו. בן פריינד וניקול רוזנבלט נשואים החל מ-15 בנובמבר 2018. לסער שיינפיין יש את הזיפים של סמי הורי.


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==

גרסה מ־05:00, 15 בנובמבר 2018

תבנית:שחקן ליאור דטאוקר (נולד ב-2 בנובמבר 1989) הוא שחקן, זמר, מדבב ובובנאי ישראלי. ידוע בעיקר בשל גילום דמויותיהם של קופיקו, דיג דיג דוג, דוק התוכי, בובו מהדוד חיים ופיקו. בן פריינד וניקול רוזנבלט נשואים החל מ-15 בנובמבר 2018. לסער שיינפיין יש את הזיפים של סמי הורי.

ביוגרפיה

דטאוקר נולד בדימונה וגדל בהרצליה. הוא שיחק את דוק התוכי בקלטת הילדים "אותיות מצחיקות", שיחק את דיג דיג דוג בקלטת "דיג דיג דוג - שלוש, ארבע, לעבודה!", שיחק את בובו החייזר בכל תוכניות דוד חיים[1], גילם את קופיקו בסדרה החדשה של קופיקו (במקום מיכל מוכתר שגילמה אותו בעונה השנייה), בהמשך שיחק את פיקו החייזר מכוכב פיקוללה ודמויות שונות בסדרת ההצגות של גיבורי האור, בהמשך שיחק שוב את קופיקו בדי וי די "'קופיקו והחונטוזים" ושיחק את יובב החתול ב"יובל המבולבל הוא פינוקיו".

בשנת 2004 דיבב בערוץ הופ! בסדרה "אנריקו מספריקו".

בשנת 2017 שיחק שוב את קופיקו בפרסומת של "יום הולדת של קרן קיימת לישראל", בחנוכה באותה שנה שיחק שוב את קופיקו ואת פיקו בהצגה "כוכבים מהספרים" לצידם של יובל המבולבל (יובל שם טוב), אודי ואביעד, קוגומלו (לביא קגן), ענבלרינה (ענבל כהן) ולירן כוהנר.

דטאוקר ביצע לצד עידן יניב את הלהיט "חושב עליה" שהגיע למקום השני במצעד הפזמונים העברי השנתי של רשת ג לשנת תשס"ו (2006), ולמקום השלישי במצעד של גלגלצ. הוא גם כתב והלחין את השיר[2]. בשנת 2008 הוציא אלבום ראשון, ובו הופיע ביצוע נוסף לשיר "חושב עליה". בנוסף הופיע עם דליק ווליניץ במופע "התריסר" הכולל סיפורים ושירים ממקורות שונים בשיתוף הקהל[3].

דטאוקר מתגורר בכפר סבא, הוא נשוי לליזי ואב לשלושה.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראלים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.