נווה עצלנות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מ ביטול גרסה 24663195 של 95.35.228.221 (שיחה) היה דווקא בסדר מקודם
שורה 59: שורה 59:
*'''סטינג'י (Stingy)''' ([[חן חגי]]) - ילד בן 6, רכושני ואנוכי. סטינג'י משתתף במשחקי החבורה, אך תמיד דואג לרכושו, בעיקר למכוניתו ולקופסת החיסכון שלו. מנגן ב[[מפוחית]].
*'''סטינג'י (Stingy)''' ([[חן חגי]]) - ילד בן 6, רכושני ואנוכי. סטינג'י משתתף במשחקי החבורה, אך תמיד דואג לרכושו, בעיקר למכוניתו ולקופסת החיסכון שלו. מנגן ב[[מפוחית]].
*'''טריקסי (Trixie)''' ([[שרון שחל]]) - עושת צרות שובבה שאוהבת לשחק עם כולם. טריקסי קוראת לסטפני "ורודונת" (באנגלית "Pinky", בגלל לבושה ושיערה הוורוד) כאשר היא מנסה למשוך את תשומת לבה. היא אוהבת לצייר שפם על תמונותיו של ראש העיר.
*'''טריקסי (Trixie)''' ([[שרון שחל]]) - עושת צרות שובבה שאוהבת לשחק עם כולם. טריקסי קוראת לסטפני "ורודונת" (באנגלית "Pinky", בגלל לבושה ושיערה הוורוד) כאשר היא מנסה למשוך את תשומת לבה. היא אוהבת לצייר שפם על תמונותיו של ראש העיר.
*'''ראש העיר מילפרד (Mayor Milford)''' ([[אלי לולאי]]) - דודה של סטפני.
*'''ראש העיר מילפרד (Mayor Milford Meanswell)''' ([[אלי לולאי]]) - דודה של סטפני.
*'''בסי ברברת (Bessie Busybody)''' ([[שירילי דשא]]) - משמשת כדמות אימהית לילדי נווה עצלנות.
*'''בסי ברברת (Bessie Busybody)''' ([[שירילי דשא]]) - משמשת כדמות אימהית לילדי נווה עצלנות.



גרסה מ־13:29, 15 בינואר 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:תוכנית טלוויזיה

פרמטרים [ אתר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

נווה עצלנות
Latibær
סמליל התוכנית
סמליל התוכנית
מבוסס על Áfram Latibær! עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה ילדים
יוצרים מאגנוס שבינג
כותבים מארק ואלנטי
מאגנוס שבינג
בימוי מאגנוס שבינג
שחקנים מאגנוס שבינג
ג'וליאנה רוז מאורילו
סטפן קארל סטפנסון
מדבבים בעברית אורי אומנותי, ליאנה עיון, אורית אמיר, חן חגי, דניאל אפרת, שירילי דשא, אלי לולאי, שרון שחל, יורם יוספסברג, אורנה כץ, שמחה ברבירו
פסקול שיר הפתיחה בשפה העברית - דדי זהר
ארץ מקור איסלנדאיסלנד איסלנד
ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 4
מספר פרקים 104 (כולל את 26 פרקי "נווה עצלנות אקסטרה")
תוכנית המשך LazyTown Extra עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה LazyTown Entertainment
הפצה Paramount Networks International, האחים וורנר טלוויזיה עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 24 דקות
שידור
רשת שידור איסלנדאיסלנד RÚV
ארצות הבריתארצות הברית .Nick Jr (הסדרה המקורית)
ארצות הבריתארצות הברית Universal Kids (הסדרה המחודשת)
איסלנדאיסלנד Stöð 2
רשת שידור בישראל ערוץ הופ!
פורמט (תמונה) HDTV
תקופת שידור מקורית 16 באוגוסט 200413 באוקטובר 2014
קישורים חיצוניים
www.lazytown.com
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

נווה עצלנותאיסלנדית: Latibær, באנגלית: LazyTown, "העיר העצלנית") היא סדרת טלוויזיה אמריקאית-איסלנדית לילדים. הסדרה נוצרה על ידי מאגנוס שבינג, אתלט ומנכ"ל LazyTown Entertainment שגם מככב בתוכנית. התוכנית צולמה באנגלית, אך דובבה ליותר מתריסר שפות אחרות (כולל עברית) ושודרה ביותר מ-100 מדינות.

כ-52 פרקים הופקו בין השנים 2004 ל-2007 לשתי העונות הראשונות של הסדרה. בארצות הברית שודרה הסדרה בערוצים ניקלודיאון וניק ג'וניור. ב-2011 רכש ערוץ Universal Kids את זכויות השידור. באותה שנה רכשה חברת Turner Broadcasting System Europe את LazyTown Entertainment והזמינה את העונה השלישית של הסדרה.

הסדרה הניבה גם סדרת בת בשם "נווה עצלנות אקסטרה" המיועדת לקהל צעיר יותר.

עלילה

הסדרה מתמקדת בשכונה רדומה וחסרת אירועים הנקראת "נווה עצלנות" שהאתלטיות של תושביה מתעוררת עם הגעתה של תושבת חדשה בשם סטפני המעודדת ומקדמת תרבות ספורט ובריאות בקרב התושבים. מלבד סטפני, התושבים מושפעים מגיבור מקומי בשם ספורטקס (באנגלית: ספורטקוס - Sportacus - הלחם בסיסים של ספרטקוס ו"ספורט").

עם זאת, ישנו תושב נוסף בנווה עצלנות בשם רובי רקב (Robbie Rotten ) החי במאורה וזומם לסכל את פעילויות הספורט של תושבי השכונה כדי להחזיר את נווה עצלנות למצבה הרדום.

הדמויות

  • ספורטקס (Sportacus) (אורי אומנותי) - גיבור מקומי וספורטיבי החי בצפלין משוכלל. ספורטקס מטיף לפעילות ספורטיבית, אכילה נכונה, אורח חיים תקין וחברות בין תושביה של נווה עצלנות. ספורטקס נכון לעזור כאשר רובי רקב מאיים על תושבי השכונה.
  • סטפני (Stephanie) (ליאנה עיון) - תושבת חדשה ורודת שיער ומלבוש המנסה לשנות את תדמיתה הישנונית של העיר ומקדמת פעילות ספורטיבית ואחדות בין התושבים. אחייניתו של ראש העיר.
  • רובי רקב (Robbie Rotten) (יורם יוספסברג) - הנבל הראשי בנווה עצלנות המנסה להחזיר את צביונה הישנוני של השכונה. רובי הוא אמן תחפושות החי במאורה. במאורתו יש לו מגוון גדול של תחפושות וטכנולוגיה מתקדמת ומשתמש במניפולציות מתוחכמות כדי לרפות את ידיהם של התושבים ולמנוע מהם לעסוק בפעילויות ספורטיביות וחברתיות. עם זאת, רובי מנסה לזכות בתהילה שלא מגיעה לו ביושר. באחד הפרקים ניתן לראות את רובי מקים צוות נבלים עם עוד שלוש דמויות דומות ושר את השיר we are number one.
  • זיגי (Ziggy) (אורית אמיר/לורן סביר) - התושב הצעיר ביותר בנווה עצלנות. זיגי אוהב לאכול סוכריות, בעיקר טופי. לאחר שסטפני הגיעה לשכונה, זיגי לומד כי יש לחיים להציע יותר מאשר מתוקים. אף על פי שכעת הוא ספורטיבי יותר, הוא עדיין נהנה מממתקים וניתן לראות אותו מחזיק בידו סוכריה על מקל.
  • פיקסל (Pixel) (דניאל אפרת) - ילד בן 10 שאוהב מחשבים, טכנולוגיה וחפיצים. פיקסל בונה כל מיני מכשירים שיעזרו לו להימנע מלבצע עבודה ידנית. פיקסל הוא המייצג את חסרונות הטכנולוגיה אל מול פעילות ומשחק בחוץ.
  • סטינג'י (Stingy) (חן חגי) - ילד בן 6, רכושני ואנוכי. סטינג'י משתתף במשחקי החבורה, אך תמיד דואג לרכושו, בעיקר למכוניתו ולקופסת החיסכון שלו. מנגן במפוחית.
  • טריקסי (Trixie) (שרון שחל) - עושת צרות שובבה שאוהבת לשחק עם כולם. טריקסי קוראת לסטפני "ורודונת" (באנגלית "Pinky", בגלל לבושה ושיערה הוורוד) כאשר היא מנסה למשוך את תשומת לבה. היא אוהבת לצייר שפם על תמונותיו של ראש העיר.
  • ראש העיר מילפרד (Mayor Milford Meanswell) (אלי לולאי) - דודה של סטפני.
  • בסי ברברת (Bessie Busybody) (שירילי דשא) - משמשת כדמות אימהית לילדי נווה עצלנות.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא נווה עצלנות בוויקישיתוף