NXT TakeOver: In Your House

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT TakeOver: In Your House

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של אדם קול וולווטין דרים
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 7 ביוני 2020
עיר ווינטר פארק, פלורידה
אולם אוניברסיטת פול סייל
מספר צופים 0 (מאחורי דלתיים סגורות)[א]
שיר (י) הנושא "Underneath" בביצוע Code Orange
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
כסף בבנק :NXT TakeOver
In Your House
באקלאש
סדרת אירועי NXT TakeOver
Portland :NXT TakeOver
In Your House
XXX
סדרת אירועי In Your House
St. Valentine's
Day Massacre
:NXT TakeOver
In Your House
:NXT TakeOver
In Your House

NXT TakeOver: In Your House היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך למותג NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-7 ביוני 2020, באוניברסיטת פול סייל שבווינטר פארק, פלורידה וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע בנוסף להיותו האירוע ה-29 בסדרת אירועי NXT TakeOver.[1] זה הוא היה האירוע הראשון במתכונת אירועי In Your House מאז האירוע St. Valentine's Day Massacre: In Your House, שהתקיים בפברואר 1999. בנוסף, הוא היה האירוע ה-28 בסדרת אירועי In Your House.

שישה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, איאו שיראי ניצחה את שארלוט פלייר וריאה ריפלי בקרב משולש וזכתה באליפות הנשים של NXT. עוד ברשימת הקרבות, קאריון קרוס ניצח את תומאסו צ'אמפה בהכנעה טכנית, אדם קול ניצח את ולווטין דרים בקרב הזדמנות אחרונה בקלוט בראול ושמר על אליפות ה-NXT, וקית' לי ניצח את ג'וני גרגאנו ושמר על אליפות צפון אמריקה של NXT.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network בשם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע היה אירוע השלם וצפה השני של NXT בשנת 2020. כמו כן, האירוע התקיים באוניברסיטת פול סייל שבווינטר פארק, פלורידה, המשמש כבית של NXT והיה אירוע ה-TakeOver הראשון שהתקיים במיקום זה מאז האירוע NXT TakeOver: The End, שהתקיים ביוני 2016.

In Your House היה סדרת אירועים שהופקו על ידי ה-WWE (שבאותה התקופה נקרא בשם World Wrestling Federation או בקיצור WWF) ושודרו במתכונת שלם וצפה ממאי 1995 ועד לפברואר 1999. הרעיון המקורי מאחורי החלטה זו היה שכשהארגון לא מקיים אירועי שלם וצפה מרכזיים כמו רסלמניה, מלך הזירה, סאמרסלאם, סדרת ההישרדות ורויאל ראמבל, שאורכם היה שלוש שעות, הוא יקיים אירועי שלם וצפה באורך שעתיים. אירועי In Your House התבטלו בפברואר 1999 לאחר קיום האירוע St. Valentine's Day Massacre: In Your House, שהיה האחרון בסדרה. לאחר מכן, הארגון עבר למתכונת שבה הוא יצר אירוע שלם וצפה ייחודי לכל חודש. ב-13 במאי 2020, לרגל חגיגות 25 השנים לאירועים אלו ולקיום האירוע הראשון בסדרה, הארגון הודיע על החייאתו של In Your House ב-7 ביוני כחלק מאירועי NXT TakeOver, מה שהפך זאת לאירוע הראשון בסדרה לאחר 21 שנים, בנוסף להיותו האירוע ה-28 בסדרת אירועי In Your House.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT.

ב-15 באפריל בפרק של התוכנית NXT, לאחר שתומאסו צ'אמפה הודיע שג'וני גרגאנו היה המתאבק הטוב מבין השניים בקרב ביניהם, קאריון קרוס תקף אותו. ב-20 במאי בפרק של התוכנית NXT, לאחר קרב של קרוס, צ'אמפה הגיע לזירה והודיע לו שקרב ביניהם נקבע לאירוע NXT TakeOver: In Your House.[2]

בלילה השני של האירוע רסלמניה 36, שהוקלט ב-25 וב-26 במרץ (ושודר ב-5 באפריל), שארלוט פלייר ניצחה את ריאה ריפלי בהכנעה וזכתה באליפות הנשים של NXT. ב-8 באפריל בפרק של התוכנית NXT, איאו שיראי ניצחה בקרב סולם אשר קבע את הטוענת לכתר לאליפות הנשים של NXT. הקרב שהובטח לשיראי על התואר התקיים ב-20 במאי בפרק של התוכנית NXT, ובו שיראי את פלייר ניצחה כתוצאה מפסילה, אך היא לא זכתה בתואר. לאחר הקרב, ריפלי חזרה ונחלצה לעזרת חבר. ב-20 במאי בפרק של התוכנית NXT, הקרב בין שיראי לריפלי הסתיים ללא הכרעה לאחר שפלייר תקפה את שתיהן. יומיים לאחר מכן, נקבע קרב לאירוע NXT TakeOver: In Your House בין שלוש המתאבקות על חגורת האליפות.[3]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית מאורו רנאלו
בת' פיניקס
טום פיליפס
צוות השידור בספרדית קרלוס קבררה
מרסלו רודריגז
כרוזה אלישיה טיילור
שופטים דרייק וורץ
דארל שארמה
דנילו אנפיביו
די איי ברואר
טום קסטור
פאנל לפני האירוע סקוט סטנפורד
סם רוברטס
פאט מקאפי

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע נפתח עם קרב שלוש נגד שלוש בין מיה יים, שוטצי בלאקהארט וטיגן נוקס לקנדיס לאריי, דקוטה קאי וראקל גונזלס. בסיום, נוקס ביצעה על גונזלס ועל קאי את מהלך השיינינג וויזארד, ולאחר מכן הצמידה את קאי לניצחון.

לאחר מכן, פין באלור התמודד מול דמיאן פריסט. בסיום, באלור הכה את פריסט, שבתגובה נפל על מדרגות הזירה שהיו מחוצה לה. כשפריסט עשה דרכו בחזרה לזירה, באלור ביצע על גבו של פריסט את מהלך הסיום שלו, ה-Coup de Grâce ואז ביצע זאת בפעם השנייה כדי לנצח בקרב.

בקרב השלישי, קית' לי הגן על אליפות צפון אמריקה של NXT נגד ג'וני גרגאנו. בשלב מסוים בקרב, אשתו של גרגאנו, קנדיס לאריי, הגיעה במטרה להסיח את דעתו של האלוף. לעומת זאת, מיה יים הגיעה מאחוריה וניהלה תיגרה עם לאריי. גרגאנו הצליח לנצל את הסחת דעת זו לטובתו כאשר הוא נעץ מפתח בתוך עינו של לי. הוא המשיך וביצע עליו את מהלך ה-One Final Beat ואת מהלך הסופרקיק, אך לא צלח במשימתו לזכות בתואר. ברגעי הסיום של הקרב, לי ביצע על גרגאנו את מהלכי הספיריט בומב וה-Big Bang Catastrophe כדי להשיג את הניצחון בקרב, שהקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

אז, אדם קול הגן על אליפות ה-NXT נגד ולווטין דרים בקרב הזדמנות אחרונה בקלוט בראול. קול הגיע למתחם בו מכוניות אשר הקיפו את הזירה בג'יפ בעיצוב של קבוצת The Undisputed Era, בעוד שדרים הגיע במכונית למבורגיני מפוארת. בתחילת הקרב, דרים ביצע סדרת הצמדות על קול, אך האחרון הצליח להשיג שליטה בקרב בעזרת בעיטה וסדרת אגרופים. קול הודיע לדרים שהוא לא ראוי לתואר שלו, ולכן החליט לעזוב את המתחם. קול נכנס אל תוך אחד הרכבים וניסה לעזוב, עד שדרים הלך בעקבותיו עם מחבט בייסבול בידו. דרים הטיח את המחבט במכונית, עד שקול יצא מהמכונית. לפתע, הגיע רכב, כשהנהגת בו שאלה אם מישהו הזמין את שירותי אובר. השניים החליפו ביניהם סדרת מהלומות בתוך רכבה עד שהשופט הורה לנהגת לעזוב. דרים השליך את קול לאחד מפחי האשפה, וכשדרים ניסה לזרוק את אותו הפח על קול, האחרון התחמק מכך. הוא המשיך להתחמק מדרים וברח לאחד המבנים. דרים חיפש את קול, עד שהוא ספג אבקה מדכאת אש בפניו, כשקול השתמש במטף כיבוי אש. השניים שבו בחזרה אל הזירה.

דרים קפץ מהחבל העליון, אך קול ביצע עליו את מהלך הסופרקיק. מנגד, קול ביצע את אותו הדבר, כשהפעם דרים הוא זה שביצע עליו את הסופרקיק. דרים הטיח את קול אל מכסה המנוע של אחד הרכבים, כשהוא הביא למרחב זה סולם. הוא פתח את הסולם ותכנן לקפוץ על קול שנשען על מכסה המנוע, אך לפתע, מכונית הגיעה וסינוורה את דרים. מי שהיו במכונית זו היו רודריק סטרונג ובובי פיש מקבוצת The Undisputed Era. הסחת דעת זו איפשרה לקול לטפס במעלה הסולם. הוא היה בטוח שידו על העליונה כשחבריו לצידו, אבל דרים הכה אותו בעזרת אגרוף שהפיל אותו על שמשת המכונית. כתוצאה מהנפילה, נגרם לקול חתך בידו הימנית ובעקבות זאת ניגר מיד זו דם רב. זה הוביל לכך שסטרונג ופיש תקפו את דרים בעזרת סדרת אגרופים ובעיטות. קול אמר לחבריו שהם "יודעים מה לעשות". הם פתחו את תא המטען של הג'יפ שבו הגיע קול והוציאו ממנו קרוב לעשרים כיסאות, ולאחר מכן זרקו אותם לתוך מרכז הזירה. כשסטרונג ניסה לשים ידו על אחד הכיסאות שנפל מחוץ לזירה, דמות מסתורית משכה את כיסא זה אל תוך המתחם מתחת לזירה. דמות זו התבררה כדקסטר לומיס, כשהוא הדף את סטרונג ופיש על ידי מכות כיסא. לאחר מכן, הוא הכניס אותם אל תוך תא המטען של המכונית שבה הגיעו סטרונג ופיש, והוא נסע איתם הרחק מהזירה. קול עשה צעדיו אל תוך הזירה שבה נמצא דרים עם כל הכיסאות תוך כדי שהוא מחזיק את ידו הפצועה. הוא ניסה לבצע את מהלך הפנמה סאנרייס, אך דרים תפס אותו וביצע עליו את מהלך הדרים וואלי דרייבר, שלא הספיק לו כדי לנצח בקרב. דרים טיפס אל החבל העליון וביצע על קול את מהלך האלבו דרופ, ששכב על ערימת הכיסאות, אך גם זה לא הספיק לו כדי להשיג את הניצחון בקרב. דרים אמר לקול ש"כל עידן חייב להגיע לסיומו" תוך כדי שהוא אמר לו בנוסף "החלום נגמר". בזמן שאמר מילים אלו, קול הכה אותו בעזרת מכה מתחת לחגורה ולאחר מכן ביצע את מהלך הפנמה סאנרייס על ערימת הכיסאות. מהלך זה הספיק לקול כדי לנצח בקרב ולשמור על התואר. כתוצאה מכך, דרים לא יוכל להתמודד על אליפות ה-NXT כל עוד קול משמש כאלוף.

בקרב הלפני אחרון, תומאסו צ'אמפה התחרה נגד קאריון קרוס. צ'אמפה פתח את הקרב בסערה בעזרת סדרת מתקפות לראשו של קרוס, שלא התרגש מכך יותר מדי, כשבתגובה הוא ביצע עליו את מהלך הסופלקס מקצה אחד של הזירה לקצה האחר. צ'אמפה ניסה להשיב מלחמה, אך קרוס ביצע עליו מספר פעמים את מהלך הבלי טו בלי סופלקס. קרוס התגרה בצ'אמפה שהוא לא יעז להכות אותו בחזרה, אך הוא לא איפשר לו לעשות זאת כאשר הוא ביצע עליו את מהלכי הנורטרן לייט סופלקס והקלוזליין. לבסוף, צ'אמפה הצליח להדוף את קרוס, כשהכה אותו בעזרת מספר חבטות יד ובעיטות לפניו, ששלחו אותו אל מחוץ לזירה. קרוס, שעמד על דופן הזירה, מצא את עצמו בתוך מהלך ה-DDT שביצע עליו צ'אמפה, שלא הספיק לאחרון כדי לצאת עם ידו על העליונה. צ'אמפה המשיך וביצע מספר בעיטות נוספות לראשו של קרוס, עד שהאחרון בלם את אחד ממתקפות אלו והרים אותו על כתפיו, כשביצע עליו את מהלך הספינינג סלאם. קרוס המשיך לשלוט בקרב וביצע עליו את מהלך ההכנעה שלו, הקרוס ז'קט, תוך כדי שהוא עטף את צווארו ורגליו של צ'אמפה. צ'אמפה התעלף כתוצאה מהכנעה זו, ולכן השופט הורה להפסיק את הקרב, כשהמנצח בקרב היה קאריון קרוס כתוצאה מהכנעה טכנית.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי של הערב הפגיש את אלופת הנשים של NXT, שארלוט פלייר, שהגנה על תואר האליפות נגד איאו שיראי וריאה ריפלי בקרב משולש. בתחילת הקרב, פלייר התגרתה בשתיים האחרות, כשאמרה להן שהן נמצאות בית שלה והן רק אורחות בו. היא שלטה בקרב והכתה אותן בעזרת סדרת מהלומות לחזה שלהן. פלייר המשיכה להתגרות בהן, כשהפעם היא אמרה שהן לא יכולות לנצח אותה. בתגובה, ריפלי ושיראי שילבו כוחות ותקפו את פלייר, אך מאוחר יותר ריפלי תקפה את שיראי. האחרונה ביצעה על פלייר את מהלכי ה-619 והדאבל פוט סטומפ, כאשר ניסיון ההצמדה שבא לאחר מכן לא היה מוצלח. פלייר השיבה לעצמה את השליטה כאשר היא ביצעה על ריפלי ושיראי את מהלך הספיר, כשניסיונות ההצמדה לאחר מכן לא באו לטובתה.

ריפלי רדפה אחר פלייר ברחבי המתחם, ומכיוון שבקרב משולש אין ספירות חוץ, השופט לא ביצע ספירה. בזמן שהשתיים נאבקו ביניהן, שיראי טיפסה על גג הבית שהיה חלק מהעיצוב של המתחם וביצעה על שתיהן את מהלך הקרוס באדי. פלייר הכניסה לזירה מקל במבוק והחלה לתקוף את ריפלי ושיראי בעזרתו מספר פעמים. היא המשיכה לתקוף את המשתתפות האחרות בקרב כאשר היא ביצעה על ריפלי את מהלך הספיר ואז את מהלך ההכנעה שלה, הפיגר אייט לג לוק. כשהשתיים היו במהלך זה, שיראי טיפסה אל החבל העליון וביצעה על ריפלי את מהלך המונסולט ולאחר מכן היא הצמידה אותה לניצחון, בזמן שרגליה של פלייר היו נעולות בתוך רגליה של ריפלי. בעקבות ניצחונה של שיראי, היא זכתה באליפות הנשים של NXT.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 מיה יים, שוטצי בלאקהארט וטיגן נוקס ניצחו את קנדיס לאריי, דקוטה קאי וראקל גונזלס קרב שלוש נגד שלוש[4] 09:50
2 פין באלור ניצח את דמיאן פריסט קרב יחידים[5] 13:07
3 קית' לי (א) ניצח את ג'וני גרגאנו קרב יחידים על אליפות צפון אמריקה של NXT[6] 20:35
4 אדם קול (א) ניצח את ולווטין דרים קרב הזדמנות אחרונה בקלוט בראול על אליפות ה-NXT[7]
מאחר שדרים הפסיד, הוא לא יוכל להתמודד על אליפות ה-NXT כל עוד קול משמש כאלוף.
14:57
5 קאריון קרוס (עם סקרלט) ניצח את תומאסו צ'אמפה בהכנעה טכנית קרב יחידים[8] 06:13
6 איאו שיראי ניצחה את שארלוט פלייר (א) וריאה ריפלי קרב משולש על אליפות הנשים של NXT[9] 17:36
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ביאורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ האירוע התקיים ללא קהל ששילם כרטיס עקב התפרצות נגיף הקורונה בארצות הברית, אף על פי שמספר מתאבקי WWE ומתאבקי פיתוח הופיעו כקהל.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]