לדלג לתוכן

פייר וודמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פייר וודמן
Pierre Woodman
לידה 29 באפריל 1963 (בן 61)
אוברן, צרפת עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת סרט פורנוגרפי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה צרפת עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות 1986–2023 (כ־37 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג טניה רוסוף (19962000) עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה
http://www.pierrewoodman.com
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פייר וודמןצרפתית: Pierre Woodman;‏ נולד ב-29 באפריל 1963, בצרפת) הוא במאי ומפיק של סרטים פורנוגרפיים.[1] וודמן יצר למעלה מ-65 סרטים, למעלה מ-2,000 סצנות, וכ-1,500 צילומי סט לערך. וודמן טוען ששכב עם למעלה מ-3,000 נשים, אשר חלקן השתתפו באחד מ-7,000 הליהוקים שערך לסרטיו. וודמן יצר את סדרת סרטי הפורנוגרפיה הנמכרת ביותר בהיסטוריה של הענף, סדרת סרטי "Casting X", אשר בה הוא מלהק מועמדות לסרטי הפורנו שלו ושוכב עימן כחלק מהליהוק.

קורות חייו[עריכת קוד מקור | עריכה]

וודמן החל לעבוד בגיל 16 בעבודות זמניות כגון ברמן, איש מכירות ומוכר בחנות. הוא התגייס לצבא צרפת בגיל 17 ולאחר מכן הצטרף למשטרה כשוטר. בגיל 23 הוא החל בקריירה של צלם אופנה וטלוויזיה. בגיל 26, הוא לקח חלק בהשקת המגזין Hot Video ככתב. בגיל 29 הוא החל לעבוד עבור חברת הפקות לסרטים פורנוגרפיים Private Media Group והיה שותף ביצירת מספר סרטים בעלי תקציב הפקה גבוה.

סדרת Casting X[עריכת קוד מקור | עריכה]

בגיל 29, בשנת 1992, וודמן החל בצילומים למה שעתיד להיות סדרת Casting X עבור חברת Private. לטענתו, לא הייתה כל כוונה מסחרית בצילומים הליהוקים לסרטים מעבר לשימוש לטובת הליהוק עצמו, אך בצורה זו בעצם נוצרה הסדרה המצליחה. וודמן טוען בנוסף שהוא צילם במהלך הליהוקים כהגנה מפני תביעות פוטנציאליות להטרדה מינית.

בתחילת שנות ה-90 של המאה ה-20, עם התמוטטות ברית המועצות והמדינות הקומוניסטיות, מזרח אירופה הפכו למרכז חדש להפקות פורנוגרפיות. עלות השחקניות בהפקות אלו הייתה זולה משמעותית משחקניות מערב אירופאיות או אמריקניות. החל משנת 1992, וודמן בילה זמן רב בהפקות פורנוגרפיות עבור חברת Private במזרח אירופה וערך ליהוקים רבים לסרטים אלו, אשר הפכו החל משנת 1997 לסדרת Casting X, בה יצאו לאור עד היום כ-88 סרטי DVD. [2]

סדרת Casting X מורכבת מסצנות ובכל סצנה מופיעה בחורה (או לעיתים שתיים) אשר איננה שחקנית מקצועית, המגיעה לריאיון ליהוק עם וודמן (אשר לעיתים נעזר במתורגמנית) בעקבות מודעה להשתתף בצילומי סטילס אירוטיים למגזין. עלילת כל סצנה בנויה לרוב מהשלבים הבאים:

  • וודמן מראיין את הבחורה ושואל אותה בין היתר על חייה, ניסיונה המיני והפנטזיות שלה. בשלב זה מוצג שהבחורות אינן יודעות שוודמן הוא מפיק סרטי פורנו, אלא רק צלם למגזינים אירוטיים.
  • וודמן מציג בפני הבחורה מגזינים פורנוגרפיים אשר הוא הפיק או צילם.
  • הבחורה מתבקשת להתפשט ולהציג את גופה בתנוחות שונות.
  • וודמן משכנע או מפתה את הבחורה לקיים עמו יחסי מין (אשר כוללים מין אנאלי ואוראלי).

[3] הסצנות לרוב מצולמות בחדר מלון ומצולמות במצלמת וידאו פשוטה אשר מוצבת בחדר. וודמן טוען שאף אחת מהסצנות בסדרה לא בוימה וכל הבחורות קיימו עמו יחסי מין מרצונן החופשי.

וודמן נחשב לצייד כישרונות של עולם הסרטים הפורנוגרפיים והוא גילה לעולם המערבי שחקניות רבות ממזרח אירופה. במסגרת הליהוקים לסדרה התגלו בין היתר כמה מכוכבות הפורנו הגדולות ביותר, כגון: ג'נה ג'יימסון[דרוש מקור], טניה רוסוף, דורה ונטר, איב אנג'ל, ניקי אנדרסון, אנג'ל דארק ונאסה דוויל.

עבודות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

וודמן, צוות ההפקה ושחקנים בצילומים לאחד מסרטיו

מלבד הפקת סדרת Casting X, וודמן הפיק עוד סרטים פורנוגרפיים רבים. בשנת 1999 התחיל וודמן להפיק את סדרת סרטי Superfuckers עבור חברת Private, אשר כללה 12 סרטים אשר זכו להצלחה רבה ואופיינו במגוון שחקניות יפיפיות ממזרח אירופה, בגיוון רחב של סוגי המין שבוצע וגיוון רחב במיקומי הצילום. וודמן השתתף בעצמו בחלק מהסצנות. בנוסף, צורפו לפרקי הסדרה צילומים מאחורי הקלעים וספרון עם תמונות סטילס.

לארי פלינט ופייר וודמן

בשנת 2000 ,החל וודמן לעבוד עם לארי פלינט, בעלי המגזין הפורנוגרפי האסלר (השני בפופולריות שלו בארצות הברית באותה תקופה לפלייבוי) והפיק עבורו סרטי וידאו, נישה שעד זמן זה האסלר לא עסק בה. וודמן קיבל עבור שירותיו 5 מיליון דולר לחמש שנים. במסגרת שיתוף הפעולה עם פלינט, וודמן הפיק עבור האסלר פרקים נוספים בסדרה Superfuckers ובנוסף סרטים נוספים בתקציב הפקה גבוה כגון נחש ברזילאי (2001), נחש ברזילאי 2 (2002) ו-Manipulation (בשנת 2004).

בשנת 2004, השתתף וודמן בסרט הקולנוע Yo Puta לצד שחקנים הוליוודים מובילים כגון דניס ריצ'רדס ודריל האנה. בנוסף, הוא הפיק צילומי סט עבור מגזיני אופנה כגון ווג ובלאסט.

וודמן סירב להמשיך את החוזה עם פלינט ב-2005 וחזר לעבוד עם חברת Private. בשנת 2006 יצא לאקרנים הסרט הראשון בסדרת Sex City, מהדורה מחודשת בגרסת פורנוגרפית לסרטו של פרנק מילר, עיר החטאים. וודמן "שאל" את עיקרי העלילה, את הצילום בשחור לבן עם חלקים בצבע וצילם את הסרט כולו ב-high definition. הסרט, אשר עלות הפקתו הייתה 540,000 אירו, היה הצלחה, הוא הוביל את המכירות סרטי הפורנוגרפיה באותה שנה והיה הסרט הנמכר בכל הזמנים של Private.

כשנה לאחר מכן, בשנת 2006, עזב וודמן את Private ופנה לדרך עצמאית עם הקמת חברת הפקות והפצה משלו בשם Woodman Entertainment[4]. וודמן התמקד במגה-הפקות, כולל הפקת מהדורות מחודשות של סרטים ידועים, ביניהם Excalibur, אשר וודמן קרא לו Xcalibur ואשר השתתפו בו כ-75 שחקנים, המספר הגדול ביותר של שחקנים בסרט אחד בהיסטורית הפורנוגרפיה באותה תקופה. בנוסף, וודמן המשיך להפיק צילומי סט עבור מגזיני אופנה מובילים.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פייר וודמן ובת זוגו סופי פריז

וודמן נישא כשלוש פעמים והוא אב לשני ילדים. בשנת 2002 הוא התגרש מאשתו השלישית שחקנית הפורנו טניה רוסוף (אשר השתתפה במספר מסרטיו) ומשנת 2002 הוא חי עם בת זוגו שחקנית הפורנו והדוגמנית סופי פריז. שם משפחתו של וודמן - Woodman, הוא שם עט שלו, אשר דבק בו מילדותו מאהבתו לטיפוס על עצים. הוא אימץ את שם משפחה זה בתעשיית הפורנוגרפיה, בה לשם זה (באנגלית) ישנה משמעות כפולה של זיקפה חזקה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא פייר וודמן בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]